piątek, 11 czerwca 2010

Radosna Nowina - Design Team - Prima!!!

Długo oczekiwane w scrapowym świecie wieści - dziś ujrzały światło dzienne!
I kolejne moje scrapowe marzenie się spełniło - 

wstąpiłam w szeregi DT Primy!!! 

Czy możecie w to uwierzyć???
Ja jeszcze nie!! :))))
Jestem mocno przejęta, wciąż w szoku, choć wiem o tym od kilku dni.... dlatego dziś tak króciutko... 
Zobaczcie proszę jak liczny i jak pełen wspaniałych, utalentowanych scraperek będzie Prima DT 2010 - 2011!! 
A wśród nich - mała, skromna - ja... Co moje nazwisko tam robi??? :))) 
Serdecznie Gratuluję wszystkim dziewczynom, z którymi będę miała zaszczyt pracować i dziękuję Primie za to... niesamowite wyróżnienie!! (wiem, że sobie zawsze tłumaczą mojego bloga, więc nie będę już kaleczyć angielskiego LOL)

~~ 2010 - 2011 Prima Design Team ~~

Jaime Warren     
Jamie Dougherty       
Ingvild Bolme            
Karola Witczak -    hmm, to chyba ja? :))
Leena Loh          
Nic Howard        
Stacy Cohen          

oraz dwie wspaniałe scraperki do zadań specjalnych - nowa grupa: Prima Flower Masters!
    
Cari Fennell        

Więcej o tym wspaniałym wydarzeniu można poczytać na blogu Primy!

A nie mówiłam, że czerwiec to szalony miesiąc dla mnie? A to jeszcze nie koniec! :)))

Dziękuję wszystkim za wsparcie, życzliwość i sympatię, tym wszystkim, którzy cieszą się razem ze mną! 
I.. już nie wiem co napisać więcej... idę się cieszyć na łonie rodzinki :))

Ściskam mocno!! :*:*:*

64 komentarze :

Mirabeel pisze...

Gratuluję!!! ach! wiedziałam że Ci się uda! cały czas trzymałam kciuki!!:*:*

Mirabeel pisze...

Karola, gratuluję z całego serca gratuluję! Wiedziałam, że Ci się uda!! Trzymałam kciuki cały czas!! :*:* Ale nowina!

Kayla pisze...

Bardzo sie ciesze i gratuluję!

agnieszka pisze...

Karola GRATULUJĘ!!!!!!!!! jesteś FANTASTYCZNA !!!!!! Twoje prace nie mają sobie równych.

pozdrawiam :*

kachasek pisze...

suuuuper!!! gratulacje :D

InusiaM pisze...

gratuluję :)

Kardamonowa pisze...

Gratuluję! Idziesz, jak burza! (Pamiętam Cię jeszcze z czasów forum na gazeta.pl, już wtedy byłam pod wrażeniem Twojej szeroko rozumianej kreatywności).

ania pisze...

Amazing, but not surprising!! Huge congrats!! :D

rosaliaa pisze...

serdeczne gratulacje

Lili pisze...

Gratulacje wielkie:))) należy ci się:)

Evgenia pisze...

Congratulations! You really deserve it!

Budaházi Brigitta pisze...

Hey!!!!!! Karola, what a fantastic news!!!! Huuuuuuuge congrats and tons of hugs, my dear!! You absolutely deserved this! Just don't stop! One day you will reach the stars, that's sure! I'm in your cheering team, you know.... ;) LOL

Budaházi Brigitta pisze...

WOW! What a fantastic news! Karola, you absolutely deserved this! Huuuuuuge congrats and tons of hugs, my dear! Just don't stop, one day you will reach the stars, that's sure. I am in your cheering team, you know.... ;) LOL

ona_i_ja pisze...

Gratuluję !!!! Twoje prace są tak cudne, że jak najbardziej powinnaś się tam znaleźc :))

:*

Mrude-HandMania pisze...

Serdecznie gratuluję!! Dla mnie jesteś najlepsza :)

wolfann pisze...

Gratulacje!!!...hmm i widzisz...marzenia się spełniają!!!ściskam :-*

Ria pisze...

congratulations Karola!! I simply adore your work, and it is giving me a lot of inspiration...so a huge thank you, and love to see your work for Prima :D
http://unlimitedscrapping.blogspot.com

cynka pisze...

Gratulacje ogromne!!!!!!

latarnia pisze...

Gratulacje i powodzenia! :D
To jest takie piękne, gdy marzenia się spełniają!!!

lilavati pisze...

wspaniale! gratulacje! życzę Ci weny, dużo czasu na spełnianie scraperskich planów i jeszcez raz weny :)

LENA pisze...

Congratulations!
You deserve it, you're so talented!

Ewik pisze...

Ja ogromnie Tobie gratuluję! Pięknie tworzysz, więc, jak najbardziej Ci się należy to wyróżnienie!!:) Pozdrawiam!

Gosia pisze...

Fantastycznie!!!!
I ogromne gratulacje!!!

Monia pisze...

Wspaniała wiadomość! Gratuluję!

Cookie pisze...

serdeczne gratulacje !

Rybiooka pisze...

ATC z marzeniami zrobiłaś :)
Gratuluje i jestem z Ciebie dumna :)

dagetART pisze...

Gratuluje, piekne wyroznienie i jest sie na prawde z czego cieszyc. Oby tak dalej, zeby Cie nigdy pasja do papierkow nie opuscila!!!

Kitty pisze...

Gratuluję!!! Najpierw Mellisa, teraz Prima, musisz w końcu uwierzyć, że jesteś niesamowicie utalentowana, a praca dla najlepszych jest tego potwierdzeniem!!!!

Oliwiaen pisze...

Jak dla mnie, to było kwestią czasu :-)) Gratuluję serdecznie!

druga szesnaście pisze...

i bardzo słusznie cię chwycili!
gratuluję i życzę jak zwykle pięknego, twórczego podbijania świata. :)

Mucia pisze...

Gratulacje! Normalnie jestem dumna, że jestem z Polski tak jak Ty.. to trochę taki sukces całego naszego kraju! :P Karola na prezydenta! :)))

finnabair pisze...

a jednak, a jednak!!!! :********
kochana, strasznie się ciesze, gratuluję i zazdroszczę :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Wcale mnie to nie dziwi Karola i gratuluję podrygują wraz z Tobą z radości. W pełni zasługujesz na to wyróżnienie. Wystarczy popatrzec na Twoje prace.

Tusia pisze...

Kochana! Moje ogromne gratulacje i czy uwierzysz, czy nie, to ja mogę tylko powiedzieć, że dziwię się, że wcześniej Cię nie wybrano :) Przecież twoje prace są absolutnie fantastyczne :*

Annar pisze...

Wspaniale !!!
Gratulacje !

Brises pisze...

:*

Filka pisze...

a niby kto inny by miał być jak nie Ty :)
Gratulacje i trzymam kciuki :*

lindy pisze...

Congrats Karola on the prima Team, your work is truely amazing

eMeLiNe Seet pisze...

Truly a perfect fit for all things prima ! :) Congratulations !!

Renee pisze...

Congratulations Karola!!! Your work is divine.

Fryne pisze...

jeszcze raz gratulacje!!! tego wyboru Prima na 200% nie pożałuje :)

cyga pisze...

gratulacje!

Niebiesko_Oka pisze...

Wspaniała wiadomość :D.
Serdeczne gratulacje!!!

wendela pisze...

so well deserved Karola!!! congrats!

x
wendela

Christiane pisze...

with your feminine style you're a perfect fit for this amazing team!!
enjoy it!! congrats!!
:))

magda.matraszek pisze...

gratuluję!!! w pełni zasłużone to wyróżnienie!!! poprzeglądałam blogi reszty wybranych scraperek i muszę przyznać, ze Twoje prace nadal podobają mi się najbardziej :)

Beatemor pisze...

Congratulations! You've earned it!

Teresa pisze...

Congratulations! deserved because your work is beautiful!!

Janinek pisze...

Congratulations Karola, I just knew you would make this team! Your work is so stunning and you deserve this so much. Cant wait to work with you on Prima!

Jamie Dougherty (jaylynn) pisze...

Congrats on making the team I am so excited to be working with you. your work is amazing!! :) Jamie

Jaszmurka pisze...

Rety Karola... tyle się u Ciebie dzieje, że nie wiem co komentować! :D

To tak hurtem polecę ;)

GRATULUJĘ wszystkich dobrych scrapowych zdarzeń!

Hámos Beáta (betsie) pisze...

Congratulations, Karola! You were the perfect choice for PRIMA!!! Wishing you all the best!

Hámos Beáta (betsie) pisze...

Congratulations, Karola! You were the perfect choice for PRIMA!!! Wishing you all the best!

Trina pisze...

Yay! Congratulations. Can't wait to work with you. Trina.

Paula pisze...

I have admired your work in the Webster's Pages gallery & have found a link to your blog. Unfortunately the translation won't work so I am unable to read anything as I am from the UK.

Izzie pisze...

Gratuluję! W pełni zasłużone!!! Karola naszą naczelną scraperką Polski :)))

Ludkasz pisze...

Gratuluję Ci serdecznie, jesteś WIELKA!!!!!! Twoje prace są zjawiskowe, więc dobrze,ze świat je docenia:)

Jen pisze...

So happy for you! Your work will be perfect for the team! Hugs!

mariemily pisze...

Congratulations! My first thought, when I saw the DT call, was that if you applied, you would surely be chosen. And sure enought, you were! Lucky you! Can't wait to see all your beautiful layouts!

Katharinka84 pisze...

GRATULUJĘ!!!!!

Daniela pisze...

tak sie ciesze i serdecznie gratuluje, mam nadzieje ze nam opowiesz jak to tam jest ;)

Anna Sigga pisze...

Woohoo!!!!!!!
Congratulation Karole - you are so going to rock the Prima DT!

rosse5 pisze...

Karolcia!! Przyjmij proszę moje serdeczne gratulacje! Zaglądam nałogowo na Twój blog i nie mogę się napatrzeć na Twoje piękne prace, tak dopracowane w najdrobniejszych nawet szczegółach, w bajkowych kolorach. Cieszę się ogromnie z Twoich sukcesów - jak najbardziej zasłużonych!

PS. Wszystkie LO z wpisu powyżej są cudne! Jak Ty to robisz??

karikara pisze...

noooo babo , aż mi się nie chce wierzyć że poznałam Cię na żywca i mogę się pochwalić że znam taaaaaaaką sławną scraperkę, fiu, fiu:)

LinkWithin

.