piątek, 21 maja 2010

Pani Ładna na Łódce

Moja Pani Ładna dawno smacznie chrapie, a ja mam chwilkę aby pokazać Wam moje ostatnie prace.
Tak się pięknie składa, że dziś wystartowały dwa wyzwania, w dwóch miejscach jednocześnie, ale po kolei...

Scrapujące Polki szaleją i co dzień mamy nowe wyzwania, a także inne ciekawostki - np. całkiem niedawno został ogłoszony nabór do Zespołu Projektowego i do Zespołu Moderatorek, zatem jeśli masz ochotę poudzielać się i popracować w świetnym, polskim miejscu scrapowym - ZAPRASZAM SERDECZNIE!

Wracając do rzeczy, dwa Lo, z Różą - rzecz jasna... Najpierw najświeższe wyzwanie kolorystyczno - mapkowe na The Color Room:

~~  TCR # 7 ~~


~~ Beauty Rose ~~
Najpiękniejsza róża świata - oczywiście dla mnie ;-)) Przekonwertowałam sobie w głowie tę paletkę  na bardzo pastelową i tak oto wyszło:




Użyłam mixu produktów - co się znalazło pod ręką, a były to m.in. kolekcja Pink Paislee - Starlight oraz kwiaty i stemple Prima
-----------------------------------------------------------
Następna praca to ta na wyzwanie portalu Polki Scrapują, które zaproponowała Aga -  także Lo na podstawie mapki:

~~  SCRAP# 54 ~~


~~ Wakacje ~~
Ubiegłoroczna sesja zdjęciowa pt "Róża na łódce" ;-)





Ten Lo stworzyłam głównie za pomocą pięknej, letniej kolekcji Webster's Pages - Seaside Retreat oraz cudnych guzików Glitter Sparklers.

Pozdrawiam ciepło, uściski wysyłam i życzę Wam wspaniałego weekendu! 

13 komentarze :

Beatemor pisze...

Beautiful pages you've made! Thanks for letting me know about another place to find a challenge.

paulisia pisze...

sliczny scrap! te zgrane dodatki - po prostu cuda!

Ewelina pisze...

Kocham Twoje prace, mogłabym je podziwić godzinami.

Kathy Martin pisze...

So AMAZING! A delight to look at! :)

Rosana Bonalume pisze...

Wonderfull... I loved!

yumiko pisze...

Hello!! I love your beautiful pages!!

Oliwiaen pisze...

Masz rację, ta Różyczka wyjątkowo piękna jest! I za każdym razem dostaje wyjątkową oprawę :-)

Sue pisze...

Wow! I really like the soft pastels of your layout.

Paszczata pisze...

cudne skrapy!

Synnøve pisze...

Wonderful work. And Rose is truly a beauty! :)
Have a great weekend

Eyovine pisze...

HI! I have been visiting your blog several times. You are such a great scrapper and you inspire me a lot. Love your woek!

// Maja

Huma pisze...

Śliczne zdjęcie w cudownej oprawie:) Róża będzie miła genialną pamiątkę z dzieciństwa:)

Mrude-HandMania pisze...

OOo tej dla The Color Room nie widziałam -śliczna!! Uwielbiam te Twoje pastele :)

LinkWithin

.