sobota, 13 marca 2010

Czerwone Róże...

w takim specyficznym (pomidorkowym) odcieniu to coś zdecydowanie przykuwającego uwagę w nowej linii papierów Webster's Pages - Lullaby Lane. To moja ulubiona kolekcja ze wszystkich czterech nowych i na którą mam chyba najwięcej pomysłów - jest cudownie dziecięca / niemowlęca ale wzory papierów są tak uniwersalne, że staram się moją "starą" już Różę ubierać w te pomidorowe kwiaty, cudowne błękity, soczyste zielenie i ecru. Użyłam także nowości do Webster's - ozdobnie wycinanych papierów i wzorzystych kalek - 6 x 6 vellum & diecut kit - są niesamowite! Jako kropki nad "i" wystąpiły nowe kwiatki Prima - z serii Anthea i Eclatte.
Udało mi się w ostatnim czasie stworzyć dwa Lo z wykorzystaniem tej kolekcji, zatem w ramach nadrabiania zaległości - dziś pokażę te dwa twory. Niestety trudno mi się jeszcze odkopać ze wszystkich zaległości ale mam nadzieję, że szczęśliwie do poniedziałku mi się to uda, a później zrobię sobie długi spacer po Waszych internetowych zakątkach :* 

~~ Czas dla nas ~~
Jest to strona opowiadająca o tym, jak wspaniale nam było z Różą w domu przez cztery pierwsze lata jej życia i jak trudno było mi się przyzwyczaić do pustki w domu kiedy poszła do przedszkola. Oczywiście odczułam także dużą ulgę i radość, że zyskuję więcej czasu dla samej siebie - niefortunnie wówczas pochłonęła mnie intensywna praca i spędzałam dużo czasu poza domem. Teraz, kiedy znów pracuję w domu - bardzo często mi jej brakuje (znów...) :) Życzę nam obu, aby zawsze czas był dla nas łaskawy i abyśmy miały dane spędzać go ze sobą jak najwięcej.




Poza tym Lo zrobiłam także inny, podobny, który miał być zwykłym Lo, ale ostatecznie umieściłam go na blejtramie - taki "obraz", bez konkretnego tytułu i journalingu - do powieszenia na ścianie, lub postawienia gdzieś, jeszcze nie zdecydowałam gdzie :-) Tutaj także użyłam Lullaby Lane od Webster's Pages ale również niesamowicie cudnych tekturowych elementów od Twiddleybitz - żyrandola (pomalowanego akrylówką i spryskanego glimmer mistem) oraz ramki (pomalowanej akrylówką, pokolorowanej tuszem pigmentowym i potraktowanej crackle accents Rangera)

~~ XOXO ~~




Bardzo Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze! :*
Miłego weekendu życzę! 

14 komentarze :

Paszczata pisze...

śliczne jak zawsze :)

JaMajka pisze...

Piękne są Wasze oczy na tym scrapie "czas dla nas" :) Łagodne, mądre - córa odziedziczyła po Tobie... Kompozycja cudna, jak zawsze mistrzostwo!

Mirabeel pisze...

Czas dla Was w pomidorowych kolorkach jest piękny! Od razu nasuwa się stwierdzenie, że dzieci za szybko rosną!! Zbyt szybko mijają cudowne chwile :(

Annar pisze...

Jestem zachwycona !!!
Kompozycja jest tak delikatna i romantyczna...
Tylko Ty potrafisz tego dokonać !

k_maja pisze...

cudownie bogate scrapy!

Jowita pisze...

Scrapy jakby wyjety z bajki - przepiekne

Ludkasz pisze...

mistrzowskie, zbieram szczękę, więc nic więcej napisać nie mogę:)

Laetitia pisze...

They're pretty, pretty pretty...

Floliescrap pisze...

such a beautiful layout !

Jadzia pisze...

Cudowne rzeczy tworzysz!
Ja co prawda dopiero zaczynam, nic mi jeszcze nie wychodzi, ale za to cały czas biegam po blogach i podziwiam podziwiam podziwiam!
Pięknie tu u Ciebie :)
Pozdrawiam!

Anja pisze...

Hi,
I want to tell you, that you're making wonderfull things.
I look everyday at you're blog.Greethings Anja;o)

Sonja Bekker pisze...

Hi Karola,

I`m from Holland and wanted to tel you
O My God this is stunning work
and i love it!!!!!!!

xox Sonja

Kamilcia pisze...

piękne !!! oba !!! przede wszystkim macie masę cudnych fotek co w połączeniu z Twoją niesamowitą oprawą daje rewelacyjne efekty :)

cendrillon pisze...

It's a beautiful Karola!

LinkWithin

.