wtorek, 16 marca 2010

Pub i Kwiatuszek

Nie będzie dziś o pubie i spotkaniu z przyjaciółmi nad szklanką piwa, ale o trochę innym PUB - ie.
A konkretniej kilku publikacjach, jakie mi się szczęśliwie w ostatnim czasie przydarzyły i z których niesamowicie się cieszę! ;-))))
Jeszcze przed końcem minionego roku dostałam propozycję opublikowania kilku swoich prac w szwedzkim czasopiśmie scrapbookowym -  Scrapbooking m. m. - zgodziłam się z radością i moje prace przekazałam do Styczniowo - Lutowego numeru. Chwilkę później poproszono mnie o artykuł z kursem krok po kroku i kilka kartek do kolejnego wydania... W tajności powstało kilka prac, a wczoraj otrzymałam obydwa numery Scrapbooking m. m. , więc mogę się moją radością podzielić z Wami :-) 

~~ Wydanie : Styczeń/Luty ~~
Tutaj pojawiły się moje dwa Lo - zimowy z materiałami Cosmo Cricket - Jolly by Golly, 
oraz drugi Lo z kolekcją Nature's Storybook - Webster's Pages.





~~ Wydanie : Marzec/Kwiecień ~~
Tutaj ukazał się mój 4(!) stronicowy artykuł z kursem na wykonanie domku z tektury - jakich już kilka pokazałam w różnych miejscach i z różnych okazji, a ostatnio - podczas 12 Days of Christmas Crop - na InspireME - ten websterowy domek także się tutaj ukazał, jako dodatkowy przykład. Domek właściwy, prezentowany w numerze wraz z kursem powstał z kolekcji Pink Paislee - 365 Degrees. 
Oprócz domku zaprezentowano tutaj także dwie moje kartki, wykonane z materiałów Pink Paislee - Cupid oraz Queen Bee.  Miałam też ogromną przyjemność zaprezentować nasze polskie marki - kwiaty Latarnia Morska ze scrap.com.pl, które wystąpiły w domku, oraz kartkę, której kształt powstał na bazie nawiasowej ze Scrapińca





Widzieć swoje prace w takim świetnym czasopiśmie - bezcenne ;-) 

A jako dodatek - zostawiam jeszcze mój ostatni scrap złotorączkowy, z Różą, z jej cennym zdjęciem (ale nie pochwalę się dlaczego cenne ;-)), oraz z papierami, stemplami, tekturkami i kwiatkami Prima, dostępnymi w scrap.com.pl.

~~ My Flower ~~






Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło!!

37 komentarze :

Enthia pisze...

Serdecznie gratuluję! Zasłużyłaś na to w pełni. :)

cendrillon pisze...

Very very beautiful!

Paszczata pisze...

gratuluję :))

Pompi pisze...

Gratulacje! super :)

Sylwia pisze...

Serdeczne gratulacje!!! Pędzę do sklepu kupić gazetkę ;)

Fryne pisze...

po pierwsze - ogromnie gratuluję zasłużonych publikacji!!! jestem z Ciebie dumna ;P

po drugie - skrap mi się obrzydliwie wręcz podoba, jest rewelacyjnie delikatny, a Róża na zdjęciu w tej fryzurce to sama słodycz :)

Zielona pisze...

Kochana gratuluję z całego serduszka :*
Zasłużyłaś sobie :)

kornelia pisze...

no nie dziwię się, że coś od Ciebie chcą, bo jesteś po prostu genialna!
bardzo, bardzo podziwiam i proszę przyjmij moje wyrazy olbrzymiego uznania :)
gratuluję!

skoro pub, to piwko!
dla wszystkich, aby uczcić!

eeee, po lampce wina jednak wolę :)
dla wszystkich!!!

Rybiooka pisze...

Gratuluję publikacji!!!
Jestem z Ciebie dumna ;)

Tusia pisze...

Wielkie gratulacje!! Wspaniałe wieści :)

wolfann pisze...

GRATULACJE!!!brawo!!!

Olina pisze...

Gratuluje udziału w czasopiśmie.
Piękne prace wspaniałe kolory.;)
Pozdrawiam.:)

Bea pisze...

cuda!!! super, że tyle osób może je zobaczyć! gratuluje publikacji!

Danulka pisze...

Wielkie, wielkie gratulację, oraz powodzenia na dalszą twórczą drogę! Tak trzymaj!!! Pozdrawiam:)

Mirabeel pisze...

Jeszcze raz GRATULUJĘ!!! :*:*

AgaB pisze...

Wielkie gratulacje!

webmosterhelene pisze...

Beautiful layouts and creations! Hope you can work with the swedish mag, I used to work with them for a couple of years. But they where lousy at giving information and pay us in the swedish designteam :-(

Love your style and the way you scrapbook, awesome!

/Helene from Sweden

-Renia- pisze...

GRATULACJE, POKŁONY, BUZIAKI!

Po prostu "Karteczki" pisze...

Oj, jakie to wszystko cuuuudne! Gratulacje!

Ludkasz pisze...

Gratuluję Ci z całego serca
Twoje prace urzekają, ten ostatni scrap kolejny raz mnie powalił:)

Lim pisze...

WOW Karola, Congratulations !!!
Your cards and projects are always stunning. Full of details and beautiful flowers. You are so talented! Great job!
Hugs,
LIM

Ann Cicilie pisze...

Oh my gosh, I love your work, you are SO inspiring! WOW!

Barbara pisze...

Wielkie gratulacje!
Kto jak kto, ale Ty zasługujesz na taką publikację najbardziej!!!!! pozdrawiam serdecznie

Barbara pisze...

Wielkie gratulacje!
Kto jak kto, ale Ty zasługujesz na taką publikację najbardziej!!!!! pozdrawiam serdecznie

Synnøve pisze...

I`ve already bought this magazine, and I absolutely love your style!
You are a huge inspiration to me.
Hugs from Norway!

anne76 pisze...

waqhoooooooooo!! it's beautiful!!!

Kardamonowa pisze...

Gratuluję międzynarodowych sukcesów! To co robisz jest fascynujące i z pewnością zaprowadzi Cię jeszcze bardzo daleko... ;) Czego Ci życzę.

nimucha pisze...

Serdecznie gratuluję! Ten scrap poniżej tylko potwierdza, że robisz wyjątkowo piękne prace, godne prezentowania na świecie.

Budaházi Brigitta pisze...

Congratulations, Karola!!!! Wow!!!

Craftyangel pisze...

congratulations, well deserved publication.......:) x

plakatowka pisze...

WOW, gratulacje :)

Asia-eight pisze...

Karola, gratuluję!!!
Teraz to mnie zaskoczysz, jak Twoje prace pokażą gdzieś poza naszą planetą :D Cudne scrapy Różowe! Pozdrawiam!

gooseberry pisze...

gratuluję publikacji i pozdrawiam cieplutko!

Iwona Rutkowska pisze...

Karola, GRATULACJE , jest to wyróżnienie , motywujące do dalszej pracy. Bardzo podziwiam Twoje prace i trzymam kciuki za kolejne wydawnicze sukcesy.

latarnia pisze...

Ogromne brawa i gratulacje, takie wspaniałe prace tworzysz, że jesteś skazana na sukces ;))))))))))

Buziaki :*

AgnieszkaBe pisze...

Gratulacje!!!! Patrząc na to co tworzysz, w 100% zasłużyłaś na to.

AgnieszkaBe pisze...

Gratulacje!!! Patrząc na twoje arcydzieła w zupełności na to zasłużyłaś!!!

LinkWithin

.