środa, 2 czerwca 2010

Niedobór słońca...

Cześć wszystkim w ten piękny, słoneczny, upalny, czerwcowy ranek! ;-))

(szczypta optymizmu nie zaszkodzi!)
A tak całkiem serio - niedobór słońca skutkuje ogólnym marazmem, przygnębieniem i niemocą - zarówno twórczą jak i każdą inną. Zimno, szaro, ponuro, mży... zatem zrobiłam trochę prac, które oprócz innych celów - o których napiszę poniżej - miały za zadanie odpędzać złe humory związane z wszechogarniającą szarością :) 
I tak mi się nazbierało:

Cykliczne liftowanie gościa - projektantki Webster's Pages na InspireMe. W tym miesiącu jest nią jedna z moich scrapujących australijskich koleżanek - Nicole Pomeroy! Uwielbiam jej prace, ponieważ potrafi tak świetnie połączyć niewielką ilość papierów, a nawet ich skrawków i niewielką ilość dodatków w coś naprawdę ciekawego i radosnego :) 
Na okoliczność wstąpienia Nicole w szeregi naszego DT w czerwcu - zliftowałyśmy jej prace, ja sięgnęłam po ten layout Nicole

~~ Girls ~~ 
znów te same zdjęcia, cóż poradzę, że mam na nie wiele pomysłów? Ja i Róża, lato 2008. 






Kolejne wydarzenie - kolejna praca: W czerwcu DT Webster's Pages współpracuje z Becky Fleck z Page Maps i miałyśmy za zadanie stworzyć prace bazując na szkicach Becky. Tutaj można zobaczyć szkice i prace ekipy, a oto mój Lo:

~~ Summer in the City ~~ 
Lato w mieście zwanym Warszawą - też może być całkiem fajne :)) 2009 rok. 





Do stworzenia obydwu prac użyłam materiałów Webster's Pages - głównie z ukochanej przeze mnie linii Lullaby Lane, oraz dodatków: bloomers, sparklers i mnóstwa innych rzeczy, które tak lubię i tak często wkładam do swoich prac :)

Ostatnią pracą jaką chciałabym Wam dziś pokazać będzie ... papierowa torebka :)
W dziale Altered Art portalu Polki Scrapują ruszyło w poniedziałek za sprawą Agi nowe wyzwanie - ALTEREDART#4, które polega na tchnięciu nowego życia właśnie w torebki papierowe. Moja torebka była kwadratowa i szara, złożyłam ją na 3 części, podmalowałam białą akrylówką, ozdobiłam papierem oraz pięknym dekorem Twiddleybitz i okazało się, że mam kartkę z cytatem i schowek na prezent w jednym :)

~~ ALTEREDART#4 - Polki Scrapują ~~





Po więcej zdjęć torebki zapraszam TUTAJ.

Dodałabym coś jeszcze, ale czy ktoś będzie to czytał/oglądał? :-D Może jednak jutro...?
Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i wszystkie przemiłe komentarze i pozdrawiam ciepło! :*

16 komentarze :

Oliwiaen pisze...

Odjęło mi mowę... Jesteś NIESAMOWITA!

ona_i_ja pisze...

Ja zawsze czytam Twoje posty...

Z zachwytu nad Twoimi pracami mowę mi odbiera i dlatego rzadko komentuje....

I jak zwykle wszystko takie radosne, dopracowane... cudne :)

Оксана pisze...

Восторг от ваших работ!

Alicja pisze...

Wszystkie zdjęcia będziemy zachłannie i zachwytem oglądać!
Mnie również odbiera mowę, więc tylko powiem - boskie, jak zwykle! :))

skyline pisze...

Hi Karola,
I love your blog so much and constantly read it for inspiration even though it's in Polish and I don't understand a word of it!

You're an amazing scrapper and if I had a scrap book company I'll def ask u to be in my DT. You're so talented!!

Joanna from Singapore

Tusia pisze...

To i ja się przyłączam do tego niemego chóru (niemego, bo z odebraną mową;) )

Paszczata pisze...

piekne! jak dla mnie ile bys swoich dzieł nie wrzuciła na raz to i tak kazdym będę się zachwycać!

Evgenia pisze...

very beautiful!

Анастасия pisze...

Amazing!Super!!!I love it!

Budaházi Brigitta pisze...

Stunning works again, my friend! I just LOVE, how you use colors, color combos, your fantastic ideas. You are absolutely on the top - always! Thanks for sharing these wonders, Karola!

Ludkasz pisze...

u Ciebie ani braku słońca ani niemocy z tym związanej nie widać, wszytsko jest takie piękne i optymistyczne:)

Sandi Clarkson pisze...

Amazing use of WP! Love it .. and bloomers are my fave!

TUŚKA pisze...

Zawsze zaglądam na twojego bloga. Nie zostawiam komentarzy, bo taka nieskarpująca ze mnie osóbka. Choć patrząc na twoje prace, to ochoty nabieram i nabieram.
Twoje prace są ... słowa brak by wyrazić mój zachwyt:)

Birgit Koopsen pisze...

Love, love, love!! Amazing work!

:) Tiff pisze...

hi Karola.
I've been admiring your work for quite a while.
I do see you on the colour room and I just love how you do your colour matching.

You've inspired me on the Webster Bloomers. Until I saw them on your LO's I've never heard of them. I have some on there way to me, but I do have a question for you. Is there a tutorial somewhere to make those gorgeous blooms from the strips like you do, or are they already made like that. Am hanging out to know.

any chance of help would be appreciated.

would you mind emailing me of any info on
katmfirth@bigpond.com

really thank you heaps.
tiff

Sonia pisze...

Bravo pour tout ce que vous faites !! c'est magnifique !!

LinkWithin

.