środa, 7 kwietnia 2010

Wielka zapowiedź i mały album!

Pssst! Jest sprawa! Wielka sprawa :-D
Już za chwileczkę, już za momencik coś niesamowitego zacznie się kręcić! :-) Coś fantastycznie radosnego, międzynarodowego i pełnego... psssst... oj, jeszcze nie można! ;-)))
Dziś zajawka zajawki, ale bądźcie czujne! ;-)


A poza tym, mam do pokazania mini albumik, akrylowy, na tej bazie nawiasowej Latarni Morskiej. Wykorzystałam tutaj także mały zeszyt papierów Webster's Pages Lullaby Lane oraz karteczki do journalingu. Literki Pink Paislee - Expressions glitter alphabets (cherry) oraz kwiaty i perły Prima. Wspominałam, że będzie więcej doilies? Otóż i są także tutaj - te konkretnie by Martha Stewart.
Zdjęcia Róży ze znanej już sesji "minkowej", miałam okazję scrapować je kilkukrotnie, ale kolejny raz nie zaszkodzi :)) Są takie... rozbawiające ;-)

~~ Minki ~~









Dziękuję za odwiedziny, miłego popołudnia Wam życzę! :*

23 komentarze :

Oliwiaen pisze...

Pierwsza, pierwsza!! :-DDDD
Albumik przeuroczy, minki w sam raz na chandrę :-))
Zapowiedź niezmiernie intrrrrygująca :-)

Monia pisze...

Cudny albumik, zarówno dzięki modelce, jak i papierom.
Jesteś absolutnie moją Mistrzynią ;)

Duś pisze...

Wow! Piękny album i ciekawa jestem niespodziewajki, intrygujesz;)

Monica pisze...

What a beautiful creation! :-) Absolutly stunning :-)

lena_wz pisze...

Przepiękny! Jesteś niesamowita! :*

cyga pisze...

Minki przemiłe, cały album słodziutki

Anna pisze...

Ale słodkości, mniaaaaam! :) Jak już będę miała własne dzieciątko, to też poczynię taki albumik :D

Rybiooka pisze...

hmmm czekam na niespodziewajkę :)
a minki urocze !!!!

Daniela pisze...

piekny albumik shabby !

Edzia pisze...

A to można już sie wpisywac;)))) widze że jesteś taka jak ja - niecierpliwa:)

rudlis pisze...

Róża piękne minki stroiła już od najmłodszych lat :)
Album cudny, tyle detali, dodatków.


Zapowiedź czegoś nowego baaaaardzo tajemnicza ;)

Kitty pisze...

Pięęęęęękny albumik!!! Cudo!! Aż mnie naszła ochota na zrobienie takiego :)

Ewelina pisze...

Piękny album, cudne kolory i wspaniałe dodatki. Z niecierpliwościa czekam na niespodziankę.

Huma pisze...

Jak zwykle piękny, brakuje słów na opisanie, co zdolne łapki wytworzyć potrafią:)

Heidi Kelley pisze...

I cannot wait to see what you are all up too!! The sneaky peek has me going crazy. :)

Virgínia Vilela pisze...

maravilhoso. incrível!!!!!!!!!!

Rbarakat pisze...

This is ADORABLE!!!!

Maugo pisze...

Zazdroszcze Ci talentu i tej czystosci w pracach :)

Maline pisze...

Ce mini est une merveille et cette petite fille est à coquer. J'adore tes créations, bravo. ScrapBiz

k_maja pisze...

fantastyczny! pełen dobrej energii, no i słodkiej Róży :)

Janinek pisze...

Your work is always so dreamy and pretty. I adore the feminine feel of your work.

Florens pisze...

Jak zwykle sięgam czołem kapci:) Twoje czarodziejskie łapki znów sprawiły, że wpadłam w zachwyt.

Magali S. pisze...

So beautiful !!!
C'est magnifique ! J'adore !!!

LinkWithin

.