środa, 10 lutego 2010

Czas leci...

... nieubłaganie...
Ani się obejrzysz a tu...
Kolejny projekt stworzony w ramach lutowej wymiany Websters Pages i Tattered Angels.
Tym razem zrobiłam coś nowego, ale także coś wykorzystałam ponownie, zobaczcie sami:

~~ Time Flies ~~
Lo nt. tego jak ten czas szybko leci, na zdjęciu Róża z 2007 roku, 
aż trudno uwierzyć, ze minęły od tamtej pory aż 3 lata!


Użyłam tutaj glimmer mista (Sunflower) do stworzenia żółtego tła, a właściwie maskowałam tło za pomocą papieru z ozdobnie wyciętymi brzegami (Martha Stewart Floral Vine deep edge), tego samego dziurkacza użyłam później do kompozycji. Na środku tej maskowej ramki stworzyłam układ skupiający się w samym środku strony, który ostatnio bardzo mi się podoba. Wykorzystałam papiery z linii Postcard from Paris - są idealne jeśli chodzi o uzyskanie wielu, drobnych dekoracyjnych elementów - uwielbiam wycinać i używać jako dodatki! :-)) Tutaj powycinałam symbolicznie - róże (bo Róża), zegary (bo czas) i balony (bo lecą...) ;-)))




Tym razem też wykorzystałam chipboardy - alfabet - Nature Butterfly Framed Fonts, tak jak poprzednio  okaleczyłam motyla - rozcinając go na pół ;) Jeden z motyli posłużył mi jako ramka do opisu, a drugi - częściowo stał sie ozdobą małej kompozycji z journalingiem i kwiatami, a częściowo - został nawiasem przy tytule na górze strony. Literki z motylowych tekturek posłużyły do ułożenia tytułu. Wszystkie elementy spryskałam glimmerami w kolorach: Sunflower i Olive Vine, również kwiatki, które zrobiłam z kremowych margerytek marki Latarnia Morska.

Ode mnie to już wszystko na dziś, ale jeśli macie ochotę wygrać produkty Websters Pages i Tatterd Angels - macie czas do końca akcji, czyli do końca lutego, a co trzeba zrobić, aby wygrać - dowiecie się STĄD! 

Pozdrawiam ciepło!!! :*

20 komentarze :

bomiel pisze...

Fantastyczny!!!

valeria vac pisze...

Well...I can't read your blog, as I think you can't read mine, either! But your pages are amazing!!!
Kisses from Brazil!

Sandra pisze...

Another beautiful layout!

Greetings,
Sandra

Darien pisze...

This is Just Stunning!!!! I love it!!!!!!!!!!!!

k_maja pisze...

genialny! od koncepcji po efekt końcowy :D

Ann Terny pisze...

Gorgeous layout !

Oliwiaen pisze...

Ano, leci czas, leci, co zrobić... Dobrze, że powspominać można - a Twoje wspomnienia wyjątkową mają formę. Pozazdrościć Róży takich pamiątek! :-))

Ann Terny pisze...

Gorgeous layout !

Margaretka pisze...

Piękny scrap, zapachniało latem!!!:))

cynka pisze...

balony i chmurki przepięknie wkomponowane! przepięknie!!!

Annar pisze...

Jakie to jest cudowne !!!!

Mirabeel pisze...

Przepiękny scrap!!Niesamowicie delikatny!

Mickey pisze...

Wow, this is soooo pretty!

altalena pisze...

Wow! I love all pages! Very wonderful LO!:)

Brises pisze...

Uwielbiam klimaty, który stwarzasz!

milena pisze...

Hello! My name is Milena!! I only learn this beautiful art and I am a fan of your work! You simply wonderful creative people! And I really want to reward you! Come for the award:
http://milena131313.blogspot.com/2010/02/6865757558686.html#comments
will be very happy!

Веселунка pisze...

Karola, u ciebie przepiękne prace!:)

Otrzymaj od mnie wynagradzanie za swój ładny blog! Przychodź za wynagradzaniem
http://veselunka.blogspot.com/2010/02/blog-post_10.html

Dziękuje Google za tłumacz!! :)

wolfann pisze...

cudowny!!!!!!!!

altalena pisze...

Hi Dear! I love your all pages! I lifted it! Wonderful... Thank you, thank you! hug Brigitta

altalena pisze...

You can look at it here: http://altalenablogja.blogspot.com/2010/03/adds-2-lifteljunk-marcius.html

LinkWithin

.