poniedziałek, 10 maja 2010

Polki Scrapują...

Z ogromnym powodzeniem! Wszyscy świetnie znacie blog wyzwaniowy Polki Scrapują, prawda?


BLOG WYZWANIOWY "POLKI SCRAPUJĄ" AKTYWIZUJĄCY MNÓSTWO KREATYWNYCH OSÓB - OTWORZYŁ SWE PODWOJE W MIEJSCU WIĘKSZYM, 

PRZEJRZYSTYM I FUNKCJONALNYM - SKORZYSTAJ Z TEGO!

Serdecznie zapraszam do nowego miejsca, w którym czeka na Was mnóstwo świetnych wyzwań, a w którym to miejscu i ja maczałam swe palce i jeszcze pewnie nie raz tam namieszam :)))


Na początek zapraszam do wzięcia udziału w podwójnym (tak, tak!) CANDY - szczegóły TUTAJ!
Na prośbę przyjaciółki dołączyłam do świetnego zespołu projektowego Polki Scrapują i w nowym portalu będę prowadziła wspólnie z Agą - Mirabeel wyzwania Altered Art.
Już dziś startuje pierwsze wyzwanie w tym dziale, zatem zapraszam do zalterowania... SŁOIKÓW!
Wyzwanie startuje dziś i potrwa dwa tygodnie, a ja nie mogę się doczekać aby zobaczyć Wasze pomysły na słoiki :)








Ja ozdobiłam dwa słoiki, większy stał się przybornikiem na różne piśmiennicze przydasie, a mniejszy - lampionem na świeczkę tealight; bardzo do siebie pasują :-)) Do ozdobienia użyłam kolekcji Webster's Pages - Life's Portrait oraz kilku nowych dodatków tejże marki - np. ślicznych guzików vintage sparklers oraz cudnej wstążki Bloomers, koronki Delicate Pink i kamei

Jeszcze raz serdecznie zapraszam do nowego miejsca i do wzięcia udziału w wyzwaniach! Pozdrawiam ciepło! :*

12 komentarze :

Tomoko pisze...

Oh wow!!!!!!!! Great projects!!!! You always take my breath away.

cendrillon pisze...

Magnifique KArola!

Ewik pisze...

już się zapisałam, bardzo mi się tam podoba:))Pozdrowionka

Paszczata pisze...

śliczne słoiczki :)

Oliwiaen pisze...

Kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas? Każdy Twój projekt wygląda na bardzo pracochłonny, a tyle ich tworzysz!
Słoiczki cudne, prawdziwa ozdoba biurka :-)

Kathy Martin pisze...

Absolutely beautiful, fun and so creative! :)

Monia pisze...

Przepiękne te Twoje słoiki!

pattyo pisze...

Love these, Karola!

HandMania pisze...

Słoiki są prześliczne, od kamei oderwać oczu nie potrafię!!
Bardzo dziękuję za odwiedziny i dodanie mojego bloga do obserwowanych :)

dul pisze...

wysoko postawiona porpzeczka :).

Iwona Rutkowska pisze...

Takich pięknych słoików jeszcze w życiu nie widziałam , fantazyjne :)

Synnøve pisze...

Stunning!!! Love the rose-ribbons!
You are a huge inspiration!

LinkWithin

.