poniedziałek, 22 marca 2010

Dzieci, psy i mapki

Dzisiejszy post sponsoruje literka M jak mapki i Pencil Lines, dla których wykonałam dwa Lo, jakie mam do zaprezentowania :)

Zaległy, bo sprzed dwóch tygodni - sketch 177 autorstwa Sharon Laakkonen z DT Primy, wykonany z produktów Prima Marketing Inc - sponsora Pencil Lines w tym miesiącu, przedstawia naszą Miss Chili, czyli najukochańszą psicę we wszechświecie :)

~~ Chili ~~





Aktualny sketch 179, który przygotowała Tara Orr - gość Pencil Lines potraktowałam papierami Pink Paislee oraz kwiatkami Prima i dodatkami Pink Paislee, Webster's Pages, Prima i Cosmo Cricket - taki mix, przedstawiający jedno z wakacyjnych zdjęć Róży na łódce ;-)

~~ Wakacje '09 ~~





Klikając na sketch nr..., które podałam powyżej przeniesiesz się do posta na Pencil Lines, w którym można zobaczyć wszystkie nasze interpretacje danej mapki - bardzo polecam, bo dziewczyny robią fantastyczną pracę w przeróżnych stylach - prawdziwa bomba inspiracyjna! :-)

Dziękuję Wam za odwiedziny i ciepłe słowa i życzę miłego początku tygodnia! Mam nadzieję, że i u Was wiosna puka do okien :-) Uściski! :*

9 komentarze :

Pencil Lines DT Co-Ordinator pisze...

beautiful layouts Karola

Angelique pisze...

Woowwww i really love your work, what a beautiful layouts!!!

Angelique

Zielona pisze...

Pięknie!!! Najbardziej podoba mi się scrap z Różą :) Ptaszek jest słodki :)

carlies pisze...

wow Karola what are your layout
beautiful realy amazing!!!

greeting carla {Carlies}

Anabelle pisze...

I just adore these, Karola! You never cease to amaze me!

Birgit Koopsen pisze...

Just wow! .... sigh...

Ingrid pisze...

ślicznie, ślicznie, ślicznie!!!
Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
buziaki

Magda_M_78 pisze...

przeboskie.. codziennie tu zaglądam umierając z ciekawości czy coś nowiutkiego wyczarowałaś i dzisiaj widzę piękniste rzeczy ;))

dul pisze...

Zawsze, kiedy oglądam Twoje prace, żałuję, że nie mam 'pod ręką' żadnej pięknej młodej damy, którą by można oscrapować tak pięknymi kolorami i kwiatami, jak u Ciebie :),

LinkWithin

.