środa, 14 kwietnia 2010

Najlepsza noc i moje krągłości...

Po kilkudniowej przerwie, pełnej smutku, rozkojarzenia i ogólnej niemocy twórczo - społecznej wracam z kilkoma nowościami, a właściwie zaległościami... 
Dzisiejsze obrazki dotyczyć będą pewnej ważnej nocy oraz pewnych krągłości, które bardzo, bardzo lubię... 

Jeden z kolejnych katalizatorów na Creative Therapy brzmiał: Jaka była najlepsza noc w twoim życiu do tej pory?
Hmmm... bardzo łatwe... Mimo, że mam za sobą mnóstwo nocy szalonych, pełnych zabawy, radości, miłości i innych czynników, które mogłyby sprawić, że daną noc uznałabym za najlepszą, to jednak... TA NOC zmieniła moje życie i wniosła w nie coś, czego nie potrafię porównać do czegokolwiek innego - bezgraniczną, bezwarunkową miłość. Mimo, że minęło już ponad 5 lat od tej nocy, to pamiętam ją z każdym szczegółem, kiedy spędziłam wiele godzin obserwując nowe życie, które tak wzbogaciło i zmieniło moje własne. Od tej pory wiedziałam, że nic już nie będzie takie samo i że zdarzają się cuda... Noc po urodzeniu się Róży.
Patetycznie, co? No cóż... tak właśnie to teraz odczuwam...

~~ Baby ~~
Róża miała tutaj około pół godziny, była taka... krucha, a jednocześnie bardzo silna...
 Użyłam tutaj papierów z kolekcji Webster's Pages - Lullaby Lane i liter od Pink Paislee oraz kwiatów i tekturek Prima.



Poza tym - jakiś czas temu zrobiłam kilka kartek... moje ulubione koła wracają... Zrobiłam do nich kilka kwiatków z ażurowych serwetek oraz białych kwiatków Latarnia Morska.
Jeśli ktoś z Was miałby ochotę zrobić podobną kartkę - zapraszam do skorzystania z mojego kursu w Akademii Scrap.com.pl.

~~ Bee Happy ~~ 
W roli głównej kolekcja Queen Bee od Pink Paislee.



~~ Serdeczne Życzenia I ~~
Tutaj pojawiły się m.in. papiery z kolekcji Life's Portrait od Webster's Pages oraz tekturowy kandelabr Twiddleybitz.



~~ Serdeczne Życzenia II ~~
Tutaj połączyłam ten papier Pink Paislee, tekturowego motyla Tattered Angels i element (filiżanka z ptaszynami) wycięty z papieru Webster's Pages, z kolekcji  Garden Gala.



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło :*

30 komentarze :

Annar pisze...

Jak zawsze prześliczne prace w ciepłych, cudownych kolorach !

Tanka pisze...

As always - incredibly gorgeous!!

Sandra Peres pisze...

Lindo !!! Seu trabalho é maravilhoso.
Bj

nimucha pisze...

Śliczne!!! Zresztą innych nie robisz;)

Sandra Peres pisze...

Lindo !!! Seu trabalho é maravilhoso.
Bj

Monia pisze...

Uwielbiam Twoje kartki, są jak zwykle cudne :)

cyga pisze...

scrapek słodziutki, a karteczki to przepiękne kompozycje

Kathy Martin pisze...

All these projects are amazing. That page is precious! :)

JeanFB pisze...

WOW!!! Every single project is absolutely gorgeous! Beautiful art work!

Fleer pisze...

Masz wspaniałą pracę! I get przyjemność oglądania blog !)... na drodze, a co, gdy piosenka brzmi zapuskanii stronie? bardzo)))

Evgenia pisze...

You have such a perfect sense of style. love your works!

Zojka72 pisze...

Róża piękna ;-)

Leanne pisze...

WOW - these are all so amazing!! You are a true inspiration!

Leanne xx

Beatemor pisze...

Such a beautiful Layout of your baby. Must admit that it's a bit difficult to understand what you're writing. But all your beautiful layouts compensate for that. You're very talented. I just hooked up as a follower to your blog! Have a nice day!

kornelia pisze...

Jesteś niesamowita!
ile werwy, ile weny!
cudowne, lekkie prace, a LO po prostu przepiękny :)

Oliwiaen pisze...

Jak zwykle wzruszający LO, jak zwykle cudne kartki. Jak zwykle czysta przyjemność z zaglądania tutaj :-))

Kitty pisze...

Przepiękne LO i karteczki!!! Jesteś moją mistrzynią!!!

Marie/Mison pisze...

Wonderful cards and layout. My oldest is also 5 yo... And I agree with you - looking down at a "own" newborn is something you never forget!

Gabcia pisze...

jak zwykle cudne prace....

dziunka pisze...

wspaniałości. zachwycające. świetne

dziunka pisze...

wspaniałości. zachwycające

adda pisze...

O cudzie, jakie prace!!!!

Heather Prins pisze...

your work is so very lovely!

Reija pisze...

Absolutely stunning! I love visiting your blog and treating myself with your beautiful eyecandy scrapbooking!

elwira-k pisze...

Pewnie nie napiszę nic nowego, ani odkrywczego, ale wszystkie prace na tym blogu są fantastyczne!

Chantal van de Kant pisze...

Love your work.
I don't understand one word of your blog, but I look every day.

Espresso pisze...

Wszystkie piękne!
Filiżanka to coś,co uwielbiam :)

Synnøve pisze...

Love these papers, and your work is stunning!!! Gorgeous details!!!

Natalie pisze...

Hi. I arrived from The Color Room.
WOW!! Your work is amazing!

I am in awe :)

Best wishes,
Nat xx

Florens pisze...

Wiesz co, pewnie niektórzy powiedzą, że to patetyczne. Ja nie, bo sama tak właśnie zapamiętałam pierwsze chwile z Synkiem. Chyba nic nie może się równać z tym uczuciem, kiedy patrzysz taką kruszynkę, tulisz do serca i zaczynasz kochać w nowy, nieznany sobie sposób.
Artystycznie też cudnie (oczywiście:)))!

LinkWithin

.