poniedziałek, 31 maja 2010

Kolory, mapki i inne inspiracje...

Znów zdarza się, że przede mną hurtowy post. Ostatnio wiele tworzę, ale na uaktualnianie bloga co drugi dzień - jak kiedyś - nie starcza mi już czasu. Szczęśliwie dużo się dzieje, a co się konkretnie się dzieje - napiszę niebawem :))) W tej chwili małe "cicho-sza" i "ani mru mru" ;-) Za to będzie dużo obrazków do pooglądania.
Mam kilka prac, które udało mi się ostatnio zrobić, pomyślałam o tym, aby je w jakiś sposób posegregować tematycznie bądź produktowo, ale ostatecznie uznałam, że inspirujący post pod znakiem koloru i mapki też nie będzie zły ;-)

Po kolei...

The Color Room wyzwala we mnie niesamowite pokłady odwagi do zabawy z kolorami, za którymi nie przepadam - np. ciemną zielenią i fioletem (brrr...). Ostatnia paleta i szkic spodobały mi się jednak na tyle, że spróbowałam zmierzyć się z nimi i powstał Lo z... nie, tym razem nie z Róża, a z przyjaciółką mojego brata - Kasią, a w roli głównej - jej uroczy uśmiech ;-) Już dawno miałam zrobić coś z jej zdjęciem i oto trafiła się okazja... Dodam tylko, że szczęśliwie kolory z paletki są jej ulubionymi kolorami, więc wszystko pasuje ;-)

~~ TCR # 8 ~~


~~ Your Smile ~~





Materiały jakich użyłam w tym Lo to wielki mix: Pink Paislee (kolekcja Queen Bee - papiery, etykieta), Webster's Pages (tasiemka, z której zrobiłam ciemno zielone kwiaty, bloomer, litery), Prima (kwiaty i filcowy border Voila), Latarnia Morska (ćwieki), Basic Grey (rub-onsy), Kelly Panacci (stempel border).

Kolejny Lo powstał wg szkicu Hege Lundquist dla Pencil Lines:

~~ Pencil Lines sketch # 189 ~~


~~ Spring 2009 ~~





Tutaj użyłam w zdecydowanej większości produktów Webster's Pages z linii Life's Portrait oraz Lullaby Lane, a także pięknych guzików scalloped sparklers i kamei.

Dodatkowo z tej samej mapki powstała kartka z kolekcji Webster's Pages - Life's Portrait i druga, także z tej kolekcji ale z innej mapki i na wyzwanie na portalu Polki Scrapują - Kartki # 7 :





Uff... to już wszystko na dziś, jutro wracam z kolejnym hurtowym postem, żałuję, że mi się tyle nazbierało do publikowania na blogu, jednocześnie dziękuję wszystkim, którzy wytrwali do końca posta :))
Pozdrawiam ciepło! :* Nie dołujcie się pogodą, nie warto!


17 komentarze :

BabyBokChoy pisze...

Gorgeous pages and cards, so crispy and such gorgeous lines you have in your work!

Оксана pisze...

Красота! все работы прекрасны! Люблю ваши работы!

Катенька pisze...

Wow!!!

Mrude-HandMania pisze...

Wszystko prześliczne!!Pierwsza paletka ma super kolory, chociaż ja pewnie zrobiłabym odwrotne - fiolet dominujący, zielone uzupełnienie :)

Synnøve pisze...

Gorgeous!!! Stunning layouts and a wonderful card! You have a delicate and romantic style, I looove it!
Hugs

Oliwiaen pisze...

LOsy podziwiałam już w odpowiednich miejscach :-)) Piękne są i dumna jestem, że to Ty reprezentujesz scrapującą Polskę na szerokim świecie :-)

Oliwiaen pisze...

LOsy podziwiałam już w odpowiednich miejscach :-)) Piękne są i dumna jestem, że to Ty reprezentujesz scrapującą Polskę na szerokim świecie :-)

Kathy Martin pisze...

Gorgeous pages and cards! Love everything you do! You are just so inspiring! :)

Alicja pisze...

A mnie się szalenie podobają kolory TCR # 8 i Twoja przepiękna praca!

pattyo pisze...

Beautiful projects, as always!

Evgenia pisze...

Karola, they are aweosme, all the dtails are on their places. Love them!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Karola śliczności poczyniłaś, jak zawsze zreszta.

Tusia pisze...

Twoje prace niezmiennie mnie zachwycają Karolciu!

dul pisze...

Kartki są cudowne! A muzyka na Twoim blogu, zawsze atakująca zupełnie niespodziewanie - kiedyś przyprawi mnie o zawał :).

magda.matraszek pisze...

piękne prace, jak zawsze! Twój blog przynosi mi niezmiennie już od dawna wiele inspiracji, za co dziękuję:* zaglądam regularnie, tylko chyba śmiałości brakuje, by cokolwiek komentować... jesteś absolutnie mistrzynią!

Paszczata pisze...

piekne... scrap na wyzwanie TCR jest niesamowity :)

Pencil Lines DT Co-Ordinator pisze...

all such beautiful projects xx

LinkWithin

.