środa, 21 kwietnia 2010

Ptaszek i kółeczko

Tiu tiu, słodziutki tytuł ;-))) Dziś będzie o pewnej ptaszynie i znów czymś okrągłym... z całą pewnością mam słabość do motywu koła...

Jakiś czas temu cudowna Kathy Martin poprosiła mnie o stworzenie kartki z użyciem digi stempla jej autorstwa. Kathy tworzy i sprzedaje swoje stempelki m.in. na 2peasinabucket, zatem przy okazji premiery stempla o nazwie "Banner Bird" powstała moja kartka. Ponieważ nie silę się na kolorowanie wzorków stemplowych ręcznie (pokłony dla szczęściar, które to potrafią!) - pokolorowałam moją ptaszynę w programie graficznym przed wydrukiem. Tłem dla ptaszka są papiery z zestawu 6 x 6 Webster's Pages - Lullaby Lane. A oto co mi z tego wyszło:

~~ Welcome Baby! ~~ 



Przypomniało mi się, że mam jeszcze jeden zaległy Lo do pokazania, jak wspominałam na początku - miało być coś okrągłego... i jest:

~~ Malutki wdzięk i czar ~~
Śmieszne miny i pozy Róży, miała wówczas ok 8 miesięcy ;-)






Wykorzystałam tutaj produkty ze sklepu scrap.com.pl : m.in. okrągły papier Making Memories, kwiaty Prima Symphony Blend Capella Blue, oraz serwetki Marthy Stewart.

Pozdrawiam Ciepło i Dziękuję Pięknie za Wszystkie Życzenia!! :*

16 komentarze :

Agata pisze...

Miny Twojej córci mnie powaliły! Pięknie je oscrapowałaś!

Niona pisze...

какие все красивые странички, нет слов, просто не оторваться от такой красоты!

Oliwiaen pisze...

Same cuda, na okrągło!!
Może jednak skusisz się na kolorowanie, tak w ramach tego postanowienia o przełamywaniu? :-D
Robisz mi coraz większego smaka na ten dziurkacz brzegowy - a wydawał mi się taki nieciekawy ;-))

Joanne pisze...

Słodko. Pięknie. Romantycznie. Idealnie:)Zakochałam się w tym co robisz.. czytam dalej ;)

Ewik pisze...

jak zawsze wszystko u Ciebie jest piękne i niesamowite!:) Ten róż przeuroczy i śliczne fotki Twojej córci:)) Pozdrawiam!

Beatemor pisze...

Beautiful LO and card! Love the Primas!!

Audrey Pettit pisze...

Gorgeous work, as always, Karola! I love your card using Kathy's stamp! It's so sweet and just so perfect. And what a stunning layout! I love the hat you created above the photo. Always love all the detail you pour into your creations.

kornelia pisze...

prześliczności, jak zawsze
cudnie to wszystko komponujesz i tyle :)

Paszczata pisze...

śliczniutkie :))

Po prostu "Karteczki" pisze...

Śliczne, a kartka... pokłony biję, zachwycająca!

Anna pisze...

Nooo Kochana, ja ani malować nie umiem, ani robić takich pięknych LOsów, ani dziecka nie mam, tym bardziej takiej uroczej córci ;)

cyga pisze...

świetne minki i dodatki do nich

Synnøve pisze...

Beautiful creations.
Love the colors on the LO:)

carlies pisze...

what sweet photograph, s
very beautiful layout!!

greeting Carla

Ludkasz pisze...

same cuda:)

Iwona Rutkowska pisze...

Karteczka z ptaszkiem , coś niesamowitego . CUDNA , jeszcze raz CUDNA. Pozdrawiam :))

LinkWithin

.