poniedziałek, 3 maja 2010

Miękkie kolory i ciepłe kolory

Witajcie majowo - wprawdzie jeden z moich ulubionych miesięcy zaczął się pogodą w kratkę, jednak mam nadzieję, że u Was było tylko ciepło i przyjemnie, sama bardzo liczę na to w następnych dniach :) Jestem pewna, że długi majowy weekend mija Wam spokojnie i relaksująco, że nie chce Wam się sięgać po klej i nożyczki (mnie się nie chce), lub wręcz przeciwnie - macie czas na scrapowanie i korzystacie z tego na maxa :)
Mój weekend minął pod znakiem muzyki, która, jak niektórzy z Was dobrze wiedzą - jest moją rewelacyjną odskocznią od scrapowania, ale nie będę się rozpisywać, bo i któż by to czytał, dodam tylko, że miałam okazję posłuchać live i w plenerze fantastycznej European Jazz Orchestra i wciąż jestem pod wielkim wrażeniem, oj tak! :) Miałam też okazję być na Międzynarodowych Spotkaniach Orkiestr Dętych Alte Kameraden, gdzie poza świetną muzyką (Mamma Mia Abby w wykonaniu górniczej orkiestry dętej powaliła mnie!), spotkałam po latach mojego kolegę z podstawówki, teraz muzyka jednej z orkiestr (Robert - serdecznie pozdrawiam!) i było bardzo sympatycznie! :-)
Wracając jednak do scrapbookingu - mam kilka zaległości jeśli chodzi o blog, zatem bez zbędnych wstępów:
Zaczął się maj, więc z początkiem nowego miesiąca pojawia się nowy guest designer na InspireME, którego prace mamy przyjemność zliftować w naszym zespole Webster's Pages. W tym miesiącu rola guesta powędrowała do Julie Overby, znanej jako Julie O.  
A oto mój lift TEJ pracy Julie, w którym użyłam mnóstwa rzeczy z kolekcji Lullaby Lane, m.in. nowych dodatków - bloomers i innych tasiemeksparklers, oraz nowych naklejek

~~ Sweet Pea ~~





Przed weekendem, w piątek wystartowało także nowe wyzwanie na The Color Room - czwarta paletka kolorów i szkic. Tym razem skorzystałam z obu, mimo, że o ile szkic wydał mi się podejrzanie łatwy, o tyle kolory... no cóż... znów niby nie moje, jednak już coraz bardziej skłaniam się do wyrzucenia z głowy określenia "nie moje" :) Oto wyzwanie:
~~ TCR # 4 ~~


Świetnie mi się pracowało nad tym scrapem a i zdjęcie, a raczej moje dwa obiekty miłości na zdjęciu - jakoś same się całkiem fajnie wkomponowały :) Dodałam tylko wielki mix produktowy od Pink Paislee (papier), Cosmo Cricket (papiery, naklejki), Webster's Pages (tasiemki), Prima (kwiaty), Twiddleybitz (cudowna bramka z tektury),  a oto co mi z tego mixowania wyszło:

~~ Promise ~~





I to byłoby na tyle, na dziś, wkrótce wrócę z czymś nowym i pewnie w większej ilości, tymczasem ciepło pozdrawiam i ślę uściski!:*

23 komentarze :

iwo_mla pisze...

karteczka słodziutka taka cukiereczkowa lubię takie

carlies pisze...

Hi karola

so amazing I look white big eyes
to you layout so beautiful.

greeting xxx Carla

Paszczata pisze...

niesamowite prace, obie :)
szczerze - nie powiedziałabym że pierwszy scrap to lift, jest zupełnie inny (może poza umieszczeniem zdjęcia i tytułu), więc stanowi samodzielną, cudowną kompozycję :)
LO na TCR#4 rewelacyjne, bardzo ciepłe i rodzinne :)
pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

cudowne prace, mój weekend był głównie biało-kościelny za sprawą córki "komunistki", pozdrawiam ciepło
jaśminowasia

Ewik pisze...

Cudowne prace, komentowałam tę drugą na The Color Room, ale ta ostatnia mnie powaliła kolorystyką, pomysłem i delikatnością...:) Pozdrawiam!

Tusia pisze...

Piękne są twoje scrapy - zawsze oglądam je z wielką przyjemnością :)

aina pisze...

Absolutely gorgeous! I really like your work!

Monia pisze...

Są po prostu przepiękne oba, chociaż każdy inny:)

paulisia pisze...

śliczniutkie scrapy!! bardzo delikatne, dopasowane i eleganckie!! ;) zakochałam sie

Nenika pisze...

Чудные странички! Очень-ОЧЕНЬ понравились!!!

Lynn pisze...

Love these layouts Karola!
Your layouts are one of a kind..
Thanks for sharing your beautiful work..

Annar pisze...

Uwielbiam Twoje prace !!!!
Są prześliczne !!!!

Eva Dohn pisze...

Your layouts are absolutely stunning.

Synnøve pisze...

Stunning!!!
This is absolutely gorgeous!!!
I love the way you mix and match these delightful colors!

Jolanda pisze...

Wow,i looked throug your blog and your work is faboulus!!
It's all so beautiful!
Thanks for sharing,Jolanda

Kasia G. pisze...

kolory cudne! no ładnie biegałaś po scenie z kabelkami :)))) pozdrawiam! też tam byłam :)

Karola pisze...

Dzięki piękne za komentarze!
Kasiu - super, że byłaś, szkoda, że się nie spotkałyśmy, ale mam nadzieję, że się świetnie bawiłaś, bo ja miałam niesamowitą frajdę! :D Buziaki!

:) Tiff pisze...

sweet pea is b.e.a.u.t.i.f.u.l. so soft and feminine.

Alicja pisze...

Piękne, piękne, piękne!

Leanne pisze...

WOW these are absolutely beautiful!

Leanne xx

Becky Andersen pisze...

These LOs are just wonderful! I am so glad you had so much fun at your music festival! Looking forward to warmer weather here also!

Jami Lynn pisze...

GORGEOUS Pages, I just love your work!!! Happy Mother's Day, hugs! : ]

Beatemor pisze...

I truly love your style and the way you get all the details on your LO's. Love the colors too! Have a nice day!

LinkWithin

.