sobota, 20 marca 2010

Trochę tego i owego w kolorze blue

Witajcie weekendowo! :-)
Bez zbędnych wstępów, ponieważ wena do pisania gdzieś odfrunęła, a sobotni maraton filmowy czeka ;-)) - mam do pokazania kilka scrapów, które udało mi się w ostatnim czasie stworzyć, a każdy z nich stworzony został na inną okazję. Dziś dwa pierwsze ze sporą dawką błękitów w różnym natężęniu:

~~ 15 months ~~
Róża w wieku 15 miesięcy i mój Lo do piątkowego posta na blogu Pink Paislee w temacie "5 produktów - 1 projekt". Użyłam tutaj głównie kolekcji Bayberry Cottage, która świetnie skomponowała się ze zdjęciem oraz niebieskiego zestawu brokatowych liter i dodatków - Expressions Glitter Alphabets.
Stworzenie czegokolwiek tylko z 5 produktów było dla mnie wielkim wyzwaniem ;-)))





~~ Her Smile ~~
Tutaj skorzystałam z marcowej mapki Prima - Build A Page i z różnych primowych materiałów, m.in papierów z kolekcji Raspberry Tea.




Pozdrawiam ciepło i życzę Wam udanej, ciepłej niedzieli! :-)

16 komentarze :

Florens pisze...

Uwielbiam do Ciebie zaglądać:) Muszę powiedzieć, że potrafię już rozpoznawać Twoje prace wśród setek innych :) Cudnie!

Ewelina pisze...

Piękne, jak zawsze.

Filka pisze...

C U D O W N E.
Milego weekendu i usciski od Islandorow hyyhy

Jem Castle pisze...

Gorgeus!!!

Agnieszka pisze...

Prace cudne - jak zawsze :)

Alicja pisze...

Piękne, "Her Smile"mnie urzekł

Mollik pisze...

cudowne!

Oliwiaen pisze...

Z wyzwaniem poradziłaś sobie śpiewająco! A uśmiech, jak zawsze, urzekający :-))

viva pisze...

PIĘKNE!!!

Jak ja uwielbiam do Ciebie zaglądać! Zawsze czeka tu na mnie niesamowita uczta dla zmysłów... :-)!

elwira-k pisze...

Prace obłędne, a Róża prześliczna :)

Nina pisze...

Gourgeous layouts.Lovely with the heart on the first one. Beautiful colors.

Synnøve pisze...

absolutely wonderful!!!!

Gabreta pisze...

Strona Beautiful. Kocham witryny. Wiele pięknych szczegółów. Piękna praca.

Fryne pisze...

przecudna i niezwykle delikatna interpretacja mapki!

Paszczata pisze...

śliczności :D

konwallia czaruje pisze...

Niesamowite, kobiece prace, wspaniałe kolorystyczne zestawienia.

LinkWithin

.