poniedziałek, 19 kwietnia 2010

2 x wspominki

Po pierwsze - Bardzo Dziękuję! :* Za wszystkie miłe i ciepłe słowa i znaki, które zostawiacie tu i tam, dziś i każdego innego dnia - jesteście kochane/kochani! :* Bardzo to doceniam! Serio, serio!

Dziś mam do pokazania dwa Lo. Wczoraj wystartowała kolejna mapka na Pencil Lines, zatem mogę dziś pokazać co udało mi się z tą mapką zrobić. Wydaje mi się, że jest tak uniwersalna, że można zrobić z nią wszystko (o czym możecie się przekonać oglądając prace moich koleżanek z DT!). Ja poszłam chyba po najmniejszej linii oporu, jak mi się zdaje, ale efekt mi się podoba, tym bardziej, że zdjęcie ogromnie lubię i na stole mam kolejny scrap ze zdjęciem z tej sesji, oraz album z całością fotek :) Dobrze jest czasem wyciągnąć na światło dzienne takie pamiątki! Zdjęcie zostało zrobione latem 2008 roku. 



~~ Enjoy ~~




Użyłam tutaj papierów z dwóch kolekcji Prima - Flights of Fancy i Raspberry Tea

Drugi Lo powstał pod wpływem impulsu  - także z naszym wspólnym zdjęciem - ja i Róża 4 lata temu, w Turaszówce, zdaje się, że była wiosna, a ja pokazuję jej kwiatki. Mała była wówczas na prawdę mała i co ważne - miała na głowie czapeczkę, którą ekhmm... sama wydziergałam na szydełku... Hmmm... dobrze, że moja przygoda z szydełkiem na tym się zakończyła :-)))

~~ Spring 2006 ~~





Tutaj wykorzystałam kolekcję Webster's Pages - Garden Gala.

Pozdrawiam serdecznie, ciepło i słonecznie - zróbcie dziś coś pięknego! :*

26 komentarze :

ஜ Diana ஜ pisze...

Очень красивые странички!!!!!!

KuzjaLuda pisze...

Потрясающе! Красиво! Шикарно!

rudlis pisze...

Prace Twoje jak zwykle przepiękne :)
Z okazji urodzin chciałam Ci życzyć wiele miłości, radości z tego co tworzysz oraz spełnienia wszelkich, nawet tych najmniejszych marzeń:*

Patricia Folchert pisze...

These are stunning, I love your style! Especially love the little birds hat :) Thanks for sharing.

Kamilcia pisze...

jak zwykle z zachwytem ... :)a na Różę to się napatrzeć nie moge - chyba muszę ją z moim Bartkiem zapoznać, haha

p.s. chyba się skusze wreszcie na zrobienie czegoś wg mapki ;)

elpimpi pisze...

Z okazji URODZINEK najszczersze życzenia MIŁOŚCI, MIŁOŚCI, MIŁOŚCI, UŚMIECHU I DUŻO DUŻO CZASU DLA BLISKICH!!! Twoje prace jak zwykle PRZECUDNE!!! Moc uścisków elpimpi

elpimpi pisze...

Z okazji URODZINEK przyjmij proszę życzenia MIŁOŚCI, MIŁOŚCI, MIŁOŚCI I UŚMIECHU!
Twoje prace jak zwykle PRZECUDNE!!!
Moc uścisków!
elpimpi

adda pisze...

Urodziny....Wszystkiego Najlepszego!!!!!! Wszystkiego!!!!!!!!

A prace doskonałe. Doskonałe i piękne.

Tina pisze...

Wow these are so stunning, I love the first one, your layouts are so inspiring :)

Tusia pisze...

Widziałam już wcześniej twoje LO na Pencil Lines - długo mu się przyglądałam - piękne!! Wszystkiego najlepszego oczywiście :)

Nulka pisze...

Karola wszystkiego naj naj :***

Jana Eubank pisze...

So soft and pretty! Gorgeous work! Happy Birthday! :)

Fioletowe poddasze pisze...

Cudne scrapy!

carlies pisze...

wow what beautiful I,ts stunning.
I love so your style!!!

Annar pisze...

Przesliczne scrapy :)))
Są doskonałe !!!

Synnøve pisze...

WOW!!! Stunning LO`s. You make the most beautiful creations, and use the most wonderful colors!
I love your work!

Iwona Rutkowska pisze...

Karola! Serdeczne życzenia z okazji urodzin Sto lat i duuuużo szczęścia. Czy dotarła do Ciebie pocztą niespodzianka? Całuję mocno Iwona

cyga pisze...

mapka jest z prostokątów, ale dzięki Tobie nabrała delikatnych krągłości i delikatności

finnabair pisze...

obydwa scrapy przepiękne!!!
Sto lat sto lat dla Ciebie kochana - spełnienia wszystkich marzeń!

Beatemor pisze...

Really beautiful Layouts! Love the colours and products you use. I just added myself as a follower to your blog! Have a nice evening.

Dunia pisze...

Urodziny?! To przesyłam życzonka- szczęścia, zdrówka, samych uśmiechów i dalszego zapału do pracy twórczej (abyśmy mogli podziwiać nowe scrapowe cudeńka!)

Zdjęcie z sesji świetne i nadzwyczajnie scrapnięte!!!

Florens pisze...

Również dołączam się do życzeń urodzinowych. Żyj nam 100 lat i inspiruj jak dotychczas. Oczywiście bądź zdrowa, szczęśliwa i spełniona coby w Twoich dziełach było tyle samo radości i ciepła co i teraz.
Ja również skusiłam się na tą mapkę:) Twoja w tym zasługa!!! Po pierwsze Twoje prace są tak piękne, że zachęcają do ciągłych ćwiczeń, po drugie Ty zawsze zachęcasz nas do zabawy. Dziękuję Ci za to :)
Twoje scrapy ... cóż mogę dodać...słusznie, że jesteś z nich zadowolona :)))

Kathy Martin pisze...

These are AMAZING! So beautifully done! Such eye candy! :)

Budaházi Brigitta pisze...

Karola, these pages are absolutely stunnig! I love love all of your works, my dear!

Angelique pisze...

these are really stunning, i'm a big fan of your style. Thanks for sharing,

Angelique

vena7 pisze...

Doskonałe i piękne.wszystkiego dobrego..

LinkWithin

.