wtorek, 8 czerwca 2010

Melissa Frances DT

Ponieważ część koleżanek już wie z różnych źródeł, to nie pozostaje mi nic innego jak oficjalnie ogłosić pewną radosną nowinę.:))

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do zasilenia szeregów Melissa Frances DT i zaproszenie to z wielką radością przyjęłam! Niemałe zaskoczenie, szok, ponieważ nie mam na swoim koncie zbyt wielu prac z produktów MF, jednak staram się wierzyć, że mój "karolowy" styl pasuje do nich i postaram się nie zawieść i potworzyć trochę rzeczy z tych cudownych materiałów!
Ogromnie dziękuję za ciepłe słowa pod moim adresem wszystkim tym, którzy dowiedzieli się wcześniej niż zdążyłam to ogłosić :))), mam nadzieję, że uda mi się spełnić oczekiwania Melissy, całego teamu oraz wszystkich tych, którzy zapragną czerpać inspirację z moich prac :)

A na tą okoliczność pokażę dziś taga, którego zrobiłam jakiś czas temu, oraz kilka moich starych prac z produktów Melissa Frances. Zapraszam :)





Bardzo ciepło pozdrawiam i do zobaczenia niebawem, w kolejnym poście :)) 

41 komentarze :

ona_i_ja pisze...

Gratuluję Karolu... :)
A prace śliczne....

Kayla pisze...

Widziaąłm wczoraj na blogu MF, gratulacje!

Marion pisze...

Wow, this is beautiful!

nowalinka pisze...

Z przyjemnością gratuluję, jesteś naszą Narodową Dumą :*

Prace Twoje są piękne, takie świeże, z przyjemnością się je ogląda :)

lilavati pisze...

gratulacje, wcale mnie nie dziwi, że chcą mieć taką projektantkę :)

Tusia pisze...

Ja już Ci gratulowałam - ale pogratuluję raz jeszcze :) I już kiedyś pisałam, ale napiszę jeszcze raz - jesteś naszym Narodowym Dobrem Scrapbookingowym:)

Oliwiaen pisze...

To ja oficjalnie pogratuluję - bardzo bardzo się cieszę i czekam na kolejne cuda!

:) Tiff pisze...

congats Karola. so deserved. I am wondering what font you've used on the last pic in your blog post. Any chance of finding out??

thanks
tiff

Fryne pisze...

:)))))))))))))))))
jesteś świetna :)

Rybiooka pisze...

Gratuluję i cieszę się że mogę z Tobą współtworzyć Polskie poletko scrappoletko :D

Karola Witczak pisze...

Bardzo Dziękuję za ciepłe słowa! :*

Tiff - Thanks so much!
Unfortunately, I don't remember the name of this font, it's a pretty old project... I hope that you find something like this.

Ruth pisze...

Congratulations Karola..you and MF will make a perfect team!!

cynka pisze...

pod Nowalinką się podpiszę :)))
Piękne prace...niesamowicie delikatne!!!

Beatemor pisze...

Adorable!!! Really gorgeous cards!!

bossanova pisze...

Ogromne gratulacje!!! Zasługujesz na wszystkie swoje wyróżnienia i jeszcze więcej;) życzę dalszych sukcesów i owocnej współpracy!

Terri Conrad pisze...

Karola,

congratulations on your well deserved appointment with the Melissa Frances DT. May this be an opportunity filled with blessings for you and your work.

So excited to see what you create.

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Karola ogromne gratulacje. Ciesze się razem z Tobą. To kolejne zagraniczne uznanie dla Twojej twórczości, ale czemu mnie to nie dziwi?
Zdjęcia z ostatniego postu tylko potwierdzają, że się nie pomylili.

elpimpi pisze...

KOCHANA GRATULACJE, GRATULACJE, GRATULACJE Z CAŁEGO SERCA!!! JESTEŚ WIELKA!!! A Twoje prace PRZECUDOWNE!!! PODZIWIAM CIĘ!!! JESTEŚ MOIM GURU SCRAPBOOKINGOWYM! :-)

kartkomania.com pisze...

Gratuluję !!
i życzę dalszych takich sukcesów :)

Kate pisze...

podpisuję się pod słowami Nowalinki ;)

ankan pisze...

Gratulacje !!! Ja również wcale się nie dziwię, że zostałaś wybrana - nie chcieli przepuścić takiej scrap-perełki :)

Sylvia pisze...

Congratulations. This will be so awesome. I love the Melissa Frances line. You really are so very talented. Your designs are lovely. Have fun and Enjoy the Moments.

Ludkasz pisze...

cudne prace, jeszcze raz gratuluję:)

pattyo pisze...

Congratulations, Karola! You are a perfect fit for Melissa Frances products. Love, love your work!!

Anna Sigga pisze...

Huge congratulations Karola - you are the perfect fir to the Melissa Frances DT!!!

eMeLiNe Seet pisze...

outstanding pieces Karola ! :) U are such a perfect fit for Melissa Frances !!

Kathy Martin pisze...

You never cease to amaze me with your work! It's such a treat to visit your blog! :)

Sue pisze...

Congrats Karola! Your work is stunning!

Kathie pisze...

I agree with Emeline. You and Melissa Frances are a perfect match. Congratulations!

Kamilcia pisze...

Karolciu - dokładnie Twoje Karolowe prace pasują jak ulał do klimatów MF :) wielkie gratulacje i do zobaczenia niebawem :))))

Paszczata pisze...

gratuluję!
śliczniutka!!!

FLÁVIA STEFANELI pisze...

Hi Karola, I love your LO´s!
So gorgeous!
Congrats.
www.adoroscrapbook.blogspot.com
Flávia Stefaneli

Sue pisze...

Charles I was so happy to here of your DT News, I have just this morning bought a number of Melissa Frances's goodies so I will be watching you for my inspiration, you well deserve this invitation. Hugs Sue

cyga pisze...

serdeczne gratulacje, styl Twoich prac świetnie pasuje do papierów i dodatków MF

cyga pisze...

serdeczne gratulacje, styl Twoich prac świetnie pasuje do papierów i dodatków MF

IRIS pisze...

Congratulations Karola!!!
Beautiful!

OLIWKA pisze...

gratuluję Karola, wspaniała nowina !!!!!!!!!!!1 pozdrawiam ciepło :)

gooseberry pisze...

gratuluję serdecznie!

magda.matraszek pisze...

delikatna, pastelowa zawieszak,niczym mgiełka ma tak subtelne kolory! piękna jest!

elwira-k pisze...

GRATULUJĘ z całego serca!!!!!!! W zasadzie wcale mnie to wyróżnienie nie dziwi - każda prezentowana tutaj praca jest więcej niż fantastyczna!! Ogląda się je z niesamowitą przyjemnością, czasem wręcz nie mogę prze dłuższą chwilę oderwać uśmiechniętych oczu od monitora :))))

JeanFB pisze...

Beautiful artwork! Congratulations on the Melissa Frances Design Team!

LinkWithin

.