poniedziałek, 22 lutego 2010

Dużo (dużo!) Nowego Webster's Pages

I myślałby kto - ileż można się zastanawiać nad tytułem posta :-) Brzytwą Ockhama odcięłam wszelkie "tajemnicze" zajawkowe tytuły na rzecz tego, co dziś rzeczywiście pokażę = proste rozwiązania bywają najlepsze. Nie wiem jednak czy najlepszym rozwiązaniem będzie wrzucenie tutaj tony zdjęć i drugiej tony mojej gadaniny - niemniej jednak innego wyjścia na dziś nie mamy, bo brzytwa się stępiła, a wszystkiego mi się namnożyło ;-)
Po tygodniowej przerwie w blogowaniu mam do pokazania moje ostatnie zabawy z nowymi kolekcjami Webster's Pages. Tutaj powinny pojawić się pienia na cześć ślicznego designu, kolorystyki, jakości, oraz innych niepodważalnych atrybutów tej marki - jestem zakochana we wszystkich czterech nowych kolekcjach (coś kochliwa ostatnio jestem, jak podzielić serce na tyle obiektów westchnień?)!
Ponieważ moje zabawy z nowymi papierami zbiegły się w czasie z publikacją "na temat" - postanowiłam kolejny projekt w ramach wymiany Webster's Pages i Tattered Angels ubrać już w nowe odzienie z kolekcji Life's Portrait.
W kolekcji tej jest wiele czarnych (!!!) motywów, które wyglądają jak nastemplowane na papier - postanowiłam pójść tym tropem i rozwinąć układ o prawdziwie stemplowane motywy - użyłam tutaj mega wielkiego stempla z motylem z zestawu; Nature - In Flight. Jak zwykle pokusiłam się też o powycinanie kilku elementów - większych lub całkiem drobnych - na prawdę ogromnie to lubię, tym sposobem można stworzyć sobie dodatki na stronę - całkowicie kompatybilne z kolorystyką i układem. Poza papierem i stemplami dodałam troszkę Glimmer Mista w kolorze Sunflower - wydaje mi się, że się od niego uzależniłam... Użyłam go do spryskania kilku elementów wyciętych z papieru, oraz do zaakcentowania prawego górnego narożnika. Natomiast Glimmera w kolorze Walnut Gold - do spryskania tekturowego motyla i kremowych kwiatków Latarnia Morska. Okazało się, że kolor tego mista idealnie łączy się niektórymi papierami z Life's Portrait.  "Piątka" to tekturowa cyfra z zestawu Pink Paislee Expressions Weathered Wood - Blackberry - świetnie tu pasowała!
Scrap zyskał wiele wiele mówiący tytuł: "5R", co oznacza, że tym oto scrapem celebrujemy piękny wiek naszej Róży - całe 5 lat :) Opisałam w wielkim skrócie jaka jest Róża aktualnie, kompletnie nieobiektywnie oczywiście ;-) "Poważne" zdjęcie wybrałam celowo, jest nie tylko aktualne, ale i pokazuje, że Róża to nie tylko trzpiotka i diablica w ciele aniołka - często bywa poważna, zamyślona... niestety takie chwile bardzo trudno uchwycić, tym bardziej cieszę się, że mam takie zdjęcie (jedno!)

~~ {5R}~~







Kolejny Lo (właściwie ten powstał wcześniej niż wyżej wymieniony)- zrobiłam z mapki Pencil Lines # 175. W tym tygodniu w Pencil Lines gościmy DT z The Scrapbook Nook Kit Club, więc oprócz interpretacji naszego DT - można zobaczyć świetne scrapy z tejże mapki wykonane także przez gości. Zapraszam serdecznie do odwiedzin Pencil Lines, tym bardziej, jeśli masz ochotę stworzyć Lo na bazie tego szkicu - wystarczy zrobić, wysłać maila ze zdjeciem i można wygrać całkiem realną nagrodę! 
A mój Lo opowiada o tym, jak cenię sobie wrodzoną i niereformowalną ciekawość Róży. Ciekawość świata, chęć dociekania, zwyczajne w tym wieku zasypywanie pytaniami "jak?", "dlaczego?", "kiedy?", "po co?" itd, itp...., które - o dziwo - wcale mnie nie męczy, a najczęściej niesamowicie zaskakuje, prowokuje do refleksji, rozmyślania nad tym jak dziecięce postrzeganie świata różni się od naszego, dorosłego. Myślę, że cudownie jest otwierać przed dzieckiem kolejne nieznane mu drzwi do świata, który z każdym rokiem jest dla niego coraz większy. I coraz ciekawszy :-))) To konkretne zdjęcie przedstawia półtoraroczną Różę, która wnikliwie bada malinę :) Pewnie myślała: "czy to jest jadalne?" :-D

~~ sketch # 175~~



~~ Be Curious ~~
mapkę odwróciłam o 180 stopni...








Tutaj także użyłam kolekcji Life's Portrait ale w połączeniu z inną nową kolekcją Webster's Pages - Garden Gala. Ponownie pojawiły się także kwiatki Latarnia Morska - już nie raz pisałam, że uwielbiam możliwości jakie dają  - można je naprawdę dowolnie zmieniać w formie i kolorze - wg naszych potrzeb.
Oprócz Lo zrobiłam też kartkę z tego samego szkicu, ale z wykorzystaniem kolejnej nowej websterowej kolekcji - całkowicie letniej, oceaniczno - tropikalnej Seaside Retreat. Moje nadoceaniczne i tropikalne doświadczenia są żadne, ale ze względu na kolory - ogromnie mi się tak kolekcja podoba! Oto i kartka:

~~ Thinking of You ~~



Nie mam zielonego pojęcia czy ktokolwiek zdołał dotrwać do końca tego rekordowo długiego posta, ale istnieje szansa na to, że w tym tygodniu mogę być mniej produktywna blogowo, zatem - pozdrawiam Was bardzo ciepło, dziękując za wszystkie odwiedziny i komentarze, oraz wyróżnienia i pozostawiam z powyższym na jakąś chwilę... Buziaki! :*

26 komentarze :

Zarah pisze...

These are absolutely AMAZING!

Cecille pisze...

Love your style. It is so beautiful and i get so much inspiration from you. Thanks a lot :-) - and thank god for google translate :-)

Fryne pisze...

ogromnie podoba mi się skrap "be curious": i zdjęcie, i kolorystyka, i układ - jest po prostu magicznie dziecięcy :)

Asia pisze...

Eh, czy dotrwał...? Ja chcę jeszcze!:)
Piękne prace!!!

kornelia pisze...

cudowne, delikatne...

podziwiam i zachwycam się :)

Evgenia pisze...

Love your layouts very much!

Sue pisze...

My dear Karola, your style is so distinctive I just love everything you do, and these are just awesome LO's, thank you for sharing, your friend Sue UK xx

jelonkaa pisze...

To pierwsze LO w tym poście jest...ach....zdjęcie Róży niesamowite, bardzo mi się podoba, nie tylko zdjęcie. Pozdrawiam.

piekielna_owca pisze...

Papiery webstera sa przepiękne ale dopiero w twoich prcach widać pełnię ich możliwości !!!

cudne no cudne i kropka

Maria Therese pisze...

Gorgeous layouts and card!!

Pompi pisze...

cudowne prace, zachwyca każdy jeden szczegół!!!

Sandra pisze...

Your layouts en card are so amazing! You're so talented! Each time I visit your blog I'm stunned over and over again!

Greetings,
Sandra

Po prostu "Karteczki" pisze...

Po prostu ukłony! CUDOWNE!

Filka pisze...

więcej się nie dało hahaha
Cudne scrapy i jeszcze cudniejsza Róża :*

Nora pisze...

Stunning, Karola - as always ;)
Big hugs,
Nora

Malin pisze...

You are amazing Carola!!!
All of these are just little pieces of art!
♥-Malin

Brises pisze...

Śliczna Różeńka w ślicznym otoczeniu! I jaka podobna do Ciebie!

Anna Sigga pisze...

Your layouts are amazing girl!!! Just love your stuff!

elwira-k pisze...

Dotrwałam w wielkim zachwycie :) Róża śliczna!

valeria vac pisze...

Karola. I think you're an amazing artist. Love all pages and cards that you do. Congratulations!!!

LG pisze...

WOW!!! You never cease to amaze me. All your stuff is amazing

Mickey pisze...

It's stunning, love how you used the butterfly from Tattered Angels. I have been playing with it too. Thanks for the inspiration again!

k_maja pisze...

Karola, jesteś niesamowita!

obydwa scrapy to mistrzostwo świata, co ja tu będę zresztą pisać... pozachwycać się idę...

Katharinka84 pisze...

Twoje prace to majstersztyk!!!
Zadziwiają niesamowitą ilością dodatków i to rewelacyjnie dobranych :D
Wracam doszukiwać się szczególików ;)
:***

Audrey Pettit pisze...

Sooooooo gorgeous, Karola!!

finnabair pisze...

nie można z tobą na spokojnie, nie można!!!! Mistrzostwo świata masz w kieszeni - przynajmniej jak dla mnie :*

LinkWithin

.