czwartek, 1 kwietnia 2010

Znów Zliftowałam...

... kolejną projektantkę - gościa Webster's Pages na InpireME. W kwietniu jest nią Rita Barakat, która jest multiutalentowana i multitechniczna i wydaje się, że żadne papierowo - craftowe wyzwanie nie jest jej straszne. Bardzo to podziwiam! Jak co miesiąc, tak i  tym razem design team liftuje prace gościa, zatem dostałyśmy dwie prace do wyboru, do zliftowania i ja wybrałam ten akrylowy dekor. Tym razem zainspirowałam się kształtem ozdobnej ramki, jaką Rita wykorzystała w swoim projekcie, oraz samą - akrylową formą, moja ma wprawdzie inny kształt, a to dlatego, że świetnie pasowała do ozdobnie wyciętego papieru z zestawu 6 x6 diecut & vellum.
Do wykonania mojej akrylowej ramki użyłam kolekcji Life's Portrait

~~ love ~~






Bardzo Dziękuję za Wasze ciepłe słowa i życzę Wam dużo słońca! :*


22 komentarze :

Jana Eubank pisze...

WOW!!!!! This is INCREDIBLE!!! You are such a talented designer! :)

Alicja pisze...

Przyznam że na scrapbooking nie znam się zbytnio, ale karta bardzo mi się podoba! Ciekawa technika!

laborera pisze...

Twoje prace są oszałamiające

Encza pisze...

Bajeczna !!! Wszystko takie dopracowane, podziwiam jak zawsze za kompozycję i dobór dodatków.
pozdrawiam :)

Kotofeya pisze...

It's just wonderful!!!!

Jowita pisze...

Kolejne cudenko, rameczka jest przesliczna, urocza, fantastyczna, a Twoja coreczka i jej fotki sa rozbrajajace

Eva Dohn pisze...

This is just soooo beautiful! Love your work.

Oliwiaen pisze...

Co prawda jestem zwolenniczką jak najwierniejszych liftów, ale ta ramka tak mi się podoba, że moim zdaniem jest lepsza od oryginału!

Ludkasz pisze...

i znów zachwycająco:)

Rbarakat pisze...

This is gorgeous! Karola! I feel so honered to mentioned on your blog! Thank you!

finnabair pisze...

nieprzyzwoicie pięknie....echh ;)

Huma pisze...

Urocza! Buzię rozdziawiam w podziwie:)

Duś pisze...

Cudeńko!

Barbara pisze...

Karola, twoja praca jest bez porównania lepsza!!!!
to twoje prace powinno się liftować... wesołych świąt, pozdrawiam

Daniela pisze...

pieknie pracujesz kongratuluje !

wendela pisze...

wow wow woww Karola!! you are so talented!!

x
wendela

BabyBokChoy pisze...

Karola, you know you are nothing short of BREATHTAKING, you AND your artwork!!

mamuta pisze...

Cudowna Praca !!!


Wesołych Świąt :*

Audrey Pettit pisze...

Simply stunning, Karola! Truly gorgeous!

Nerrida pisze...

I love to come back and see what you have done every so often. Your work is truly beautiful - you are very talented.

Mahlin pisze...

this is just precious. your talent is amazing.

vena7 pisze...

wspaniałe prace .Ramka urocza..piękna .pozdrawiam

LinkWithin

.