czwartek, 22 kwietnia 2010

Wstydziuch i Nieśmiałek

Kolejny tydzień mija i kolejny katalizator nr 110 na Creative Therapy zachęcił mnie do sięgnięcia pamięcią wstecz i zastanowienia się "Jak bym opisała siebie jako dziecko?" lub po prostu - jakim byłam dzieckiem...

Otóż... jedyne słowo jakie przyszło mi na myśl to : nieśmiała... No cóż... trochę mi to zostało do dziś, choć wielu osobom trudno w to uwierzyć ;) Jak się okazało... większość dziewczyn z DT tak właśnie siebie opisało... coś jest na rzeczy... 
Zrobiłam sobie coś dla siebie - zawieszkę 15 x 15 cm z moim (MOIM!) zdjęciem, na którym mała Karola stawia swoje pierwsze kroki w wieku ok. 9 - 10 miesięcy... z pewnością grubaśny kombinezon mi tego nie ułatwiał. Wycięłam siebie ze zdjęcia ale tak trudno było mi odciąć ten rewelacyjny wózek, że ostatecznie trafił tam za mną ;) Reszta - zdobienie, kolory - po prostu "moje", czyli to co lubię...

~~ Shy ~~



Pozdrawiam słonecznie (szczególnie tych, których zadziwił pierwszy wiosenny śnieg wczoraj...) :*

16 komentarze :

bomiel pisze...

Świetne...

Ewelina pisze...

Faktycznie cosik w tym jest- śliczny scrapek.

Katarimka pisze...

Очень нежная работа! Очень понравилась!

Annar pisze...

Na każdą twoją pracę napatrzeć się nie mogę....
Piękny :)

Ludkasz pisze...

rewelacja:)

dziunka pisze...

cudeńko

Gabreta pisze...

To je nádherné! Obdivuji!

Kathy Martin pisze...

This is so sweet! What a little treasure! :)

Fioletowe poddasze pisze...

Cudowne, delikatne. Bardzo mi się podoba.

ushii pisze...

słodki... a wózeczek to miałysmy taki sam :))

Beatemor pisze...

This was beautiful. Love the colours :-)

Anna pisze...

A ja niestety nie mam zdjęć z pierwszych lat mojego życia. Nie mieliśmy wtedy aparatu, zresztą, pierwszy aparat kupiliśmy dopiero na moją Pierwszą Komunię. Najstarsze zdjęcia, jakie mam... hmm... miałam chyba 3-4 lata, zdjęcia robił nasz sąsiad, w tle piękne lato, ja i moja młodsza siostra w kolorowych spódniczkach i podkolanówkach... :)

Paszczata pisze...

zawieszka jest przesliczna :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Bardzo ładne, a ten wózek jest ok, pasuje do klimatu.

nowalinka pisze...

Rewelacyjna zawieszka, a ten wózek w tle jest świetny :)

cyga pisze...

bardzo uroczo

LinkWithin

.