środa, 24 marca 2010

Byłam w raju...

... ale tylko przez jakieś 1,5 godziny :) kiedy scrapowałam piękne plażowe zdjęcie otrzymane od Agi, a które to zdjęcie zostało zrobione podczas jej wakacyjnej wycieczki do Hiszpanii. Cudowna plaża skojarzyła mi się z takim małym rajem, gdzie czas płynie całkiem inaczej, a widoki... cóż... zachwycają! 
Prawdopodobnie tak samo zachwycają jak nowa kolekcja Webster's Pages - Seaside Retreat - myślę, że idealna do tego typu zdjęć.
Kiedy ją otrzymałam byłam nieco przerażona intensywnością kolorów, ale skoro znalazł się tam turkus, ecru i pomarańczowy - wiedziałam, że prędzej czy później wykorzystam ją w jakiś sposób. Najpierw był więc ten  shadowbox, a dziś pokażę Lo. 
Dzięki temu, że w scrap.com.pl pokazały się najnowsze kolekcje Webster's Pages  (oraz wznowienie tych starszych) - również Wy możecie zacząć ozdabiać swoje wakacyjne rajskie zdjęcia tymi cudownymi kolorami :)

~~ W Raju ~~





Wykorzystałam tutaj także inne produkty dostępne w scrap.com.pl - ćwieki vintage (stare srebro) Latarnia Morska, oraz te kolorowe - kwiatuszkowe, a także kwiaty Prima Eclatte i Athena. Z kolekcji Seaside Retreat sięgnęłam po papiery, a także karteczki do journalingu i całkiem nowe ozdobnie wycinane papiery w formacie 15 x 15 cm. 

Pozdrawiam ciepło! :*


5 komentarze :

-Renia- pisze...

Piękny ten Twój RAJ! :*

kirke_kasia pisze...

To ja się pakuję i do raju

elwira-k pisze...

Normalnie z trudem udało mi się oderwać wzrok. Zahipnotyzował mnie ten RAJ...

Oliwiaen pisze...

Jak lubię Webstersy, tak te najnowsze papiery wydały mi się trudne do ugryzienia. A tu proszę - rajskie wykonanie.

Dunia pisze...

Niesamowite! Jak Ty to robisz?

LinkWithin

.