poniedziałek, 24 maja 2010

Pudełko zapałek...

A właściwie bez zapałek, opróżnione, poddane przeróżnym dziwnym zabiegom, łącznie z doklejeniem kawałka własnego serca i kilku pozytywnych emocji... to moja praca na dzisiejsze wyzwanie Altered Art # 3 na portalu Polki Scrapują. Tym razem ja proponuję wyzwanie i przyszło mi do głowy, że chętnie zobaczyłabym jakim metomorfozom poddacie pudełka po zapałkach :-)) Bardzo liczę na to, że ktoś mnie zaskoczy i to potężnie! 
Serdecznie zapraszam do zabawy - wyzwanie trwa od dziś do 30 maja, wszelkie szczegóły TUTAJ.

A oto moje pudełeczko w pełnej krasie - przerobione na przypominacz tego, co w życiu codziennym ważne, trochę pocieszacz, trochę otrzeźwiacz :) W środku - kartoniki 3 x 4 cm, pokryte z jednej strony akrylówką i kawałkiem papieru do scrapbookingu, z drugiej strony płótnem malarskim. Do tego trochę stempli, glimmer mista, kryształków i teksty... wycięte z... uwaga, uwaga... horoskopu w tzw. "papierowym pudelku", czyli z jednej z gazet typu "życie na gorąco" ;-) na coś się brukowiec przydał :-)))

"Okładkę" pudełka też okleiłam płótnem i nakleiłam trochę trójwymiarowych dodatków, jakie lubię ;-) 










Miłego początku tygodnia Wam życzę! :*

27 komentarze :

ankan pisze...

Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja. Super pomysł i super wykonanie :)

Karola pisze...

Prześliczne pudełeczko, słodkie kolory i dodatki (też lubię efekt 3D)!!
Poza tym środek bardzo pomysłowy (czuję, że skorzystam z pomysłu, bo mam taką jedną, co jej trzeba przypominać ;) )
No i przede wszystkim rozmiar- uwielbiam miniaturki!!!!
Pozdrawiam
Karola :)

Izzie pisze...

ŚWIETNY EFEKT! Praca z takimi maleństwami to ciężka praca, więc podwójne gratulacje!

Synnøve pisze...

A wonderful box. I had some problems transelating your blog today, but its great just to look at your beautiful pictures.
Love all the pink! :)
Hugs

Madzik pisze...

Świetny pomysł. A wyzwania na Polkach wciągają. Jak dojda moje zamówione papiery, to chyba podejme wyzwanie ;o))
Pozdrawiam cieplutko

Duś pisze...

Yay! Piękne!!!

Wilma pisze...

Wowwww...this is gorgeous!! I love it!
Love from Holland!
Wilma

elwira-k pisze...

Mistrzostwo w mini formacie :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Piękne wykonanie i super pomysłowa inna wersja. Pewnie nie omieszkam skorzystać.

Kasia pisze...

Ale piękne, i kto by pomyślał że z malutkiego pudełeczka można zrobić tak wiele...

cyga pisze...

pomysł i wykonanie pudełeczka rewelacyjne, takie, że ma się ochotę trzymać je cały czas w rękach i oglądać i oglądać i oglądać.......

Teresa pisze...

How beautiful! I was speechless when I see your work. The latter are spectacular, they are simply beautiful!

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

to jest prawdziwe cudo z zewnątrz i z wewnątrz :) PIĘKNOŚCIIIIIIIIIIIIII, marzy mi się takie :p

Monia pisze...

Stworzyłaś dzieło sztuki! A z pudełka po zapałkach to nie jest łatwe:)

Oliwiaen pisze...

Fantastyczny pomysł i mistrzowskie wykonanie. Czy można Cię jeszcze czymś zaskoczyć? :-DD

Fioletowe poddasze pisze...

Fantastyczne!!!! Genialna jesteś.

BETIK pisze...

Cudne!! Patrzę i patrzę, i napatrzeć się nie mogę... Koniecznie muszę sobie sprawić takie maleństwo:)
...zważywszy na format, ta precyzja i dokładność są dla mnie powalające!

anet pisze...

cudeńko:)

pattyo pisze...

What a gorgeous set! Someone will be very lucky to receive this!

Kathy Martin pisze...

Incredibly LOVELY! :)

glinka121 pisze...

Śliczności - pozdrawiam :)

lymatry pisze...

waouhhh très très jolie...

druga szesnaście pisze...

zawsze u ciebie pięknie i ze smakiem, ale tym razem wybitnie ujęło mnie przemontowanie "życia na gorąco" na poezję. :)

kathie pisze...

Aww, that it totally sweet! Your projects are always full of loving detail :)

Mo pisze...

Dear Karola!
I just found your blog - your work is fantastic, just soooooooo beautiful !!!
Hugs,
Mo

Mrude-HandMania pisze...

Jest prześliczne. Siedzę i podziwiam nadal :)

Niebiesko_Oka pisze...

Genialne!!!
I rewelacyjnie wykonane :).

LinkWithin

.