sobota, 6 lutego 2010

Bayberry Cottage! - czyli z czym Róży do twarzy...

... Okazuje się, że we wszystkim jej do twarzy, nawet z tak dla mnie trudną kolorystycznie kolekcją jak Bayberry Cottage od Pink Paislee. Trudna, nie znaczy: niemożliwa do oswojenia! Przepiękne wzory papierów i dodatki sprawiły, że poczułam, że jestem w stanie oswoić każdy kolor i trochę sobie dodałam skrzydeł :-) Przyjdzie i czas na czarne prace, oj przyjdzie... :-)
Jestem przekonana, że ta kolekcja trafi w gusta i serca wszystkich tych, którym są miłe soczyste barwy jabłuszkowej zieleni w połączeniu z dostojnym śliwkowym bordo-fioletem  oraz stonowanym granatem, myślę, że jest świetna do wiosennych i letnich prac ze zdjęciami na łonie natury. Po kliknięciu w obrazek przeniesiecie się do prezentacji kolekcji wraz z przykładowymi pracami z CHA, które zrobiły dziewczyny z DT, a TUTAJ całość kolekcji.

~~ Bayberry Cottage ~~



I ja do zrobienia swojego Lo wybrałam zdjęcie z serii "na łonie natury", a konkretniej pod porzeczkowym krzaczkiem, z którego pierwsze w życiu niedojrzałe porzeczki wcinała 1,5 roczna Róża - aż miło! :-)))

~~ Porzeczki ~~








Aby tradycji stało się zadość --> ;-))))))
zrobiłam także dwie... nieee, aż 3 kartki (ale jedną schowałam na inną okazję!):

~~ Hello ~~




~~ Thank You ~~




Mam nadzieję, że udało mi się ujarzmić trochę nową kolekcję i już żaden kolor nie będzie mi straszny - te tutaj wywołują uśmiech i są tak radosne, że zaczynam przebierać zdjęcia w poszukiwaniu kolejnych do Bayberry Cottage :-) To wszystko z braku słońca! 

Ściskam Was mocno i ciepło i Dziękuję za odwiedziny i dobre słowo! :* Miłego weekendu życzę!!

15 komentarze :

Mirabeel pisze...

Cudownie sobie poradziłaś z ta kolekcją!!

cyga pisze...

szczerze mówiąc sama nie kupiłabym tych papierów, ale w Twoim wykonaniu wyglądają ś w i e t n i e

viva pisze...

scrap przepiękny!
tak samo zresztą jak kartki :-)

Katharinka84 pisze...

Woooow....
Bossskie prace!!!
Kolory są cudowne :)
:***

Ludkasz pisze...

cudowne:)

teacher jessy pisze...

Oh wow!! You are really good with composition!! I love everything u made!!

ulkasan pisze...

cudny scrap i karteczki :)

Oliwiaen pisze...

Gdybym przeglądała papiery w sklepie, pewnie nie zwróciłabym na nie uwagi. Ale na Twoich pracach wyglądają bardzo zachęcająco :-))

Tessa pisze...

Beautiful layouts and cards!!

Jana Eubank pisze...

WOW!!! Your attention to detail takes my breath away! Just beautiful!

Enthia pisze...

Jak zwykle magicznie i wesoło. :) Uwielbiam twoje Layouty :)

cynka pisze...

niespotykany zestaw kolorystyczny!!! fantastycznie go ujarzmiłaś!!! chylę czoła!!!

lena_wz pisze...

Jesteś czarodziejką! :-)

Kate pisze...

scrap świetny no i porzeczkowy temat bardzo smakowity ;)

Birgit pisze...

Wow, love this! Love how you put the crystals "in" her hands like she's reaching for them! Your cards are wonderful too, as is the LO in you last post! Love your style!

LinkWithin

.