czwartek, 25 lutego 2010

Kartek Kilka

 

Choć broniłam się czym mogłam – nie udało się uniknąć i nam kolejnych przeziębień, wobec czego siedzimy sobie w domu, chorujemy, kurujemy się, czekamy na słońce, wiosnę i scrapujemy… ja i Róża. Różane dzieła zostawię dla siebie, a swoje – pokażę Wam po kawałku.

Dziś mam do pokazania kilka kartek, które zrobiłam z nowych kolekcji Webster’s Pages, a dokładniej z Lullaby Lane – z małego zeszytu papierów. Wszystkie napisy zrobiłam za pomocą stempelków Kelly Panacci z różnych zestawów.

Zawsze staram się napisać więcej niż dwa zdania, ale dziś kompletnie nie mam do tego natchnienia – pewnie niemożność mówienia w realu (gardło boli!) przekłada się na niemożność rozpisywania się w necie :) Zatem dość gadaniny…

~~ Always and Forever I ~~

kartka w kształcie koperty – nie “typowa” kopertówka, jakich wiele, za to dużo prostsza wersja, wręcz ascetyczna, w której wykorzystałam nowe, małe (15 x 15 cm) dekoracyjnie wycinane papierki Webster’s Pages.

LULABY_CARD1

LULABY_CARD1A

 

~~ Always and Forever II ~~

LULABY_CARD2

LULABY_CARD2a 

~~ Sweetheart ~~

LULABY_CARD3

LULABY_CARD3a

 

Chciałabym także serdecznie zaprosić – wszystkich tych, którzy jeszcze o tym nie wiedzą… do AKADEMII Scrap.com.pl, wyjątkowego miejsca, w którym Złote Rączki dzielą się swoją wiedzą na różnych poziomach zaawansowania :)

Już teraz  możecie znaleźć tam kilka kursów na metamorfozy  kwiatków Latarnia Morska oraz kurs na kartkę w 5 – 10 – 15 minut :-)

Zapraszam!

5_10_15_razem

5_10_15_10

Ciepło pozdrawiam, do zobaczenia wkrótce ;-)

18 komentarze :

mamuta pisze...

Piękności, uwielbiam Twoje pastele !!

A na okrągłą kartkę narobiłaś mi smaka i pewnie niebawem spróbuję :))

kornelia pisze...

cudne...!!!


zdrówka dużo życzę :)

Annar pisze...

Przepiękne karteczki !!!

nimucha pisze...

Przepiękne! Ale innych tu, u Ciebie, jeszcze nie widziałam :)

anet pisze...

świetny ten Twój kursik:)

Sandra pisze...

Again you made some stunning creations! I love each and everyone of them! Especially the last one... What a beautiful colours!

Greetings,
Sandra

Ludkasz pisze...

piękne kartki stworzyłaś, uwielbiam Twój styl przesycony subtelnością:)

Pencil Lines DT Co-Ordinator pisze...

i just drool over your cards hun xx

Leena pisze...

Karola, you made just the most beautiful cards in the whole wide world!! I've always loved them!

scrapkowa maniaczka pisze...

Piękne karteczki !!! Najbardziej przypadła mi do gustu ta druga - żółta.
Pozdrawiam cieplutko koleżankę z Gorzowa.

Dunia pisze...

Wchodząc na Twojego bloga, mogłabym praktycznie nic nie pisać, tylko każdorazowo wklejać słowo "CUDNE", bo wszystko jest cudne! I ten żółciutki kwiatuszek... poezja.

Kamilcia_W pisze...

Śliczne kartki, zresztą jak zawsze.
Mam nadzieję, że kiedyś pochwalisz się pracami Różyczki.
Pozdrawiam

ulkasan pisze...

padłam!! jak zwykle - bosko!!

ulla6 pisze...

cudne!!! zapraszam do mnie po wyroznienia :)

TUŚKA pisze...

Ach te Twoje kartki. Uwielbiam do Ciebie zagladac. Cuda tworzysz, buuu ja tez bym chciała. Złote raczki odwiedziłam i moze tez tak mogę dzieki tobie. Pozdrawiam:)))

Oliwiaen pisze...

Cudne te Websterowe karteczki!! Palce lizać! Widać choróbska (a kysz!!) nie mają żadnego wpływu na Twoją twórczość :-)
Kartkę okrągłą podziwiałam w akademii, ale za chińskiego smoka nie wytnę nożyczkami ozdobnymi niczego, co choćby w zamyśle koło przypominało... Tym większy szacunek :-))

Rainbow pisze...

Yor work is AMAZING!!! You are one of my favorite artist at sb.com your creation are uniques, love so much all your card!!
Bigs hugs.
Lidia

regine pisze...

Tu as vraiment des doigts en or!!!!

LinkWithin

.