poniedziałek, 15 lutego 2010

Motylem jestem...

To nie o mnie ;-)
Choć jak mówi stare przysłowie pszczół: "Kto z kim przestaje, takim się staje" - a ja ostatnio mam sporo do czynienia z motylami, a to wszystko za sprawą projektów, w których motyle grają mniejszą lub większą rolę, a które w ostatnim czasie zdarzyło mi się poczynić z okazji między - DT - owej zabawy w mixowanie produktów Websters Pages i Tattered Angels.
Dzisiejszy mój projekt to kartka, w której zdecydowanie główną rolę gra pewien motyl.
Motyla tego - w ramach eksperymentu - zrobiłam używając kalki Nature's Storybook od Websters Pages, a na niej odbiłam wielki stempel z zestawu od Tattered Angels: Nature - In Flight. Stempel odbiłam za pomocą świetnego (lepszego nie miałam!) tuszu do embossingu marki Latarnia Morska, a stapiałam puder Rangera w kolorze Seafoam White. Wyembossowanego motyla wycięłam pieczołowicie z kalki, posypałam jeszcze dodatkowo srebrnym brokatem tu i ówdzie, oraz psiknęłam gdzieniegdzie Glimmer Mistem w kolorze Patina. Wreszcie uznałam, że jest gotów, aby osiąść na jakimś podłożu. Osiadł zatem na tle stworzonym z papierów z małego, zimowego zeszytu Websters Pages, dodałam kawałki tasiemek, także z zimowo - świątecznego zestawu wstążek WP, oraz - tak jak w poprzednich pracach - tekturowego motylka z alfabetu Tattered Angels - Nature Butterfly Framed Fonts. Dołożylam kwiatki i żaby z linii Magical Wishes, a róży by Prima także nie omieszkałam psiknąć tym samym glimmerem.

Tak oto powstała kartka, która - jaka jest - każdy widzi - poniżej ;-)

~~ Live Your Life With Grace ~~






Jeśli macie ochotę wygrać produkty Websters Pages i Tattered Angels - przypominam o regułach zabawy, które znajdują się TUTAJ! Zobaczcie koniecznie projekty moich koleżanek z WP!
Zachęcam także do odwiedzania bloga DT Tattered Angels - gdzie dziewczyny podobnie mixują produkty tych dwóch firm, w ciągu całego lutego - a jest na co popatrzeć, oj tak! ;-)

Bardzo Dziękuję za wszystkie odwiedziny i mile słowa - pozdrawiam Was cieplutko! :*

23 komentarze :

Barbara pisze...

wszystkie twoje kartki i prace są zwiewne i delikatne jak motyle...piękna !!!

kachasek pisze...

piękna!!! a żabcie wyglądają tu rewelacyjnie :)

elwira-k pisze...

Cudownie pastelowo, zwiewnie i lekko! Gratuluję talentu!

Monica pisze...

Wow! Absolutly amazing! :-) Love this card!

Ludkasz pisze...

Podpisuję się obiema rękami pod tym co napisała Barbara:)

k_maja pisze...

o matulu! niby 'tylko' kartka a tyyyle się tu dzieje! dzieło sztuki kartkowej, ot,co!

lena_wz pisze...

Piękny i ulotny! :*

Fioletowe poddasze pisze...

Piękna!
Zapraszam po odbiór wyróżnień.

Hrustiashka-Кучеряшка pisze...

Piękna!!!Piękna!!!Piękna!!!Piękna!!!Piękna!!! :)

MAGiALENA pisze...

zdarzyło się - zaniemówiłam! (mój mąż by w to nie uwierzył...)

Peninia pisze...

Piękna kartka...urocza!!!

ulkasan pisze...

jak zwykle rewelacyjnie :)

cyga pisze...

koronkowa robota,

Enthia pisze...

Magicznie, lekko, powabnie...
Jednym słowem idealnie.

Wilma pisze...

This is a so beautiful! Great Job!
Love
Wilma

Justyna (Sarmatis) pisze...

Przepiękny ten motyl! Jak i inne Twoje prace. Zachwyciły mnie (jestem tu pierwszy raz) Pozdrawiam :)

Florens pisze...

Śliczna! Motyl piękniejszy niż te stworzone przez naturę :)

Sandra pisze...

Such a gorgeous card! I love the butterfly combined with that pretty flower!

Greetings,
Sandra

Malin pisze...

Your cards and layouts are absolutly amazing!!
Love what you did with TA+Webster team up!
Gorgeous projects

kornelia pisze...

ależ tu u Ciebie jest przyjemnie!
dziękuję za te wrażenia :)

motyl - boski, trzymaj, żeby nie odleciał!!!!

Katharinka84 pisze...

Przepiękna kartka!!!
Motyl jest nieziemski :)
:***

Anna Fearer pisze...

Your work is awesome!!! Thank you for sharing your creations!

dul pisze...

Ooo marko, nie wierzę, że człowiek może stworzyć coś tak pięknego :).

LinkWithin

.