poniedziałek, 15 marca 2010

Jaja na twardo

Dlaczego na twardo? Tak wyszło... ale po kolei...
Mój chwilowy zryw pt. "zrobię jakieś kartki wielkanocne" zaowocował jakiś czas temu kilkoma pierwszymi, później zrobiłam więcej, ale z tych pierwszych cieszę się szczególnie, ponieważ wymyśliłam sobie do nich specjalne jajka ;) Zrobiłam je  z tektury, pomalowałam i poszkliwiłam Diamond Glaze, po wyschnięciu połamałam szkliwo i wyszły mi takie potłuczone jaja ;) Ogromnie mi się spodobały, więc zaczęłam je powielać. Nie są gładkie i bez skazy ale czy widzieliście kiedyś dwa identyczne jaja, gładkie jak jedwab? ;-)
Moje kartki robiłam z resztek, ścinków, jakie sobie co jakiś czas zostawiam i ... zapominam o nich.
Warto czasem sięgnąć do "złomu" aby się przekonać ile tam świetnych rzeczy jeszcze jest, mimo, że większość z nich starcza na mocno kombinowaną kartkę. Kurczaki (Honey Pie -  Cosmo Cricket) to powtórka z moich ubiegłorocznych kartek wielkanocnych. Jak zwykle wyszło mi pastelowo, jasno, czysto - tak mi się też te wiosenne Święta kojarzą - świeżo, jasno, delikatnie, radośnie ale bardzo ciepło, stąd takie sielskie dodatki jak ściegi, koronki, delikatne postarzenia i bawełniana taśma - jak w domu u babci :-))

Zatem dziś -  kilka kartek z jajami w roli głównej, a tym samym mój wkład w świąteczną produkcję:








Czasem gdzieś mimochodem wcisnę trochę różu - tu brudny róż w połączeniu z ecru i beżem - totalnie nie świąteczne kolory, ale...nie mogłam się oprzeć ;-)))





Pozdrawiam ciepło i życzę Wam miłego początku tygodnia!!! :*

28 komentarze :

Sonja Bekker pisze...

Hi Karola.

This is absolutely Stunnig
love youre style so much.

xox Sonja

kachasek pisze...

świetne kartki!!! jaja super wyglądają :) oj, faktycznie sielsko-marzycielsko się zrobiło ;)

nowalinka pisze...

Spękane jaja są świetne, piękne kartki :)

Лора pisze...

Очень красиво!!!

Tusia pisze...

Twoje karteczki są śliczniutkie - jak wszystkie twoje prace, które pilnie śledzę :)

Mirabeel pisze...

Pisklaki są świetne!! :* Śliczne kartki!

Nilla pisze...

Wonderful easter cards, love the colours and the chiken stamp.
so sweet!

Hugs Nilla

krzysia pisze...

O właśnie !!! Przypomniałam sobie, że zwiedzając blogi widziałam zeszłoroczne, niezwykle urocze kartki,a to było tutaj!!!
Te kartki są wg. mnie najładniejsze jakie widziałam wśród wszelkich wielkanocnych scrapkowych.

Oliwiaen pisze...

Przepiękne! Efekt spękań bardziej spektakularny niż przy tradycyjnym crackle'u, bardzo realistyczny, jakby te kurczaki miały się właśnie wykluć :-))

nimucha pisze...

Piękne! A pastele ktoś wynalazł specjalnie dla Ciebie :)

Niebiesko_Oka pisze...

Sielsko i anielsko :D.
Przecudnej urody kartki!
:)

jelonkaa pisze...

Karki piękne.....Tylko wiary brak na święta? Czy może coś się zmieniło?

Fryne pisze...

efekt spękania świetny :)

@jelonkaa - dla tych, którzy Wielkanoc traktują jak tradycję, a niekoniecznie padają krzyżem przed ołtarzami będą świetne ;P

Romy pisze...

Stunnig card! So soft and elegant...love your style!

Эля pisze...

so quite!

kirke_kasia pisze...

Pomysł na jaja elegancki:)a kartki takie romantyczne, stylowe - jak film "Przeminęło z wiatrem", albo "Śniadanie u Tiffaniego".

JaMajka pisze...

Potłuczenie jajek wyszło super :) Kartki piękne, stonowane, sielskie, rozmarzone... I koronki - przepiękny dodatek, uwielbiam.

Jana Eubank pisze...

These are so sweet! LOVE the crackling on the eggs! Gorgeous!

Ruth pisze...

The cutest easter cards ever!!

ania pisze...

Totally lovely! :)

Dunia pisze...

Tłuczone jaja są świetne!

Linda Beeson pisze...

Your eggs with the cracked finish are so perfect! Beautiful cards.

ulrika_m pisze...

I just love these easter cards, they are all completely adorable! Well done. Thanks for sharing! :)

Asia pisze...

Jak zwykle słodko, uroczo... już czuję święta :)
Popekane jajeczka, świetny pomysł :)

cyga pisze...

pieknie, właśnie taką pastelową Wielkanoc uwielbiam,

Barbara pisze...

prześliczne te kartki, czy mogłabyś zrobić szybki kurs na te spękane jajka dla niewtajemniczonych?
pozdrawiam serdecznie

gooseberry pisze...

przepiękne, delikatne kartki!

Iwona Rutkowska pisze...

Bardzo podobają mi się spękane jaja ! :)

LinkWithin

.