piątek, 23 kwietnia 2010

Zmęczona...

...jestem, ot tak, najzwyczajniej w świecie. Ciężki tydzień za mną, ciężki weekend przede mną, dużo do zrobienia i do załatwienia, ale jak to mawia Róża "damy radę!" ;) 
Mam nadzieję, że z kolejnym wyzwaniem na The Color Room także "dałam radę". Jest piątek, więc jak co tydzień - nowe wyzwanie kolorystyczne i mapkowe. Tym razem nie skorzystałam ze szkicu, a kolory... dla mnie trudne, choć kiedy patrzę na paletkę - przeurocze! Ale... ten fiolet! Brr!
Przełamałam się jednak i poradziłam sobie w ten sposób, że głównym źródłem fioletu ( w zupełnie innym odcieniu jednak..) w moim Lo jest... kurtka Róży na zdjęciu, które bardzo długo czekało na swoją kolej, właśnie ze względu na kolorystykę. Dodam, że ostateczna kolorystyka zdjęcia to efekt jakiegoś filtra czy akcji, w rzeczywistości kurtka była koloru fuksji. Skoro jednak zachciało mi się kombinować i przerabiać kolory na zdjęciu - musiało poczekać na tak fajne wyzwanie jak to dzisiejsze:

~~ TCR # 3 ~~


~~ So tired ~~
czyli... bardzo zmęczona Róża na placu zabaw, jakieś 3 lata temu :)






Nie macie pojęcia jak się cieszę, że jest nas coraz więcej na The Color Room i że coraz więcej Polek do nas dołącza, widzę mnóstwo znajomych twarzy, oraz tych całkiem nowych - mam nadzieję, że dobrze się bawicie i że także tym razem spróbujecie podjąć wyzwanie! 

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam miłego weekendu! :*

29 komentarze :

Ashley Cannon Newell pisze...

I am so inspired by your work! LOVE IT! :) It's so colorful and the layouts are always amazing!

Tusia pisze...

O tak - zabawa w color room'ie jest naprawdę przednia :) Uwielbiam korzystać z kolorów z palet - choć ostatnia wydawała mi się niełatwa, gdy na nią spojrzałam. Ale wyjęłam trochę materiałów, ułożyłam przed sobą i... poszło :) Twój scrap jest jak zwykle śliczny. A Róża na każdym ze zdjęć wygląda po prostu przeuroczo :)

Rybiooka pisze...

Może się wreszcie wyrobie :D
LO cudnniasty !!!!!

Sonja Bekker pisze...

Hi Karola

Adorable and so amazing!!!!

xx Sonja

BETIK pisze...

Piękna praca!! Ale Ty przecież tylko takie robisz:)Jesteś jednym z moich niedoścignionych wzorów co pewnie widać troszkę u mnie:) Pozdrawiam ciepło.

Annar pisze...

Cudnie to wszystko wyszło !!!
Miałaś znakomity pomysł z ta kurtką ...
Już od godziny patrzę na to zestawienie kolorów i też nie przemawia do mnie .... :)
Ale może jutro :)

Anna pisze...

Świetne te kolory w Twoim wykonaniu!

Ingvild Bolme pisze...

Hi there sweetie. Dropping by your blog, and again, sitting just totally gasping! No words to find that covers how beautiful everything you do is. I LOVE IT ALL SO MUCH! Thank you for sharing your amazing talent with the rest of us!

*hugs*

LG pisze...

WOW! I love your example! The colors are so rich and vibrant

BabyBokChoy pisze...

So extremely gorgeous Karola! :)

Ewelina pisze...

Oczywiście wszystko pięknie zgrane i dobrane. Kolorki- super.

Paszczata pisze...

piękna jak zawsze:)
postaram się popracować z tymi kolorkami i z tą mapka, bo bardzo mi się podoba :)

Ludkasz pisze...

cudownie sobie poradziłaś:)

Beatemor pisze...

WOW - what a beautifun LO. Love the colours!

Dunia pisze...

Świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem! Bardzo podoba mi się ten turkusowy "szlaczek" pod zdjęciem! Życzę wielu sił!!! ;o)

Renata T pisze...

I am in love with all your work!!
Just can't stop to look , and look, and look! Love the colors, love the details, everything look perfect!
Beijos ;o)

Renata T pisze...

I am in love with all your work!!
Just can't stop to look , and look, and look! Love the colors, love the details, everything look perfect!
Beijos ;o)

Renata T pisze...

I am in love with all your work! I just can't stop to look, and look, and look.
Love the colors, details,... perfect!

Beijos ;o)

Angelique pisze...

Hi Karola,

and again an adorable lo. Love the flowers and what a great idea how you used the ribbon!!!!!
great job!

Angelique

agni pisze...

Twoje prace są ZAWSZE tak dopracowane... uwielbiam je!

Cindy Lee pisze...

GOSH!! I am looking through your blog and I feel so inspired by all the gorgeous stuff you made!! AWESOME!

Christiane pisze...

i soo hope to find the time to play along!!
really you did a fab fab job!! :))

Katharinka84 pisze...

Przepiękny scrap!!!
Kolry są cudne :)
I te dodatki... miodzio... :D
:*

dul pisze...

Przepiękny.

Chantal pisze...

Love your work! It's amazing!!! :D

LENA pisze...

Fantastic LO! Love all of your work!

Julie pisze...

Wow Karola I love this.

carlies pisze...

Hi karola

wow so sweet and so gorgeous layout!!


xx Carla

Daniela pisze...

wszystko bardzo dokladnie wykonane, uwielbiam §

LinkWithin

.