sobota, 27 lutego 2010

Trochę lata w środku zimy - prosto z Australii

Dziś zapodam trochę lata ;)
Jakiś czas temu cudowna osoba, którą spotkałam na swej drodze - Sherry Fulton Mendoza poprosiła mnie o wykonanie kilku projektów jako gość Twiddleybitz - australijskiej marki produkującej śliczne chipboardy oraz rzeczy do zalterowania. Kiedy zaczęłam oglądać katalog Twiddleybitz - byłam oszołomiona, tak wiele ciekawych rzeczy można zrobić! Sherry wysłała mi pakę tych cudowności, a ja - w przysłowiowym międzyczasie zabrałam się do pracy.
Dziś chciałabym pokazać Wam tylko część tych projektów - ale i tak zasypię zdjęciami, to będzie taki kolejny bardzo długi post z nadzieją, że ktoś cierpliwie dotrwa do końca ;-)
Zanim jednak zacznę dodawać zdjęcia - chciałabym Wam bardzo podziękować za to, że tu zaglądacie i za wszelkie przejawy ciepła względem moich prac :* - bardzo je doceniam!
Ok, zacznijmy... czy komuś zimno, szaro i nie może doczekać się wiosny? A może nawet lata? Dziś pokażę rzeczy, którymi mam nadzieję skrócę ten czas oczekiwania ;-)

~~ Altanka Ogrodowa ~~

Tutaj użyłam małej klatki Twiddleybitz, którą przerobiłam na altankę i ozdobiłam papierami Webster's Pages - Lullaby Lane





Kolejną rzeczą jaką ozdobiłam była ramka - shadowbox, którą zrobiłam dla przyjaciółki, ze zdjęciami jej dzieci na plaży :-) Użyłam tutaj tego shadowboxa Twiddleybitz oraz nowej kolekcji Webster's Pages - Seaside Retreat.

~~ Na plaży - shadowbox ~~







A na koniec - kartka. Użyłam tutaj TEJ pięknej ramki oraz papierów z kolekcji Pink Paislee - Queen Bee.

~~ Thanks very much ~~



I na dziś to już wszystko. :-) Fantastycznie pracuje się z tymi tekturkami, w przygotowaniu mam jeszcze kilka scrapów z nimi, oraz bardzo ciekawy (architektonicznie) domek, kilka kartek itd..itd... ale o tym już w kolejnych postach, za jakiś czas...

Tymczasem bardzo ciepło pozdrawiam i życzę Wam udanego weekendu! 

39 komentarze :

Gabcia pisze...

piękne prace,jestem zauroczona nimi :)

regine pisze...

Vraiment trop beau!!!! Ta page Shadowbox GENIALE!!! j'adore .
La petite maison et la carte aussi. Tu fais toujours des merveilles

Tomoko pisze...

OH my gosh!!! Your altered projects are amazing!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingrid pisze...

Karola,
jak zwykle śliczności przygotowałaś :) istna uczta dla oczu :) padam pod wrażeniem
bardzo serdecznie Cię pozdrawiam
widzę, że świetnie żyjesz po powrocie w rodzinne strony, gorące uściski i buziaki

Nadezhdinka pisze...

просто супер вещички!!!! все три очень понравились! возьму на заметку некоторые идеи )

piekielna_owca pisze...

osobiscie to nei moge sie doczekac dalszej prezentacji przepięknie wplatasz elementy tekturkowe do swoich prac :)

Louise Williams pisze...

Ok, I'm officially in love with those!! I'm on the Twiddleybitz Design Team and LOVE what you've done, that shadow box is AMAZING... wow... now to get my stuff looking like that! x

nimucha pisze...

Co Ty, dziewczyno, wyprawisz z papierem, to w głowie mojej się nie mieści! Cudne są te prace!
:)

Adziok pisze...

O jejjj, jakie to piękne!
Pozostaje mi tylko mieć nadzieję,że i ja się kiedyś tak nauczę...:)

Annar pisze...

Cudowne prace - altanka jest ta fantastyczna, że aż słów brakuje !

Aniees pisze...

Od dawna obserwuje Twoje "cudowności",to jest niewiarygodne jaka z Ciebie "papierowa czarodziejka" :))Jestes dla mnie niedoścignionym wzorem, DZIĘKUJĘ

Anna-Maria pisze...

niesamowite prace, fajne materiały - ostatnia kartelucha powalająca! :)

Pompi pisze...

Kolejne cudne prace ! :)

Lucy F. pisze...

HI,

WONDERFUL CREATIONS !!!

have a great day,

greetings from Celiagart,

Mirabeel pisze...

Piękne prace!! Zaskoczyłaś mnie altanką!! Rewelacyjna! A shadowbox szczególnie jest mi bliski ;) niesamowite jest oglądać zdjęcia własnych dzieci w Twoich pracach ( nawet jeśli pokazują tylko plecki ;)) :*:*:*

k_maja pisze...

ajjj.... CUUUDEŃKA!!!!

Oxana pisze...

SO gorgeous creations!!!!!!!!

Debbie pisze...

Absolutely gorgeous - love the dimension on the projects and that birdcage is stunning!!

Fryne pisze...

niesamowite!!! - ramka-shadowbox mnie zauroczyła ilością elementów, wycinanek i drobiażdżków, które cudnie wpisują się w plażowy klimat!!!

Sherry pisze...

The projects are so beautiful Karola... I am so happy that you like the Twiddleybitz products!

Hugs from Australia!
Sherry

Lady Aga pisze...

Bardzo mi się podoba altanka:)Serdecznie pozdrawiam!

Moonie pisze...

Wow, your of the page projects are just simply stunning!!

Bo-Art pisze...

Twoje prace są niesamowicie zdumiewające! Piękna altanka, kartka, nie mówiąc już o shadowboxie... :)

elwira-k pisze...

I znowu nie mogę oderwać oczu od monitora! Piękne prace :)

Lynne pisze...

Gorgeous birdhouse, shadowbox & card!! Beautiful details & embellies!! Just love your style!!

Dunia pisze...

"Męcz mnie, dręcz mnie..." swoimi cudnymi pracami! Przebrnę z największą przyjemnością przez najdłuższe posty ;o)

lena_wz pisze...

Karola!
Umarłam dwa razy! Chociaż to niby niemożliwe ;-)
Raz - przy oglądaniu Twoich prac,
dwa - jak weszłam na australijską stronę!!!
BOSKIE!!! :*

Karolina pisze...

padłam na kolana wieczorową porą. niesamowite piękności :):):)
pozdrawiam,
bajjka

Ludkasz pisze...

piękne wszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yuki pisze...

Wow, just stunning, Kalora! I'm in LOVE with those creations!Wonderful!!

kornelia pisze...

tak dobrze tu zajrzeć :)
zawsze coś pięknego!

Fioletowe poddasze pisze...

Tworzysz tak cudowne rzeczy, że nie można się napatrzeć. Tyle szczególików. A o pomysłach już nie wspomnę. Powalasz.

evelyne pisze...

quelles magnifiques réalisations !!!!
http://scrapcreationeve.over-blog.com/

Nilla pisze...

Hi!
I think all your projects are wonderful, you are amazing.
I´ve made my own shadowbox, i´ve got so inspired of youres, yhat is so beautiful.

Thanks for all your inspiration.

Hugs Nilla

moniq75k pisze...

W shadowboxie zakochałam się od pierwszego wejrzenia - ileż tam wszystkiego !!! I ta feeria barw - tego mi teraz trzeba :)

Anonimowy pisze...

WOW! I just came across your blog from the Pencillines blog and you BLEW me away. Your work is absolutely STUNNING!!! Now if I could only understand your writing. LOL. Just gorgeous work! THanks for sharing and inspiring me.
Michelle
www.amillionmemories.com

dul pisze...

Shadowbox każe spaść z krzesłą - i kwiczeć z podłogi.

ania pisze...

So awesome - is there anything you can´t do?? Because you seem to do everything so well and so throughout! :)

Iwona Rutkowska pisze...

Karola , zapraszam po Wyróżnienie dla zdolnej i pracowitej osoby :) Pozdrawiam iwonarutkowska.blogspot.com/

LinkWithin

.