środa, 16 czerwca 2010

Na podbój Australii z Twiddleybitz!

Radosnych wieści nigdy za wiele. Tę jedną, którą mam dziś do przekazania i do pokazania - mam w zanadrzu od paru tygodni, jednak wreszcie udało mi się wykończyć jeden projekt, który inauguruje...

~~ Moje wejście w szeregi Twiddleybitz DT! ~~

Te cudowne tekturowe piękności znacie z mojego bloga, ponieważ od pewnego czasu mam to szczęście z nimi pracować, dzięki uroczej Sherry Mendoza, która kiedy jeszcze kierowała zespołem Twiddleybitz - gdzieś mnie wypatrzyła i zaproponowała abym zaprojektowała dla nich kilka rzeczy. Sądziłam, że to jednorazowa wspaniała przygoda, a tu... jakiś czas temu napisała kolejna urocza osoba - Tiff Sawyer - obecna koordynator zespołu i otrzymałam propozycję stałej współpracy jako jedyna projektantka spoza Australii! Jestem tym faktem zaszczycona i bardzo bardzo się cieszę, choć nie mam pojęcia dlaczego właśnie ja! 
Dziękuję Nic i Tiff za okazane zaufanie - mam nadzieję, że spełnię pokładane we mnie oczekiwania :)) 
I dziękuję Sherry za to, że pokazała mi świat Twiddleybitz
Bardzo się cieszę, bo kształty produkowane przez tą firmę są absolutnie cudowne, a na tę okoliczność przygotowałam przykład - Manekina - Miss Charlotte! :) Bardzo wiosenno - letniego manekina Twiddleybitz - takiego... w karolowym stylu ;-) Pomalowałam go białą farbą akrylową i ozdobiłam moimi - niezmiennie ulubionymi papierami Webster's Pages - Lullaby Lane! I tylko błagam - nie pytajcie mnie jaki jest cel w robieniu takich manekinów - każdy kto lubi bibeloty - pokocha każdego manekina :)) Jak ja!

~~ Letni Manekin ~~






A na koniec - dorobiłam mu kapelusz :-)))


Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam wspaniałego dnia! Wracam jutro z kolejną dawką nowości! :*

26 komentarze :

lilavati pisze...

Ale masz, w pełni załużone, wzięcie na rynku światowym!!!
Pieknie debiutujesz :) GRATULACJE!

Sylwia pisze...

Gratulacje!!!
A dlaczego ty? Ponieważ jesteś niewiarygodnie zdolna i tworzysz przepiękne prace. Właśnie dlatego :)
Pozdrawiam
Sylwia

Rybiooka pisze...

Karola bardzo się cieszę i jeszcze raz gratuluję!!! Manekiny sa urocze!!

Encza pisze...

Karola praca jak zawsze zwala z nóg!
Piękna, wysmakowana, cudne dodtaki, no i ta baza...
Gratulacje!
pozdrawiam:)

asica.p pisze...

Karola!!!super!!!

cynka pisze...

cały Świat u Twych stóp!!! GRATULUJĘ!!!!

Oliwiaen pisze...

Ja tam wiem, dlaczego Ty :-))) No, to jeszcze jakiś DT z Japonii, żebyś miała artystyczną kontrolę nad naszą planetą :-)))
Cudowny manekin!

cyga pisze...

Świetnie to zaaranżowałaś, mnie te boki manekinów kojarzą się z wystającymi żeberkami a dzięki pięknej kompozycji kwiatowo motylowej nie są takie straszne

Adriana - DRIARTE pisze...

Parabéns!!! Karola, adoro ver seus trabalhos eles são muito inspiradores...

Kitty pisze...

Karola, idziesz jak burza!!! Kolejny raz gratuluję!!!

Tusia pisze...

Karolciu - jestem twoim wiernym, niegdyś cichym :) kibicem. Cieszę się z kolejnego twojego osiągnięcia - bardzo bardzo. :*

A manekin - jak zawsze twoje prace - niesamowity!

Jamie Dougherty (jaylynn) pisze...

I love dress forms and this one is stunning. Beautiful work . Hugs Jamie

Lili pisze...

jeszcze raz gratuluję, a manekin - rewelacja:)

Drycha pisze...

podbijasz świat skubańcu :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Karolka no to znowu gratulacje i poskoki radości wraz z Tobą.

elfik pisze...

jak to nie wiesz skad. przeciez to co robisz jest niebianko piekne. Zawsze !!! Absolutnie perfekcyjne. Gratuluje !!

Ewik pisze...

Cudo...!!

Daniela pisze...

piekna praca, gratuluje !

k_maja pisze...

bosssssski!!!!

i wielkie gratulacje! :**

Dunia pisze...

Gratulacje!
Jesteś po prostu The best!

dul pisze...

Zjawiskowy.

MonaLisa pisze...

Karola, wielkie gratulacje!!!!!!!!!!
jak to dobrze ze ktos taki ja Ty tak wspaniale reprezentuje polske scrapową i wogóle!!!
tyle DT, to niesamowite.
btw, zastanawiam sie ile masz rąk i ile godzin ma twoja doba. tak duzo tworzysz i tak pieknie i nieskazitelnie...........

och, ale sie pozachwycałam :D

asiadp pisze...

Szczerze gratuluję wszystkich sukcesów! Są jak najbardziej zasłużone:)

Beatemor pisze...

Ah! So gorgeus! Love the colors!

magda.matraszek pisze...

rewelacyjny jest ten manekin! bravo za pomysłowość!!!!!!! i wykonanie cudne...

Fryne pisze...

gratulacje, gratulacje i jeszcze raz gratulacje!!!
przepiękna kolekcja :*

LinkWithin

.