środa, 17 marca 2010

Kolorowo

Z tęsknoty za słońcem, wiosną i przyrodą budzącą się do życia, oraz z potrzeby zrobienia wreszcie jakiegoś albumu (miałam niesamowicie długą przerwę, a tak uwielbiam mini albumy!) - powstał albumik na ośmiokątnej bazie Melissy Frances... i to jedyne co z Melissą F. może się kojarzyć w tym albumie. ;-)
Jakiś czas temu postanowiłam, że spróbuję zrobić taki mały album dla Róży z najlepszymi, najbliższymi nam, najpiękniejszymi jej portretami z danego roku życia. Tym razem na warsztat poszły zdjęcia ubiegłoroczne, powstał zatem album z cyfrą 5 na przedzie ;)
Wszystkie materiały, jakich użyłam pochodzą ze sklepu scrap.com.pl, niektórych już niestety nie ma na półkach sklepowych, ale jestem pewna, że przeniosły się na Wasze ... :-))
Nigdy dotąd nie pracowałam z papierem typu "kraft" i to był błąd, ponieważ rewelacyjnie pasuje do wszystkiego i nie omieszkam pobawić się nim w kolejnych pracach - tutaj użyłam papierów MME, dodałam także papiery Collage Press - Fresh Portico i Charming, chipboardy z zestawu Prima - Strawberry Kisses, oraz kwiatki Prima Ecclate, Athena, Lilliput Roses i z kolekcji Umbrella - tuba, a na okładce wystąpiła "piątka" z zestawu  Expressions Wheathered Wood - Cotton od Pink Paislee.

~~ Mini Album {5} ~~












Bardzo Dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa! :* 
Miłej środy!! :-)

25 komentarze :

Guylaine pisze...

this is absolutely gorgous! beautiful!

Oliwiaen pisze...

Świetnie wykorzystałaś te journalingowe "gotowce" - coraz bardziej podziwiam Twoją odwagę cięcia papieru :-))
I gratuluję publikacji, ogarnia mnie patriotyczna duma :-))

Mirabeel pisze...

Fantastyczny mini albumik! Doczekałam się, rzeczywiście miałaś długą przerwę ;) Ten odcień zieleni niesamowicie mi się podoba i kojarzy wyłącznie z wiosną! :*

Kitty pisze...

Uwielbiam takie albumiki!!! Twoje są przepiękne, to właśnie one sprawiły, że zakochałam się w scrapbookingu :)))

Agnieszka pisze...

Album(ik) jest cudny!!!

Jana Eubank pisze...

What a beautiful mini! Love the shape of it and all the beautiful flowers!

kot pisze...

Piękny i kolorowy! Już czuję nadchodzącą wiosnę:)

Niebiesko_Oka pisze...

Album jest cuuudny!
Soczyste kolorki pozytywnie nastrajają :D.

Paszczata pisze...

ładny albumik powstał :)

Tomoko pisze...

OMG!!!!! Do you sell any kits of this??? Love it!!!!!!!!

hugs

viva pisze...

Przepiękny!!!

Wspaniałe kolory, jak zwykle u Ciebie genialna kompozycja! A Róża jest po prostu piękna!

Olina pisze...

Piekny album,i kolorki wiosenne cudnie wszystko razem wyglada.;)
Pozdrawiam.

Olina pisze...

Piekny album,i kolorki wiosenne cudnie wszystko razem wyglada.;)
Pozdrawiam.

Birgit pisze...

This is so precious!

cyga pisze...

piękny albumik, gratuluję publikacji

Nina pisze...

Beautiful!!! Your work is really gourgeous.

Florens pisze...

Rozpływam się gdy do Ciebie zaglądam ... :)

Budaházi Brigitta pisze...

Absolutely gorgeous, I always get off my stockings, when I see your works. Karola, this one is a piece of art.

Lucy F. (Celiagart) pisze...

Hi Karola,

This mini-album is absolutely gorgeous. A beautiful combination of colors that provides a pleasant foretaste of Spring.
Moreover, I made an Easter card for the exchange we have agreed on FACEBOOK. Likewise, can you give me your mailing address so that I can make the shipment?
I hope you like it, and that you enjoy.
Have a pleasant day,
Greetings,

Celiagart

Stéphanie papin pisze...

whaouuu ! these photos are totally splendid, your little girls are really beautifull, and this box is also a good project, bravo !

anne76 pisze...

wahoooooooooooooooo!! your scrap is very very beautiful!! I love!!! bye

Lady Aga pisze...

Bardzo fajny pomysł ze zdjeciami "the best of the year", chyba zmałpuję. Wypatrzyłam, że też masz baletniczkę:)- moja kompletnie oszalała na tym tle...
Pozdrawiam

Anja pisze...

OOh this is so cute.And the colours are wonderful.
Greetings Anja;o)

Kasia G. pisze...

wiosna na całego :) pozdrowienia z Gorzowa :))))

dul pisze...

przecudny!

LinkWithin

.