środa, 23 czerwca 2010

Kolory i Prasa

Miał być powrót do rzeczywistości? Jest! Staram się ogarnąć wszystko po dwóch weekendach bez scrapowania i mam trochę do pokazania - odrobinę zaległych rzeczy i kilka nowych. Zacznę od zaległości :)

Jest jeszcze czas, aby wziąć udział w wyzwaniu na The Color Room - cudowna, letnia paleta czeka, a i szkic nie mniej cudowny - inspirowany pewnym pięknym Lo od samej Ingvild Bolme! Zapraszam serdecznie do zabawy, a oto paleta nr 11 i moja wersja:



~~ Almost 2 ~~

Tutaj Róża ma prawie 2 lata, ale nietrudno zauważyć, że słowa "prawie" nie ma na tym Lo w żadnym z języków :) Po prostu nie pasował mi ten napis w żadnym miejscu i tak zostało :) Najważniejsze, że ja wiem o co chodzi :))) 






Użyłam tutaj mixu produktów: Sassafras Lass (pomarańczowe róże, bordery, sowy), Prima (papier, kwiaty), Pink Paislee (dwójka), Twiddleybitz (Vintage Mini Mannequins, Fern Leaf Flourish) oraz niezawodne dziurkacze  Marthy Stewart. ;-)
***

A jako dzisiejszy bonus - chciałabym pokazać coś równie papierowego jak scrapy, ale w całkiem innej formie :)) Jakiś czas temu otrzymałam zaproszenie do udzielenia wywiadu i zaprezentowania swoich prac na łamach niemieckiego czasopisma scrapbookingowego Scrap Art Zine, z przyjemnością zgodziłam się i niecierpliwie czekałam na efekty. W ubiegłym tygodniu otrzymałam przesyłkę z "moim" wydaniem czasopisma i oto jak wyszła moja 3 stronicowa spowiedź i projekty w druku:

~~ Scrap Art Zine - Lato 2010 ~~




I to już wszystko na dziś, dobrej nocy życzę nocnym markom, a rannym ptaszkom - miłego poranka! 
Pozdrawiam ciepło i dziękuję za wszystkie znaki, że tu zaglądacie! 

21 komentarze :

Cookie pisze...

gratulacje :)

Alina Anna pisze...

Gratuluję publikacji:)A swoją drogą, to o której Ty chodzisz spać? No i ciekawe, czy Róża ma już skrzynię (ogromną), na wszystko to co mama z nią "wyczynia"? Pozdrawiam ciepło:)

Fairy of flowers pisze...

потрясающая работа! нежная и в тоже время яркая :)

malflu pisze...

ten scrap jest cudowny...a jego największą ozdoba jest Róża
Gratulacje...fajnie że możemy się chwalić w świecie taka zdolna Polką :-)

Juunka pisze...

Gratuluję, jakby nie było, kolejnego sukcesu ;)
A scrap jest śliczny, taki absolutnie Karolowo-pastelowy :)

Anna pisze...

Gratuluję!!! :)

anne76 pisze...

wahooooooooooo!!! c'est trop trop beau!!! je suis fan de ton scrap !!! c'est magnifique et quelle douceur!!!! bravo!! bizzzzzzz

vena7 pisze...

Gratulacje..złote rączki masz..

Tusia pisze...

Ten scrap widziałam na colorroomie - zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Jesteś niesamowita Karolciu!!

A że pisze o Tobie prasa, to wspaniale :) Masz piękne prace, więc mnie to nie dziwi :)

AgaB pisze...

Wielkie gratulacje!

mbabka pisze...

Gratulacje najszczersze - wspaniałe prace tworzysz! Trzymam kciuki za równie wspaniałe a może i wspanialsze kontakty prasowe i nie tylko :)Pozdrawiam. A scrap wyzwaniowy jak zwykle bezkonkurencyjny!

gooseberry pisze...

kolejny sukces ;)
gratuluję!

Lady Aga pisze...

Karola, od Twoich sukcesów kręci się w głowie - to się nazywa dobra passa:) Gratuluję wszystkich, a szczególnie Idylli, papiery są świetne, już je "rozdziewiczyłam", pracuje się z nimi świetnie (http://saudada.blogspot.com/2010/06/dzien-taty-kruche-ciasteczka-z-lukrem.html). Pozdrawiam serdecznie!

cynka pisze...

wielkie gratulacje!!!
a ja z tego wszystkiego podejść zapomniałam , przywitać się jakoś ;((( eee

Jamie Dougherty (jaylynn) pisze...

Congrats on the magazine!!! And I adore your LO for the color room!! It is amazing !! Hugs Jamie

TUŚKA pisze...

Gratuluję publikacji! zawsze do ciebie zaglądam i podziwiam, podziwiam:)

Artnova pisze...

Serdeczne gratulacje! Tak właściwie to się nie dziwię, że zaproponowano Ci publikację ;))) Pozdrawiam

Dunia pisze...

Scrapek jest po prostu tak słodki, że aż słów brakuje!
Gratulacje z powodu artykułu (całe wydanie powinni CI poświęcić) :o)

kolorowanka pisze...

scraperka publikowana to chyba bardzo szczęśliwa scraperka - gratuluję i życzę więcej!

Nicole pisze...

LOVE this Karola. always in awe of your work, just stunning and the composition is perfection

xx

JaMajka pisze...

Serdecznie gratuluję kolejnych wielkich sukcesów :) Cieszę się, że mamy tak zdolne Polki, które wszędzie przyjmują z otwartymi ramionami :) Życzę dalszych sukcesów :)

LinkWithin

.