poniedziałek, 1 marca 2010

Modelka?

Za dużo powiedziane! Dużo za dużo! Ale tak lubię kiedy Róży włącza się "pozowanie" - to się zdarza tak rzadko, że tym bardziej wydaje mi się cenne i urocze :)))
O takim właśnie pozowaniu Róży, z całym jej specyficznym wdziękiem - jest mój ostatni Lo.
Rozpoczął się marzec i jak co miesiąc - na InspireME mamy nowego gościa - projektantkę, w tym miesiącu jest nią Toni Crane (a tutaj jej blog! Bardzo lubię prace Toni, a szczególnie jej alterowane rzeczy, mają w sobie mnóstwo romantyzmu i choć prace Toni bardzo często są w stylu vintage, który nie jest mi szczególnie bliski, to uwielbienie do WP mamy chyba takie samo ;-)). W tym miesiącu miałyśmy za zadanie zliftować jej prace - do wyboru był akrylowy albumik i Lo, ja wybrałam Lo (tutaj orginał) , a to co zawarłam w swoim na podobieństwo tego, co stworzyła Toni, to: podobna kompozycja, użyłam podobnego zdjęcia (w sensie stojącej postaci), zawijasy, koronka i ... nie podobne do mnie - obdarte brzegi ;-))))
W scrapie wykorzystałam sporo z nowej kolekcji Lullaby Lane oraz kolejny dodatek od Twiddleybitz - świetne, tekturowe zawijasy, które potraktowałam białą farbą akrylową i crackle accents.

~~ Modelka ~~
( z dużym przymrużeniem oka!)







Bardzo Dziękuję za Wasze miłe słowa, które tu zostawiacie i pozdrawiam ciepło, mam nadzieję, że tydzień zaczął się dla Was miło! :*

30 komentarze :

lena_wz pisze...

Czarodziejko! I ze strzępieniem Ci do twarzy! :-D

Paszczata pisze...

piekna praca :D masz uroczą córeczkę :))

Izabella pisze...

Uwielbiam zaglądac do Ciebie, niesamowite rzeczy tworzysz:) A Twoje scrapy to mistrzostwo świata normalnie!!!!!!!! Modelka śliczna i urocza:))))

Kate pisze...

Urocza modelka ;) jestem przekonana ,że to dzięki niej ten scrap robi takie powalające wrażenie !!!

Zarah pisze...

Amazingly pretty!!

JaneB pisze...

Śliczny, ciepły i wiosenny LO.

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Jaki piękny scrap.
I modelka pierwsza klasa !!!!!!!!!

Kamilcia pisze...

super scrap :) Róża jest prześliczna :)

Ludkasz pisze...

piękny scrap:)

Leyla pisze...

very-very nice!!!

Lula pisze...

obłędny ja wszystko co wychodzi spod Twoich łapek!
pozdrawiam :)

Rainbow pisze...

OMG!! this is GORGEOUS!! as always!!
Lidia

Yvette pisze...

cudna praca... Po prostu cudna... A modelka jaka profesjonalna :)

Oliwiaen pisze...

Śmiem twierdzić, że lift znacznie lepszy od oryginału.
Zawijasy ślinotokowe, ciekawe, czy będą kiedyś dostępne u nas :-)

Erica@ZunkyChic pisze...

Always beautiful! Love all the layers and dimension.

kornelia pisze...

nie wiem, co ładniejsze, czy modelka, czy praca? ona zawsze niedościgniona...
podziwiam nieustannie!

Angeliqa pisze...

piękna praca i ten zaczarowany klimat który potrafisz tworzyć. Córcie masz prześliczna i niezla z niej modelka :)

Anonimowy pisze...

Jak zwykle zachwycające... i modelka i Lo
Asia

Keri Lee Sereika pisze...

Wow this is gorgeous!!!

Cath pisze...

I like very much your page as all your réas besides, everything is too too nice. Bravo
Biz

Florens pisze...

Padam na kolana gdy widzę Twoje scrapy! Wszystkie dodatki tworzą tak harmonijną całość, że to aż nieprawdopodobne :)

Nath pisze...

Cette page est magnifique. Je viens de parcourir ton blog et j'aime beaucoup. Tu as un grand TALENT ! BRavo

Margaretka pisze...

Uroczy scrap za sprawą rewelacyjnej modelki i zdolnej scraperki!!!:)

Hanne pisze...

This is so beautiful! Fantastic details!
Hanne

ANA PAULA pisze...

beautiful , your work is like a nice dream, fantastic!
kisses fron Brazil

Malin pisze...

Amazing Karola!!!!! And she is such a cute little model!

Katharinka84 pisze...

Modelowy scrap ;)
Cudny jest!!!
:*

chwilka13 pisze...

mnie mowę odejmuje jak tu wpadam do Ciebie! rzecz jasna z zachwytu i zaskoczenia :) ciągle zaskakujesz :) mogłabym oglądać Twoje scrapy godzinami...

Audrey Pettit pisze...

Such a stunning page, Karola! I truly adore your work SO much! You have such an amazing eye for design and detail. We are so lucky to have you on the team at Webster's!

Aleksandra pisze...

Piękny scrap,cudownie pani tworzy ;)
Pozdrawiam :)

LinkWithin

.