środa, 19 maja 2010

Nie ma rzeczy niemożliwych...

są tylko takie, nad którymi nam się nie chce pochylać :-)) - tak mawia ktoś mi bliski i sądzę, że ma rację. 
Niemożliwym dla mnie - do tej pory było tworzenie w ciemnych kolorach oraz z kolekcji typowo "chłopięcych", ale po to są wyzwania i poprzeczki, aby się z nimi mierzyć i przeskakiwać. Jak niedawno wspominałam - wiele zdań zaczynających się od "nie moje", "nie umiem" - wyrzuciłam z głowy i staram się ... mierzyć z różnymi wyzwaniami jakie scrapowe życie przynosi :)

Dzisiejszy post będzie w całości poświęcony moim pracom dla Pink Paislee, które udało mi się w ostatnim czasie poczynić, a które - przynajmniej na pierwszy rzut oka - wydawały się trudne do okiełznania...

W poniedziałek zapodałam kolejny post na blogu Pink Paislee, a skoro poniedziałek - to monochromatycznie było! Robiłam już wcześniej Lo monochromatyczne, więc zastanawiałam się jaki tym razem kolor wybrać do obróbki i padło na czerwony, a właściwie to zdjęcie maleńkiej, zaledwie tygodniowej Róży - samo podyktowało kolor...

~~ Sweetie ~~





Użyłam tutaj m.in. mixu kolekcji Cupid, 365 Degrees, oraz cudownych elementów z linii Artisan. Wszystkie produkty wyszczególniłam TUTAJ - zapraszam!

Jakiś czas temu pojawiła się zupełnie nowa mini kolekcja Pink PaisleeStarlight. Wydawało mi się, że wyjątkowo trudna dla mnie, ze względu na kolory, ale to były tylko złe myśli - w rzeczywistości okazała się bardzo uniwersalną i piękną kolekcją, na każdą okazję. Oto co udało mi się z niej zrobić:

~~ Peek a Boo ~~ 
Róża pojawiająca się i znikająca za drzewami, świetna gierka w akuku :D




Kolejny scrap powstał na podstawie mapki Pencil Lines sketch # 187

~~ Smutek ~~
 Kilkunastomiesięczna Róża - smutna, zamyślona, nie mam pojęcia co to było, ale wygląda tak wzruszająco...





I to wszystko na dziś, wkrótce znów mała dawka nowości, które "się robią"...
Pozdrawiam ciepło! :*

19 komentarze :

Beatemor pisze...

Yet again - beautiful layouts. Thanks for the inspiration!

Mirabeel pisze...

Fantastyczne prace Kochana! :* Napatrzeć się nie mogę!

Nadezhdinka pisze...

потрясающе светлые и радостные странички!!! восторг!

Kathy Martin pisze...

Fantastic pages! Fabulous designs and your attention to the details is AMAZING! :)

Oliwiaen pisze...

Dla Ciebie na pewno nie ma rzeczy niemożliwych, jeśli idzie o scrapbooking!
Wszystkie LOsy świetne, ale "Smutek" jakoś tak szczególnie chwyta za serce...
I po raz kolejny kusisz tymi kwiatkami harmonijkowymi :-) Muszę ich w końcu spróbować, bo mi spokoju nie dają, ile razy je u Ciebie zobaczę :-)

Kasia pisze...

Piękne....wszystkie są naprawdę piękne.Pozdrawiam.

Scrapvillage pisze...

Ich bin total begeistert von Deinen Layouts...
So sweet !!

Paszczata pisze...

piękne scrapki :)

Kitty pisze...

Po prostu piękne prace!!!

finnabair pisze...

nigdy nie mów nigdy - co widać na załączonych 3 obrazkach.Pełna profeska :)))

Rybiooka pisze...

Czerwień i delikatne muśnięcia różem - podoba mi się - Karolu - Dziękuję

Annar pisze...

Kolejne cuda ......
Za każdym razem nowe, wspaniałe pomysły !!!!

Susanne pisze...

Its just always som of the must wunderful Layouts you are making

kathie pisze...

Stunning pages Karola. It doesn't matter what products you are using, you always make such beautiful projects with them!

Tomoko pisze...

Beautiful, Karola!!! I especially love the last one:)

Dunia pisze...

Jak zwykle przeszłaś samą siebie!
Bardzo spodobały mi się papierowe rozetki. Widziałam je już kiedyś w scrapowej gazetce, ale nie zrobiły na mnie większego wrażenia. Ty sprawiłaś, że po prostu muszę też użyć w scrapku rozetki!!!!
Dzięki za ciągłą inspirację :o)

Tusia pisze...

Każdy z twoich scrapów jest po prostu piękny! Cudowne prace!

Mickey pisze...

Karola, this is so pretty. Love the first one, that is so sweet. The others are gorgeous too.

Synnøve pisze...

Wonderful work, and I looove the red one on the top!
Thanks for all the inspiration.
Hugs

LinkWithin

.