piątek, 5 lutego 2010

WP & TA

Luty w Webster's Pages jest miesiącem między DT-owej wymiany z Tattered Angels, zatem jest sporo do zrobienia i sporo do pokazania, ale po kolei...
Nasz zespół obdarowany przez Tattered Angels przeróżnymi dobrociami, oraz ich zespół obdarowany przez Websters Pages przeróżnymi dobrociami - mają za zadanie stworzyć prace łącząc produkty obu firm.
Od początku lutego na InspireME działa specjalne forum, gdzie każdego dnia można zobaczyć coś nowego, co stworzyła jedna z nas w ramach tej wymiany. I ja mam kilka dni do zapełnienia swoimi tworami, dziś dzień pierwszy...
Ponieważ na co dzień nie używam glimmer mistów, choć ogromnie mi się podobają ( na pracach innych) - miałam trochę obaw czy ta zabawa się uda, oczywiście - jak zwykle kiedy mam jakiekolwiek obawy - zabawa jest przednia. Do dzisiejszej prezentacji zrobiłam dużego taga z tektury ze zdjeciem Róży (uwielbiam to zdjęcie!), którego ozdobiłam papierami z kolekcji Magical Wishes, ale z małego zeszytu, tasiemkami WP i cameą, dodałam trochę glimmer mistów w kolorach Olive Vine, Sunflower i Patina, oraz tekturowy, śliczny motyli alfabet - Nature Butterfly Framed Fonts, którego rozczłonkowałam, jeden motyl przeszedł nawet operację amputacji skrzydeł, ale przeżył i ma się świetnie, a jego resztki ozdabiają cameę. Pokolorowałam nawet kawałek zdjęcia w ramach eksperymentu - czy tak się da - teraz wiem, że się da! :-))
Oprócz zdjęcia - kolorowałam także koronkę i kwiaty - tutaj użyłam świetnych nowych białych kwiatków Latarni Morskiej, z którymi można rewelacyjnie eksperymentować.
Zerknijcie na efekty moich zmagań - zapraszam:

~~ Wiosenny Tag ~~ 
przywołuję nim wiosnę ;-)))







Zapraszam jeszcze tutaj, jeśli ktoś czuje niedosyt - do mojego dzisiejszego wątku na Websters Pages and Tattered Angels forum, oraz na bloga Tattered Angels, gdzie dziewczyny z DT TA pokazują swoje potyczki z materiałami od Websters Pages!

Dzięki serdeczne i pozdrawiam ciepło!! :*

18 komentarze :

Paszczata pisze...

piękne pastele, czuć wiosnę :) śliczne jak zawsze :))

BETIK pisze...

Cudny jest! Każda Twoja praca to małe dzieło sztuki.

Mirabeel pisze...

Świetna praca!! Ciekawa jestem kolejnych prac z tego połączenia firm ;)

Birgit pisze...

sigh.... beautiful!!

madak pisze...

Śliczna, delikatna, urocza... i brak mi słów!

Brenda pisze...

oooohhhh this is soooo amazing!!!
I love the Websters pages papers!
Beautiful work!!
hugs
Brenda

viva pisze...

No jak Twój tag nie przywoła wiosny to już chyba nic jej nie przywoła... PRZEPIĘKNY!

Annar pisze...

Przepiękny !

Oliwiaen pisze...

Lepsze połączenie trudno sobie wyobrazić - uwielbiam jedną i drugą firmę, szkoda, że o glimmery tak ciężko w Polsce! Tag cudny, nie dziwię się, że lubisz to zdjęcie - chociaż Róża pięknie wygląda na każdym zdjęciu :-))

lizaveta pisze...

Wow!!! It`s very beautiful tag!

Meretekj pisze...

Wow!
What a wonderful card!

Snezhnost' pisze...

Such a pretty young girl!!Very beautiful tag!!Karola,your work is great!

Samm pisze...

Wow, this is gorgeous!

Samm
x

wertypolo pisze...

cuuuuuuuudnie, no po prostu cudne

teacher jessy pisze...

You have such a beautiful style!! U always impressed me whenever I visit ur blog. Love everything u created!!

Tomoko pisze...

OMG!!! This is sooooo beautiful!!!!

Fryne pisze...

sama słodycz :)

Ludkasz pisze...

Cudowna kompozycja:)
Zapraszam po wyróżnienie:)

LinkWithin

.