środa, 30 czerwca 2010

Idylla przetworzona

Ponieważ jutro wyjeżdżam na krótki wypoczynek bez internetu postanowiłam zostawić tutaj trochę prac. 
Dzisiejszy post w całości będzie poświęcony mojej kolekcji papierów Idylla, dostępnej w scrap.com.pl pod marką Latarnia Morska





W ostatnim czasie miałam okazję obejrzeć Wasze wspaniałe prace wykonane z tych papierów i każda cieszy mnie tak bardzo, aż trudno to wyrazić. Bardzo Dziękuję i cieszę się ogromnie, że papiery inspirują Was do tworzenia! 

Ja sama nie miałam zbyt wiele czasu aby stworzyć potężny pakiet "inspiracyjny", ale mam dziś do pokazania kilka prac, które udało mi się stworzyć z Idylli, dziś będzie w dwóch opcjach kolorystycznych, ale tak naprawdę jest ich o wiele więcej, wkrótce będę mogła pokazać prace, które to zaprezentują, tymczasem -

  ~~ Idylla : wersja zieleń +turkus ~~
dwie kartki okolicznościowe - w podobnym klimacie, wykorzystałam tutaj także stemple Latarnia Morska.





~~ Idylla: wersja beż + czerwień + róż + brąz ~~
Lo na wyzwanie Scrapujących Polek Scrap#59 - zamyślona, rozmarzona Róża...





Tutaj wykorzystałam także: ćwieki vintage Latarnia Morska, aksamitne litery ze świątecznej kolekcji Kelly Panacci, kwiaty Prima: Belle Arte Poetry i Athena, serwetkę papierową i glimmer mist w kolorze olive vine. 

To wszystko na dziś, zmykam się pakować, a Wam życzę fantastycznego weekendu i do zobaczenia w poniedziałek! :* 

20 komentarze :

Scrapthat pisze...

So pretty, so delicate...so YOU!
Congratulations again!

kachasek pisze...

przecudne prace!!!

Barbara pisze...

przępiekne stworzyłaś dzieła z tych papierów,gratuluję własnej kolekcji.Dziś je dostałam od endiego i jestem zachwycona,pasują do twojej twórczości w 100%,pozdrawiam

Oliwiaen pisze...

Rzeczywiście, kolekcja idealnie oddaje Twoją artystyczną duszę, jak dla mnie połączenie idealne - Primowo-Karolowe :-))
Życzę cudownego wypoczynku!

Gosia S. pisze...

Prześliczne prace i papiery!!!

Warszawianka pisze...

Sliczne prace,Zyczę miłego wypoczynku. Teresa

Warszawianka pisze...

Sliczne prace,Zyczę miłego wypoczynku. Teresa

agni pisze...

Karola, odwiedziny u Ciebie to zawsze wejście do Tajemniczego Ogrodu - zawsze tak tu magicznie...

rudlis pisze...

Śliczne Karolowe prace :)
Miłego, spokojnego wypoczynku.

Kathy Martin pisze...

BEAUTIFUL! :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

No i kol;ejna Różana piękność w różach i nie tylko.

k_maja pisze...

gratuluję projektu! a Twoje prace to najlepsza 'reklama' dla tych papierów!! :*

Tomoko pisze...

These are so, so, sooooooooooo pretty, Karola!!!!!!!! Love them all!!!!

Mette pisze...

I soooooo love your work! everything you do is amazing!

lena_wz pisze...

Karola,
macałam papiery, są boskie!!! :-)
Bogate, a zarazem subtelne i delikatne.
Wypoczywaj i nabieraj sił! :*

Stine66 pisze...

HI ! the new paper are so YOU. Can you give a link so i can show my local store how to buy as a retailer, if it is possible.
Many regards from Stine - Denmark
sbyager(a)jubii.dk

Hala pisze...

Wszystkie prace sa boskie!!!

Paula pisze...

Stunning artwork, congratulations!

Artana.85 pisze...

przeglądnełam całego bloga. Troszke mi z tym zeszło, ale warto. Brak słow, żeby ocenić jak piekne są te prace. Można nawet by rzec, że boskie. Wszystko starannie dopracowane, dopasowane. Arcydzieła. Jesteś moją idolką, jeśli chodzi o scrapbooking.A twoja pociecha jest bardzo śliczną dzewczynką, taka idealną do fotografowania- istna modelka.
Pozdrawiam

Iwona Rutkowska pisze...

Karolciu Kochana Gratulacje , piękne papiery i piękne pomysły , aż chciałabym zobaczyć jeszcze i jeszcze . Ogromnie mi się podobają, mają Twoją duszę :

LinkWithin

.