wtorek, 9 lutego 2010

Pudrowa mgiełka

Po jaskrawych i radosnych kolorach z poprzednich postów - czas na odpoczynek dla ocząt, zatem dziś będzie:

  • różowo
  • pastelowo
  • delikatnie
  • mgiełkowo
Taka chwila wyciszenia, a ponieważ jestem nieźle przeziębiona, a co za tym idzie - siakaś taka jestem i w filozoficznym nastroju - będzie bardzo spokojnie, za to z dużą ilością zdjęć.
Dziś mam do pokazania kilka prac z Victoriany, nawiązałam z nią nić przyjaźni i pracuje nam się świetnie - jestem pewna, że Wam też :-))

~~ R4 ~~
Tutaj także nieskomplikowany tytuł - Róża w wieku lat 4.






Użyłam tutaj papierów z kolekcji Victoriana i pięknych nowych kwiatków Latarni Morskiej, które po drobnej metamorfozie - wyglądają jak z innej bajki ;-) Krótki tytuł powstał za pomocą liter Pink Paislee - Expressions Weathered Wood Cotton. - świetnie tu pasowały.

~~ Miłosne, a może nawet ślubne kartki dwie ~~
z serduchami i innymi łakociami...






Tutaj także wystąpiła Victoriana i te same kwiatki Latarni Morskiej, oprócz tego: wycinanki z wykrojnika Shapeabilities Pendants - dostępne w scrap.com.pl, poza tym: crackle accents TH, a kropką nad "i" jest stempelek Kelly Panacci z zestawu miłosnego.

W tym miejscu miał się pojawić jeszcze jeden komplet, ale zostawię go do kolejnego postu... co za dużo to niezdrowo - a szczególnie słodyczy! ;-)))

Ściskam Was serdecznie! :*

20 komentarze :

Mirabelka pisze...

obłędnie piękne!!!

samara84 pisze...

piekny scrap, jak wszystkie, życzę szybkiego powrotu do zdrowia i zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnień

Sandra pisze...

I really love your layout and your cards. What a beautiful details! Well done, Karola!

Greetings,
Sandra

Evgenia pisze...

They are all amazing! Such attention to details!

Kasia pisze...

jest prześliczny! i jakie piękne zdjęcie Róży!

Rybiooka pisze...

Nie jestem zwolennikiem takich kolorów, jednak to czarno białe zdjęcie jest przez te pudry wyeksponowane !!

Malina pisze...

Piękne te mgiełki- a Róża promienieje blaskiem.... śliczna dziewczynka!

Fryne pisze...

Róża w Twoim wykonaniu jest prawdziwą wyśnioną księżniczką; uwiodłaś mnie tym skrapem totalnie!!!!!!!!!

Duś pisze...

cudeńka

Paszczata pisze...

śliczny, dziewczęcy radosny i bardzo delikatny :)

Oliwiaen pisze...

Taki LO jak ten dzisiejszy powoduje, że żałuję, że nie mam córki. Róża jest wymarzoną modelką do takiego "tła".
Niesamowite prace, i wcale nie mam dość!

alcoholinky pisze...

love this, the colours are just beautiful.

Ludkasz pisze...

zachwycające:)

Karen.C pisze...

Beautiful work it brightens up my day coming to your blog.

Kitty pisze...

Piękny scrap z Różą!!!! Karteczki oczywiście też cudne :)

Unni pisze...

You make the most wonderful cards and layouts. Love your work of art:)
unni

teacher jessy pisze...

Gosh I just so in love with ur color choices!! Amazing shabby chic look!!

Gonek pisze...

R4 przepiękne. Zaczynam się zakochiwać w tych różach i pastelach.

Kamilcia pisze...

pięknie, delikatnie, starociowo, idealnie po Twojemu :) i jak mnie ciekawi jak konkretnie te kwiatki podrasowałaś ;)

Audrey pisze...

Your work is so elegant, so pretty! So glad I found your blog ;-)

LinkWithin

.