wtorek, 15 czerwca 2010

3 x Lo


Po pierwsze --- BARDZO DZIĘKUJĘ  za tak liczne komentarze pod poprzednim postem i wszystkie dowody sympatii! :* 

Po drugie --- czas na chwilę włożyć euforię do kieszeni i wrócić do normalności :))

Dziś mam do pokazania 3 Lo, które zrobiłam na różne okazje w ostatnim czasie. 

W piątek wystartowała kolejna paletka na The Color Room. Cudowna, letnia, miękka, spokojna - w sam raz dla mnie. Jednak kiedy przyszło do klejenia - już nie byłam taka pewna czy sobie poradzę, ale udało mi się skończyć, zatem - oto paletka i Lo:

~~ TCR # 10 ~~


~~ Funny Face ~~
czyli śmieszna mina Róży :-)))
wykorzystałam tutaj mix materiałów, m.in. Kelly Panacci, Cosmo Cricket i Chatterbox.




***
W niedzielę natomiast wystartowała nowa mapka na Pencil Lines, a wcześniej otrzymałam paczkę od sponsora PL w tym miesiącu, którym jest My Little Shoebox, zatem moja interpretacja mapki powstała właśnie z materiałów MLS, konkretnie z kolekcji: Flying High. Koniecznie zajrzyjcie na Pencil Lines, aby zobaczyć jak cudne prace z tą mapką i z tych materiałów wykonały moje koleżanki!

~~ Pencil Lines sketch # 191 ~~


~~ Daisies ~~ 
czyli Róża zbierająca stokrotki i koniczynę...




***
W niedzielę również na blogu Pink Paislee zaproponowałam mój własny szkic - mapkę, ponieważ tematem niedzielnego posta była... Niedziela ze szkicem :))) TUTAJ możesz zobaczyć mapkę, a ja pokażę już tylko moje Lo wg niej...

~~ Hello! ~~
czyli ... Róża wita się z wszystkimi :-)))
Wykorzystałam tutaj kolekcje Bayberry Cottage i Starlight.





I to już wszystko na dziś! dziękuję za odwiedziny i pozostawianie po sobie śladu - ściskam mocno i pozdrawiam ciepło! :*


11 komentarze :

Enthia pisze...

Uwielbiam oglądać twoje scrapy :)

Tusia pisze...

Wszystkie są takie radosne i ciepłe :) Śliczne :)

Sueli Pinheiro pisze...

Me encantán sus trabajos! Enhorabuena!

kachasek pisze...

przepiękne LO :) a z taką piękną panną na zdjęciach wszystko będzie pięknie wyglądało, ja się na Różę napatrzeć nie mogę. te jej oczyska...

Oliwiaen pisze...

Od razu widać, że nadeszło lato :-)) Świetna mapka, i kapitalny LO do niej :-)) Kuszące, zwłaszcza że temat przypomniał mi, że i moje chłopaki mają zdjęcia ze zbierania stokrotek :-))

Również pozostałe dwa LOsy są świetne, ale czyż u Ciebie, i z Różą, może być inaczej?

aina pisze...

Beautiful work!

Kathy Martin pisze...

Always inspiring, always so beautiful! You never dissapoint! :)

cathi pisze...

I love all the little things on your layouts.

Birgit pisze...

Wonderful LO's again! Love the white flower on the last one, did you use a doily to make it?

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Wszystkie sa bardzo ładne. Zachwyca mnie to co robisz. No i wiele sie moge od Ciebie nauczyc.

Bea pisze...

Karola, piękne!! Startuję do Twojej mapki ;) zobaczymy co wyjdzie mi ;)

LinkWithin

.