środa, 12 maja 2010

Albumy, Candy, Wyzwania...

Dziś będzie post pełen różności, ponieważ wciąż wiele się dzieje, a ja - jak widać nie nadążam z pisaniem kolejnych, osobnych postów, a mam sporo do przekazania. Bez zbędnych wstępów zatem...

*** 

Czy wiecie, że blog Złotych Rączek, czyli zespołu projektowego sklepu Scrap.Com. pl - ma już ROK?
Prawda, że czas szybko zleciał? Niesamowicie szybko! W bieżącym tygodniu świętujemy roczek naszego złotorączkowego bloga oraz rozdajemy smakowite Urodzinowe CANDY! Serdecznie zapraszam na podsumowanie minionego roku oraz do wzięcia udziału w candy!


Kolejną wieścią, jaką mam do przekazania jest nowe wyzwanie Scrapujących Polek! Dziś środa - dzień ATC, wyzwanie zapodała Tusia, wszelkie szczegóły TUTAJ, a intrygująca zajawka wyzwania wygląda tak:

 

Wyzwanie polega na wykonaniu ATC o tematyce: Czas.
I ja zrobiłam swoje ATC na to wyzwanie, skromniutkie takie ;-)



A na koniec mam do pokazania po kawałku dwóch albumów, które zrobiłam w ostatnim czasie - środki nie są interesujące, ponieważ są puste, z miejscami do wklejenia zdjęć, zatem dziś tylko okładki:



Tutaj użyłam: kolekcji Webster's Pages Life's Portrait - papiery i karteczki do journalingu, tasiemek z serii Lullaby Lane, żyrandola i ramki od Twiddleybitz oraz kwiatków i pereł Prima





I ramka do kompletu:


Tutaj w roli głównej wystąpił absolutnie cudowny album Pink Paislee z linii Artisan (w płóciennej okładce!) oraz kolekcja Queen Bee, ćwieki perły Latarnia Morska i kółeczka wytłaczane od Bożenki :* 

Na dziś to już wszystko, a jeśli cokolwiek pominęłam - wrócę tutaj w piątek z kolejnymi rzeczami do pokazania i słowem na weekend ;-) Ściskam serdecznie! :*

10 komentarze :

Encza pisze...

Piekne! Mnóstwo inspiracji u Ciebie. Albumy urocze, te pastele, wszystkie dodatki - bajeczne. Ramka piekna.
pozdrawiam :)

Paszczata pisze...

piękne :)

Gosia pisze...

Niesamowicie piękne prace!!!!ta z żyrandolem i cudnymi kwiatkami mnie urzekła

Jan pisze...

Beautiful blog and cards!

Kathy Martin pisze...

You always inspire me! :)

Kitty pisze...

Przepiękne prace, wszystkie!! Zaglądając do Ciebie, jestem pewna, że zobaczę same ładne prace :)

Tusia pisze...

Wszystko, co wychodzi spod twoich paluszków, jest po prostu piękne :)

Moriony pisze...

ten żyrandol, te kolory, te zieloności; ach, och, ach....

-SABRINA- pisze...

Simply gorgeous! :D

kathie pisze...

You continue to totally inspire me Karola. I adore your cards.

LinkWithin

.