czwartek, 10 czerwca 2010

ATC, Domek i inni...

Witam się ciepło w ten jakże ciepły (!!!) dzień, w którym dodatkowo mam sporo do zrobienia, a jedyne o czym marzę to wielka burza z jeszcze większą ulewą i możliwość drzemki po południu :) Marzenia... 
Bardzo Wam Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i gratulacje pod ostatnim postem - bardzo je doceniam. Bardzo! Czerwiec to szalony dla mnie miesiąc, choć ostatnio wiele szalonych tygodni mam za sobą, przede mną -  jak sądzę - jeszcze więcej, ale to bardzo dobre szaleństwo, dające wiele szczęścia... ;-)

Dziś niejako w przelocie chciałabym pokazać moje prace na kolejne wyzwania Scrapujących Polek
Niesamowite, jak w tak krótkim czasie ten portal (dziś mija miesiąc od uruchomienia) - rozwinął się, rozrósł o mnóstwo nowych użytkowników (już ponad 500!) i mnóstwo twórczych działań. 
Moje niektóre działania są mało twórcze (np. mixmedia) ale staram się, a raczej dopasowuję wszystko to, co umiem i mam w warsztacie - do wymogów wyzwania. Ale o mixmediowaniu - później, najpierw będzie kartka:

Wyzwanie przygotowała Ania - Brises i miała być kartka dla taty, ze słowem "tata" oraz papierem w paski i przynajmniej jednym kwiatkiem, oto moja wersja, stworzona z kolekcji Webster's Pages - Seaside Reatreat:




ATC to taka fajna mała forma twórcza - chyba zaczynam się z nią oswajać :))

Wyzwanie Tusi w dziale ATC polegało na stworzeniu "ateciaka" w temacie: "szycie i krawiectwo", a oto mój, w którym użyłam cudownego manekinka od Twiddleybitz.




Dziś natomiast wystartowało wyzwanie Ani - Annar w dziale Mixmedia. Ciekawy temat, ciekawe wytyczne.. więc zrobiłam to jak umiałam :)))

Temat: Dom, należało stworzyć taga/zawieszkę i użyć: czegoś metalowego (u mnie jest to ćwiek), tuszu (jest!), stempli (są!), elementu własnoręcznie wykonanego (kwiatek z serwetki!) i zastosować kolaż (ekhm... liście z papieru do decu). Hmmm... :) Wiem, ta moja interpretacja mocno naciągana :))





Jeszcze raz bardzo dziękuję za miłe słowa i za odwiedziny i życzę Wam spokojnego popołudnia w mniejszej duchocie niż ta, którą mam w powietrzu... :* 

17 komentarze :

jelonkaa pisze...

No właśnie....tato też może dostać kwiaty....i bardzo dobrze. Cukierkowe, delikatne prace. Pozdrawiam.

:) Tiff pisze...

Hi Karola. I've given you a bit of a wrap on my blog about your work on Color Room, Websters and here on your blog. I've linked your name on my blog back to you. I do adore your work and you truely inspire.

http://fluffingaround.blogspot.com/2010/06/trying-it-on.html

with many thanks
tiff

caro78 pisze...

Piękne prace :) twój styl jest tak cudny, że mogę godzinami patrzeć na prace. Buziole

paulisia pisze...

sliczne prace!! mnie najbardziej urzekl ATC;) cudne jest!

inger synnøve pisze...

lovely:) you are som good:)

Monia pisze...

Uwieeeelbiam Twoje prace! Zawieszka dziś najcudniejsza:)

JeanFB pisze...

Beautiful!!

Evgenia pisze...

Karola, so lovely! Your ATC is adorable!

Niebiesko_Oka pisze...

Cudne prace!!!
ATeCiak jest fantastyczny!
I oczywiście serdeczne gratulacje z okazji dostania się DT MF :).

rudlis pisze...

Tag mixmedia rulezzz :)
Potrafisz cuda wyczyniać z wszystkimi dodatkami, zawsze są na swoim miejscu, nie ma przepełnienia.

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Jakie cuda pokazujesz kochana. Ja tymczasem nie wyskrobię ani trochę czasu na udział w wyzwaniach Skrapujących Polek, ale z zachwytem oglądam to co tworzysz Ty i inne dziewczyny.

Oliwiaen pisze...

Jak zwykle - cudowności! Za każdym razem, gdy tu zaglądam, zadziwia mnie, jak można tworzyć w stylu rozpoznawalnym z daleka, a mimo to każda praca jest niepowtarzalna. To musi być wrodzone :-))
A o burzy marzę - o dziwo! - i ja. Niby żyjemy w klimacie umiarkowanym, a pogoda - tropikalna...

Kathy Martin pisze...

Gorgeous projects! Love all of them! :)

Ludkasz pisze...

przecudne prace:)

Birgit Koopsen pisze...

Gorgeous little pieces of art!

Enthia pisze...

Kochana, radzisz sobie świetnie, wszyscy są oczarowani twoimi pracami.

Sonia pisze...

Wahou !! lescartes sont magnifiques!! Bravo
Bizz

LinkWithin

.