piątek, 9 kwietnia 2010

The Color Room - otwarcie!

Jak zapowiadałam ostatnio - wydarzy się coś niesamowicie fajnego - i stało się!
W nocy swe podwoje otworzył The Color Room!



Miejsce - dom - dla wszystkich spragnionych inspiracji, kolorów, nauki, radości z tworzenia, pełne ciekawych pokoi, w których mam nadzieję poczujecie się jak u siebie!
Przedsięwzięcie ma wymiar międzynarodowy i jestem niesamowicie podekscytowana, że jestem częścią Design Teamu The Color Room, tym bardziej, że skład naszej grupy to niesamowite scraperki z różnych zakątków świata, tworzące w przeróżnych stylach i technikach - założę się, że wiele z nich, jeśli nie wszystkie - dobrze znacie; dlatego kiedy poproszono mnie o projektowanie i współtworzenie tego miejsca - nie wahałam się ani minuty, to wspaniałe móc pracować z najlepszymi, niewyobrażalnie mobilizujące! Pozwólcie więc, że przedstawię team, który ma za zadanie Was inspirować:

DT już znacie, ale czego można oczekiwać od tej - sporej przecież grupy, cóż będziemy tam robić? 
Co tydzień na The Color Room otwiera się kolejny pokój - paleta kolorów wraz mapką i inspiruje niesamowicie (wierzcie mi - zdążyłam się już przełamać do kilku kolejnych nielubianych kolorów!). Biorąc udział w wyzwaniach, poza świetną zabawą i łamaniem stereotypów kolorystyczno - kompozycyjnych -  dajecie sobie również szansę na wygraną podarowanej przez sponsorów - nagrody, która będzie losowania raz w miesiącu. Ponadto na TCR znajdziecie także ciekawe tutoriale, kursy (także video), oraz mnóstwo innych bardzo inspirujących rzeczy, przydatnych każdej scraperce. Poza tym, dla aktywnych - jest forum i czat czekające na pogaduchy i pytania/odpowiedzi :)
Ja sama uwielbiam pracę z kolorami, szczególnie nietypowe, ciekawe połączenia kolorów, a piękne mapki - jak już przekonałam się podczas pracy dla Pencil Lines - dają mi duuużo frajdy! 
Niektóre z Was wiedzą, że miałam zamiar wznowić zabawę z Kolorosferą, w innym miejscu, inaczej - jednak The Color Room to dużo więcej niż mogłabym stworzyć, dużo ciekawiej i mam nadzieję, że wiele Polek znajdzie tam swoje twórcze miejsce, zatem - ZAPRASZAM!

Czas na zaprezentowanie pierwszej palety...
W tym tygodniu jest to "Jej Pokój/Her Room" # 1:


A oto moja interpretacja ~~ My Little Girl ~~








Jest to zdjęcie malutkiej Róży, które także już wiele razy znalazło się w różnych scrapach czy albumach. Tym razem jednak wydrukowałam je na płótnie, tak jak journaling, którym jest fragment tekstu piosenki, którą wykonuje Tim McGraw - "My Girl", w skrócie Lo traktuje o tym, że Róża zawsze będzie moją małą dziewczynką, nawet gdy dorośnie i opuści rodzinne gniazdo :-) Wprawdzie Tim nie reprezentuje muzyki, jakiej słucham na codzień, ale ma ciekawe teksty, więc tym razem zapożyczyłam od niego, to co mam na myśli...

Jeszcze raz serdecznie zapraszam do The Color Room, rejestracja jest darmowa, szybka i łatwa - rozgośćcie się i ... do dzieła... mam nadzieję, że uda Wam się stworzyć coś z pierwszą paletą! :-)

Ok, już zmykam :) Pozdrawiam ciepło! :*

20 komentarze :

Ruth pisze...

What a beautiful Layout Karola.....I love the design elements to it especially the circles!!

ps:Have fun in your colour rooms!!

Maugo pisze...

Gratuluje miejsca w Timie :)

nirshya.dwbh pisze...

Piękny scrap!

Super kolorki na wyzwanie, wczoraj w nocy robiłam kartkę z prawie takim samym zestawem kolorystycznym i rewelacyjnie się prezentuje, więc mam nadzieje

Rybiooka pisze...

GRATULUJĘ !!!!
hmm no teraz będziemy się gościć ;)

Paszczata pisze...

cudny scrap!
serdecznie gratuluję :))

FojAga pisze...

Super :) Na pewno do Was zajrzę i będę się inspriować :)

Peninia pisze...

Zachwycający scrap!!! Piękne kolorki:)Wiosennie pozdrawiam:))

lena_wz pisze...

GRATULUJĘ!!! :*
A kolory, na cóż... ;-) jak zwykle Twoje :p!!! Boski scrap!
:*

Kardamonowa pisze...

Gratulacje z powodu tej nowej inicjatywy. To budujące patrzeć na Twoją międzynarodową scrapową karierę!

Tusia pisze...

Naprawdę ogromne gratulacje!! Wspaniale jest patrzeć, jak realizujesz się w tym, co kochasz :) Bardzo się cieszę i na pewno będę zaglądać to Color Roomu :)

kornelia pisze...

najpierw przeczytałam i dziękowałam za wskazanie u Fryne
a teraz jeszcze Tobie podziękuję

wygląda na to, że będzie zabawa!

Twój LO jest boski, nieustannie cudne prace robisz :)

Oliwiaen pisze...

Gratuluję udziału w tak znakomitym gronie!! Udział zresztą jak najbardziej zasłużony, jesteś bodaj najlepszą możliwą reprezentantką scrapowej Polski :-)))

Kathy Martin pisze...

If only I were this talented! Wow! What a beautiful page! :)

MARIKA-HANDMADE pisze...

Serdeczne gratulacje! tak piękne prace tworzysz, że na pewno na to wyróżnienie zasługujesz:) pozdrawiam ciepło!

Edzia pisze...

Gratulacje! Życzę niegasnącej pasji i sukcesów stronki... by sie do tego dorzucić już polecam waszego linka na swojej stronie:) pozdro

Anna pisze...

Gratuluję i trzymam kciuki za nowe przedsięwzięcie! Z przyjemnością będę tam zaglądać i uczyć się od Mistrzyń :)

dziunka pisze...

Ale fajnie, jakoś nigdy nie miałam okazji się z wami w ni pobawić. Chciałam już dużo wcześniej włączyć się aktywniej w scrapowanie, ale jakoś zawsze coś stało na przeszkodzie. Teraz działam :)))))

PatiS pisze...

aż się chyba skuszę na te cukierkowe kolorki :):):)

Vanessa pisze...

What beautiful artistic work you have here! It has been a pleasure to 'wander' around! Have a wonderful weekend!

LG pisze...

Another amazing Layout Karola! Thanks for your lovely comments at my PinkPaislee layouts and on my blog. You just dont know how I am so delighted and honoured to receive a comment from you.

I have been stalking your blog since I think you are truly one of the best scrapper I know but never had the guts to comment here because I think Im just nobody

Thank you!!!

LinkWithin

.