piątek, 14 maja 2010

Garden Gala, TCR i coś nowego...

Kolejny hurtowy post, kolejny post, który piszę w locie, ponieważ prace zbierają się w stosik, a ja niestety nie mam czasu ani sposobu aby je posegregować tematycznie, zatem:

Jak co piątek - nowe wyzwanie na The Color Room, dziś paleta i mapka nr 6.

~~ TCR # 6 ~~


~~ Looking ahead ~~
Róża z tatkiem ;-), wrzesień 2009. 







Użyłam tutaj mnóstwa materiałów od Webster's Pages z kolekcji Garden Gala (papiery, naklejki), papieru z ozdobnym brzegiem z 6 x6 Vellum & Diecut Kit, cudnych zielonych koronek oraz guzików vintage sparklers i scalloped sparklers. Do tego kwiaty Prima Cancan Vintage Flirt i błyskotki Prima
***
W czwartek ruszyło nowe wyzwanie na portalu Polki Scrapują, tym razem jest to Mixed Media#1, a  gospodyniami tego działu są Ania - Annar i Patrycja - Tusia. A oto moja praca "mixmediowa", uznałam, że skoro nie mam doświadczenia w tym temacie - użyję materiałów i technik, które znam i lubię i stworzę coś zmixowanego ;-)))

~~ Płócienna torebka - zawieszka ~~



Zapraszam serdecznie do odwiedzenia obydwu tych portali, oraz do wzięcia udziału w wyzwaniach; mnóstwo wspaniałych inspiracji gwarantowanych! 
Wiecie co? Bardzo już tęsknię za kartkami, zatem nie zagrzewam tu miejsca i zmykam wykorzystać chwilkę czasu na sklejenie jednej czy dwóch :-)))

Do zobaczenia niebawem, pozdrawiam ciepło i miłego piątku życzę! :*

20 komentarze :

BabyBokChoy pisze...

TOTALLy amazing!!!!!!!!

Kathy Martin pisze...

Both of these are BEAUTIFUL and so amazing! :)

Ashley Cannon Newell pisze...

Absolutely stunning! Your work is so inspiring!

Paszczata pisze...

piękne^^ staram sie brać udział w wyzwaniach i tu i tu :))

Оксана pisze...

Я в восторге от ваших работ!!!

Oliwiaen pisze...

Pracę TCR już podziwiałam w pokoju :-) Jak zwykle niesamowita, Twój styl można rozpoznać bez mrugnięcia okiem!
A patrząc na torebkę nie powiedziałabym, że nie masz doświadczenia na tym polu :-)

Warszawianka pisze...

Moja droga wiecznie Cię podglądam-
piękne rzeczy tworzysz.
Gratuluję, pozdrawiam Teresa

Fioletowe poddasze pisze...

Podziwiam Tę lekkość w Twoich pracach. Są niesamowite.

BETIK pisze...

Jak zwykle przybiegłam oko nacieszyć i podelektować się...:)Bardzo rzadko zostawiam komentarz bo prawie nigdy nie umiem ubrać w słowa mojego zachwytu. Jesteś absolutnie genialna we wszystkim co robisz (i nie ukrywam, że często przychodzę na nauki). Może kiedyś ośmielę się na jakieś LO, kto wie... Pozdrawiam ciepło:)

Sunny pisze...

Страничка просто великолепна! Столько деталей, можно часами разглядывать...

Annar pisze...

Przecudowna, mistrzowska praca !!!
Wchodząc na Twoją stronkę, zawsze mam kawkę i deserek pod ręką - bo przyznaję - zatrzymuję się tu na dłużej ...

Enthia pisze...

U ciebie to można się porządnie ponatychać. :)

Dunia pisze...

Po prostu cud, miód i cukiereczki!!!!!

pattyo pisze...

Oh, Karola! Love these! I just adore your work!

Sue pisze...

Gorgeous gorgeous layout!

Hetty Hall pisze...

So beautiful, love your work!

vairatka pisze...

Twoje prace są genialne - takie delikatne i dopracowane w każdym najmniejszym szczególe... Tylko podziwiać :)

AguŚ pisze...

Śliczne dzieła :)

dul pisze...

Maaaaatko, ależ piękny scrap!

Shawn pisze...

Your talent is absolutely AMAZING!

LinkWithin

.