środa, 7 kwietnia 2010

Pastelowo - mapkowo

Czas świątecznej przerwy minął niesamowicie szybko, mam nadzieję, że wspaniale spędziliście te kilka dni. Bardzo Dziękuję za wszystkie życzenia i pozdrowienia - to bardzo bardzo miłe! Mnie udało się zrobić trochę nowych, fajnych zdjęć Róży, odwiedzić kilka miejsc i nadrobić zaległości rodzinno - książkowo - filmowo - muzyczne.
W międzyczasie na Pencil Lines wystartowała kolejna mapka, do której swoją interpretację zrobiłam już jakiś czas temu, sponsorem PL w tym miesiącu jest m.in. American Crafts, zatem zrobiłam Lo z otrzymanych produktów, czyli kolekcji Botanique, a oto efekty:

~~ Pencil Lines sketch # 181 ~~


~~ sweet dreamer ~~
czyli panna z mokrą głową - roztrzepana, potargana a w głowie marzeń sto ;)




Jak widać na załączonych obrazkach - pojawiło się tu także kwiecie marki Prima i moja nowa/stara miłość - serwetki doilies :) Wkrótce będzie ich tu dużo :-))
Zapraszam do zabawy z nowym szkicem na Pencil Lines - jednocześnie bardzo dziękuję wszystkim, którzy już bawią się razem z nami!

Pozdrawiam ciepło! :* 

10 komentarze :

Tusia pisze...

Podziwiałam już twojego LO na pencil lines - śliczny :)

Colorina pisze...

przepiękna praca:))pozdrawiam:)
Colorina

http://colorina-art.blogspot.com/

Paszczata pisze...

śliczna, jak zawsze :)

Mollik pisze...

piękny!

Monia pisze...

Prześliczny skrap, a fotka Róży jaka cudna!

Oliwiaen pisze...

I znów urocze pastele, kropeczki, bujne kwiecie - a jaka słodka fotka!! Zazdroszczę Ci po cichutku takiej pięknej, fotogenicznej Córeczki! :-))
Uwielbiam ten efekt 3D w Twoich pracach, chociaż zawsze mnie zastanawia, jak przechowujesz LOsy i jak kartki mieszczą się w kopertach :-))))

Ashley Cannon Newell pisze...

Beautiful layout and design! I love your work. You're such a great inspiration!

Synnøve pisze...

Beautiful work, as always!!!
You inspire me! Thank u:)
Hugs:)

anet pisze...

piękny scrap:) taki marzycielski;)

ania pisze...

Such beautiful layering and gorgeous photo :)

LinkWithin

.