czwartek, 17 czerwca 2010

Moje Nowe Dziecko - Idylla!

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i wszystkie miłe słowa, które tu zostawiacie - czytam je wszystkie i nawet nie wiecie ile radości mi one sprawiają! :*

Dziś chciałabym Wam pokazać coś... wyjątkowego...
Wymarzone, zaprojektowane, dopieszczone, bardzo długo oczekiwane - Moje Nowe Dziecko!

Myślę, że Ci wszyscy z Was, którzy mnie dobrze znają - wiedzą także o moim cichym marzeniu, o własnej kolekcji papierów, do realizacji której jakoś się nigdy nie składało z różnych względów, choć te mrzonki trwają już prawie 3 lata. Ponieważ nie jestem typem bizneswoman i nie miałam ochoty zajmować się logistyczno - dystrybucyjną otoczką takiego wydania - najlepiej oddać to w ręce profesjonalistom.
I właśnie dzięki dobrym ludziom, ich wsparciu i zaangażowaniu udało się wydać moją pierwszą kolekcję - Serdecznie dziękuję Endiemu i całej ekipie sklepu scrap.com.pl! 
Dziękuję po stokroć także mojej rodzinie i przyjaciołom, którzy zawsze wierzyli, kiedy ja wątpiłam :))) :*:*:*

Możliwe, że to mój jednorazowy wybryk w temacie "własnych papierów", niemniej cieszę się chwilą i mam nadzieję, że moje projekty spodobają Wam się tak samo jak mnie :)))

Zobaczcie proszę co dla Was stworzyłam - IDYLLA, kolekcja 6 dwustronnych papierów o gramaturze 200 gsm:

~~ IDYLLA ~~ 
by Karola Witczak ;-))


Klimat kolekcji nawiązuje do wszystkiego tego, co sercu miłe -

(przynajmniej mojemu) - sielanki, spokoju, ciepła, serdeczności, szczypty szaleństwa, radości z rzeczy małych, akceptacji codzienności, bliskości w kręgu rodziny i przyjaciół, domowego ciasta, ulubionej muzyki, ukochanych zwierzaków, wymarzonego domku z ogródkiem, pracy, którą się kocha i marzeń, które są po to, aby je spełniać... :))) 


Wyszła Idylla, ale nie utopia :) 
Mam nadzieję, że znajdziecie w niej wszystko to, co chciałam przekazać i będzie cieszyła Was na scrapach, w albumach i kartkach :)

Kolekcja Idylla, oraz inne nowe kolekcje marki Latarnia Morska - Radość Lata i Zauroczenie  będą dostępne w sprzedaży już za 2 dni , 19 czerwca na III Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym, w Warszawie, na stoisku scrap.com.pl, gdzie i ja będę - jakem Złota Rączka :) A po weekendzie - będzie dostępna w scrap.com.pl, przez internet :))) 

Endi i my - Złote Rączki mamy dla Was mnóstwo atrakcji na Zlocie:
nowe kolekcje papierów Latarnia Morska, pokazy, konkursy, stanowisko "Make & Take" - wszędzie tam będę i ja i mam nadzieję na mnóstwo sympatycznych spotkań z Wami :*


Zatem - Do zobaczenia w sobotę!! :*
***

40 komentarze :

elpimpi pisze...

GRATULACJE!!! PRZECUDNA KOLEKCJA!!! WOW!!! Ja też ustawię się w zapewne bardzo dłuuugggiiejjj kolejce po te papierki na zlocie! JESTEŚ NIESAMOWITA!!! PODZIWIAM CIĘ I JESZCZE RAZ GRATULUJĘ! Mam nadzieję, że to pierwsza z bardzo wielu kolekcji Twojego autorstwa! :-) TRZYMAM KCIUKI!!! Całuski

Gosia S. pisze...

Oby nie ostatnia, jest przepiękna! Starczy dla wszystkich na Zlocie????
Gratuluję wszystkich sukcesów i podziwiam!!!

Gosia pisze...

Też mam nadzieję że to nie będzie jednorazowa kolekcja . podglądam to co robisz i podziwiam, już fakt że działasz w kilku super zespołach o czymś świadczy.
Bardzo mi się podobają Twoje prace są takie radosne,romantyczne.Idylla to chyba esencja tego co tworzysz, twój styl w sześciokartkowej pigułce.
Gratuluję i żałuję że nie będę na zlocie żeby Cie poznać i kupić też te śliczne papiery

BETIK pisze...

Jak dobrze, że niektóre marzenia się spełniają... Oby więcej się wypełniło! Papierki śliczne! Już na nie czekam:)
...i gratuluję wszystkich wyróżnień z ostatnich dni. Jakoś wcześniej nie umiałam się dopchać do blogera...
Pozdrawiam:)

magda.matraszek pisze...

papiery są miodzio :) strasznie żałuję że nie będzie mnie na zlocie:( ale jak tylko pojawią sie na sklepowych półkach,to już są moje!

Kamilcia pisze...

Karolciu - wielkie gratulacje !!! i do wyściskania na zlocie :))))

Kardamonowa pisze...

Piękne papiery. Gratuluję!

Ewik pisze...

piękna ta Idylla...!:)) szkoda, ze nie będę na zlocie uuu... mam nadzieję, że będę miała okazję ją kupić:) Gratuluję pięknego dziecka! liczymy na rozmnożenie;)

ona_i_ja pisze...

Karolciu.. papiery gdy tylko je zobaczyłam, od razu podbiły moje serce i zapragnęłam je miec :)Są cudne i bardzo w Twoim typie....

I dlaczego nie będzie mnie na zlocie :((.... może za rok się uda ..

jelonkaa pisze...

Gratuluję!!!! Jest...aż nie wiem co powiedzieć....masz talent.

ushii pisze...

gratuluję!! śliczne i słodkie... oby mi się udało nabyć na zlocie, może zdążę? :)
pozdrawiam!

TatiankaArt pisze...

I congratulate! Very beautiful paper!

rosse5 pisze...

Achhh, przepiękna kolekcja! Karola - gratuluję!! Ogromnie się cieszę że będę na zlocie, ma nadzieje poznać Cię osobiście... No i oczywiście nabyć te cudne papiery!!

nayanka pisze...

Są po prostu piękne. Nazwa rewelacyjnie oddaje ich urok, nastrój i charakter. Wydaje mi się że to najładniejsza polska kolekcja papierów. Gratuluję! I na pewno zakupię!

ania pisze...

If I understood this right, you designed these papers? Big congrats if so - looks very lovely! :)

Fryne pisze...

ogromne gratulacje po raz kolejny :)))

życzę sprzedażowego mega-sukcesu :***

stéphanie papin pisze...

i am very happy for you, this paper collection is fantastic !! it's a pure wonder, pretty colours, very sweet, designs and a lot of details ! i wish you with your papers a lot of success, and i believe of it !, bravo karola !

kachasek pisze...

gratuluję!!! są przepiękne!!!

Sylvia pisze...

Your Papers are Awesome. Will check back after the weekend Would love to have them.
Your talents are many and your loves are divine. I enjoy your style and inspiration each time I visit.

Niebiesko_Oka pisze...

W końcu marzenia są po to by je spełniać!
Serdeczne gratulacje!

kartkomania.com pisze...

Kolekcja papierów piękna - dopracowane i dopieszczone pod każdym względem
napewno sobie nabędę o ile zdążę :)

Mrude-HandMania pisze...

Serdecznie gratuluję!! Cieszę się że u Ciebie takie pasmo sukcesów :) Życzę dalszych :)

Dorota pisze...

Przepiękne papiery! Gratuluję! i życzę dalszych sukcesów! :)
Pozdrawiam cieplutko!

Dunia pisze...

Super! Gratulacje!
A czy do tych prześlicznych papierków będzie dołączona choć odrobinka Twojego talentu? Oj fajnie by było ;o)

Monia pisze...

Gratulacje! A jednak marzenia mogą się spełniać:)

Anna pisze...

Ja też bym chciała zdobyć te papiery... Mam nadzieję, że będą dostępne przez długi czas nie tylko na zlocie, ale i w sklepie :)

Oliwiaen pisze...

Widzę, że rok 2010 należy do Ciebie!! :-) Gratuluję spełnionego marzenia, ale musisz koniecznie obiecać, że to nie jednorazowy wybryk :-D
Papiery cudne, oby tylko wystarczyło dla wszystkich chętnych na zlocie!

pattyo pisze...

Oh, Karola, how lovely! They are so you! I hope that they will be sold in the USA someday soon. I absolutely adore your work and I would love to work with these papers. Congratulations!

karikara pisze...

kiedyś mówiłaś że ja wam pokaże no i pokazujesz....pienkne

chwilka13 pisze...

jesteś niesamowita!
gratuluję wszystkich scrapowych sukcesów!

Marthe pisze...

Czemu nie ma u mnie zlotów takcih twórczych twórczyń? :)
Papiery są piękne, tzn są one Twojego projektu?

A może zainteresują Cię dekoracyjne chwosty które sama robię? Zapraszam, jeśli tak :)
Pozdrawiam!

Artnova pisze...

Gratulacje! Sliczne papiery, już się nie mogę doczekać kiedy pojawią się w sklepie internetowym. Pozdrawiam

Jowita pisze...

Papiery, ktore stworzylas sa przepiekne, calkowicie Karolowe i w tym ich cale piekno. Gratuluje talentu i tak wspaniales inwencji tworczej.

Fioletowe poddasze pisze...

Gratulacje!!!! Cudowny zestaw. Oczywiście go nabędę :)

kolorowanka pisze...

Kolejka po papiery rzeczywiścia była długa i wcale się nie dziwię :-) Twoje łzy po zobaczeniu papierów to widok z serii bezcenne :-) Mam nadzieję, że jestem drugą w Polsce (zaraz po Latrni, która jeszcze na zlocie zrobiła z nich opakowanie na kolczyki)osobą która z nich coś wykonała
http://kolorowanka.wordpress.com/2010/06/20/zlotowa-pocieszajka/
życzę Ci wielu radości, gdy będziesz oglądać prace na nich wykonane :-)

gooseberry pisze...

gratuluję z całego serca! kolekcja jest przepiękna... liczę na kolejne! pozdrawiam cieplutko, aga

Juunka pisze...

Gratuluję, i papierów, i dołączenia do Design Team'ów ;) Miałam Ci pogratulować osobiście na Zlocie, ale z wrażenia przy oglądaniu, jak tworzysz, zapomniałam ;P

A papiery - udało mi się nabyć je na Zlocie, i są absolutnie cudowne!! Nie mogę się doczekać ich pocięcia ;)

Joasia* pisze...

Ja również zakupiłam kilka sztuk na zlocie, najbardziej przypały mi do serca błękitne kropeczki

vena7 pisze...

Piękne papiery .

domestic goddess pisze...

oh wow Karola this paper is gorgeous!

LinkWithin

.