piątek, 16 kwietnia 2010

Nie moje kolory?

Taaak... zdecydowanie nie moje kolory znalazły się w drugiej palecie The Color Room, która wystartowała dziś w nocy, ale... przecież na tym polegają wyzwania, aby odważyć się i spróbować czegoś nowego, innego :)
Spróbowałam więc i jestem więcej niż zadowolona, bo ostatecznie okazało się, że ten zestaw kolorów - już na pracy - spodobał mi się bardzo i pewnie zrobię coś jeszcze z tej paletki.
Na zdjęciu jest Róża (oczywiście), jedno z piękniejszych jej zdjęć (Aguś, dziękuję za to wyjątkowe ujęcie! :*). Tytuł jest fragmentem naszej ulubionej piosenki Minnie Riperton "Lovin' You" (a TU inna, rewelacyjna wersja, bliższa memu uchu), chyba każda para ma takie "swoje" ulubione dźwięki i to są jedne z "naszych" {te wysokie tony, woow! Nasz kot je kocha ;-)}. Tekst średnio pasuje do relacji rodzic - dziecko, ale niektóre wersy jak najbardziej :-) Jak widać bardzo lubię wplatać w scrapy muzykę...

~~ TCR # 2 ~~


~~ Lovin' You Is Easy... ~~






Użyłam tutaj papierów Pink Paislee z kolekcji 365 Degrees i Cupid, oraz białych liter, dodałam serwetkę, kilka elementów wyciętych z papieru Webster's Pages - Lullaby Lane i kwiaty - Prima Winter Roses Marble Ice, oraz Latarnia Morska - biały zestaw.

Zapraszam do zabawy na The Color Room i jednocześnie bardzo dziękuję za tak liczny udział w poprzednim wyzwaniu wszystkim koleżankom z rodzimego podwórka - strasznie się cieszę, że dołączyłyście i mam nadzieję, że dobrze się bawicie! Pozdrawiam ciepło! 

17 komentarze :

Kitty pisze...

Po prostu brak słów!!! Przecudowny scrap,a kolorki mhmmm piękne :)

soulet pisze...

Tekst Lovin'You może i średnio pasuje do relacji rodzic - dziecko, ale piosenka ta stworzona przecież została dla dwuletniej wtedy Mayi, córeczki boskiej Minnie! więc sama piosenka pasuje TU chyba idealnie! SCRAP BOSKI! Pozdawiam

nimucha pisze...

To jest dowód na to, że wszystkie kolory są Twoje. Wyszło pięknie :)

Kamilcia pisze...

przepiękny !!! dokąłdnie - wszystkie kolory są Twoje :)

Paszczata pisze...

śliczny :D

Zojka72 pisze...

fajne te kolory ;-)

adda pisze...

Kolory są moje....ale cóż z tego....takiego dzieła nigdy nie stworzę.....

Wspaniały scrap!!!!

k_maja pisze...

aaaaa!!!! zachwycającyyyyy!!!!

PatiS pisze...

Oj nie widzę, żeby któryś z kolorów nie był "twój":):) za to ja mam nie lada wyzwanie:)

Oliwiaen pisze...

Po raz kolejny utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że nie ma czegoś takiego jak nie-Twoje kolory - cudowny LO, nic dodać ,nic ująć.

Niebiesko_Oka pisze...

Rewelacyjny scrap!
Piękny i romantyczny, jak zwykle z mnóstwem smaczków w postaci dodatków.
:D.

Kathy Martin pisze...

Pure gorgeousness! Just awesome! :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Piękne zestawienie kolorów i papierów, budzi tęsknotę za spokojem, refleksją wyciszeniem, a ostatnio mało okazji. Taka intymna sobie o niej myślę, że jest.

Audrey Pettit pisze...

This is beautiful, Karola! You did a great job with this color palette.

stéphanie papin pisze...

This is a beautiful changement : those colours made your layout always so gorgeous, and another beautiful photo ^^

eMeLiNe Seet pisze...

Karola this is just beautiful ! you bring life to every color palette :) !

Gerry pisze...

What a terrific page you created! I just love the colors!
P.S. Happy Birthday to you!!!! Hugs

LinkWithin

.