poniedziałek, 1 lutego 2010

3 Sprawy

Zanim jednak te 3 Sprawy - słówko prywaty: Cieszę się ogromnie z Waszych odwiedzin i ciepłych słów - to bardzo dopinguje do pokazywania i opisywania tutaj moich potyczek z pola boju. Bardzo dziękuję!
Już luty... czas tak szybko umyka... ostatni tydzień niemal śmignął mi przed nosem... W całym moim ambarasie umknęło mi coś ważnego, co już dawno chciałam Wam pokazać, lub to, co się wydarzyło wczoraj, dziś...


Sprawa Pierwsza - przedsięwzięcie, którego Matką jest przeurocza osoba - Kasia Majgier - pisarka książek dla młodzieży - portal dla tychże - Amanita.pl. szczerze polecam wszystkim od lat 11 do 111, jeśli tylko czujesz się młoda/y duchem. Fantastyczne miejsce z klasą, stworzone dla młodzieży i o młodzieży, pełne ciekawostek, informacji, a wszystko to w bardzo sympatycznej formie. Dlatego też czuję się zaszczycona i bardzo mi przyjemnie, że moje skromne kartki zostały tam zaprezentowane szerokiemu gronu młodych ludzi (staruszka mówi!) - mam cichą nadzieję, że temat kartkowania a może i scrapbookingu zainteresuje młodzież - byłoby wspaniale prawda?


Sprawa Druga - zostałam nagrodzona! Zupełnie niespodziewanie i znienacka skandynawskie czasopismo internetowe traktujące ( i to świetnie) o kartkach i kartkowaniu - StampARTic - przyznało mi - a właściwie mojej kartce - "Always and Forever", stworzonej na styczniowe wyzwanie na InspireME - nagrodę "Walk of Fame" miesiąca stycznia! Suuper sprawa! Bardzo się cieszę!



Sprawa Trzecia - skoro mamy już luty - jak co miesiąc na InspireME prezentowana jest kolejna projektantka - gość zaproszony przez Websters Pages, w lutym jest nią cudowna Lynn Yen - utalentowana scraperka z Singapuru. Zapraszam także na jej bloga!
Pisałam jakiś czas temu, że nie zdarzało mi się liftować prac? Do czasu! DT Webster Pages ma taką miłą tradycję, polegającą na tym, że co miesiąc liftuje się prace gościa, do wyboru są zwykle dwa różne Lo. 
I ja zliftowałam TEGO scrapa Lynn Yen, ot tak: ---->

~~ You Light Up my Life ~~
Moje światełko... ;-)





Połączyłam tutaj kolekcję Postcard from Paris z wycinkami z zimowych papierów Winter's Wings, a za tło posłużył uroczy papier z kolekcji Victoriana - Latarni Morskiej :-)

I na dziś już wystarczy! Zdecydowanie! :-) Całusy na dobranoc i dzień dobry! :*

40 komentarze :

zuziucha.blogspot.com pisze...

Jak zwykle cudo. Wyobraź sobie że weszłam na Twój blog w listopadzie 2009 i od tamtej pory wchodzę tu codziennie. Nie mogę się powstrzymać...

betty_boop pisze...

Karolu kochana, nie wiedzieć czemu (bo nie jest to moją zasługą) zawsze rozpiera mnie duma, kiedy docenia Twój talent zagramanica.
Cudowne uczucie, szczególnie po nakarmieniu zmysłów wspaniałościami z Twojego bloga!
Fantastycznie, że jesteś!
Gratuluję z całego serca!

Joséphine pisze...

This is absolutely fabulous, I love it!!

Fryne pisze...

o bosze!!!!!!!!! cudo!!! a jakie zdjęcie piękne !!!!!!!!!

Ludkasz pisze...

Cudowny , eteryczny scrap:)
Gratuluję wyróżnień!!!!

Dunia pisze...

Po pierwsze: super!
Po drugie: gratulacje, zasługujesz na wyróżnienia!
Po trzecie: kopia o niebo bije oryginał pani Yen.

Ania z poddasza pisze...

Karolka, gratuluję!! w pełni zasłużone wyróżnienie :)

scrap jak zwykle uroczy.

Masz rację, czas pędzi potwornie. Ja nawet nie wiem kiedy semestr się u nas skończył. Mam wrażenie, że przed chwilą jeszcze lato było...

lena_wz pisze...

Gratuluję, cieszę się z Tobą!!! :-D
A lift piękny, ach... delikatny, romantyczny! :*

Kardamonowa pisze...

Ad 1. Czyli w kwestii młodzież&kartkowanie - zajrzałam na podlinkowaną stronę, jestem przekonana, że młodzież będzie zachwycona i zachęcona. Jestem tego pewna na 100% (pracuję z młodzieżą i udało mi się zachęcić podopiecznych do kartkowania i scrapowania bez trudu, a część z nich nigdy nie widziała aż tak pięknych prac, jak Twoje).To wspaniałe hobby i popularyzowanie go wśród młodzieży uważam za świetny pomysł.Zwłaszcza, że to szczególnie twórczy i pełen fantazji czas w życiu.

Pasjoneria pisze...

Nie umniejszając oryginałowi LO ..Twój zdecydowanie bardziej mi się podoba, jest taki ciepły ...aż buzia się uśmiecha. Uwielbiam patrzeć Twoje prace. Szczerze gratuluję wyróżnienia, jak najbardziej zasłużyłaś na nagrodę :)*

Rybiooka pisze...

Gratuluję !!! Bardzo się cieszę z Twoich sukcesów !!Dalszych życzę :)

WiKKori pisze...

Witam, pozdrawiam i gratuluję!
Zaglądam na Twojego bloga od czasu zabaw z kolorosferą - czyli poczatkówm mojego scrapowania :)
Bardzo podziwiam perfekcyjną dbałość o szczegóły w twoich pracach!

nowalinka pisze...

Kochana, ale sie u Ciebie dzieje, nie nadążam :)
Świetne prace, podziwiam kunszt i nie dziwię, że inni go doceniają :) !!!

Doris pisze...

gratuluje wyróżnienia, jak zwykle zasłużone:) a i LO świetne

Zarah pisze...

That's the most amazingly beautiful LO I have eeeever seen!! ♥

Stéphanie papin pisze...

What a fabulous layout ! colors are so sweet and this photo also so nice !

yovi pisze...

Czesc Karola.
Zagladam do ciebie bardzo czesto... a Twoje prace sa dla mnie ogromnym natchnieniem :)
Dziekuje ze jestes :***

Tomoko pisze...

Beautiful, Karola!!!
You have such a beautiful daughter too!!!

Kamilcia_W pisze...

Karola na początku gratuluję, gratuluję i jeszcze raz gratuluję!!!
Ja też jestem dumna, że tak dzielnie reprezentujesz polski scrapbooking.
Twój lift jest idealny,a zdjęcie cudne.

Mirabelka pisze...

kolejna "boska" praca :)
Twoje skrapy to też takie promyki światła, pogody ducha i radości

Serdeczne gratulacje! Z przyjemnością śledzę Twoje kolejne sukcesy. Polki są kreatywne i jak doceniają Ciebie, to tak potrosze i pozostałe świetne skraperki z naszego kraju.
A co tam, możemy trzymać kciuki za naszych szczypiornistów i siatkarzy, to możemy też za nasze skraperki. A Ty należysz do I ligi ;)

madzioola pisze...

Karola jesteś dla mnie mistrzynią scrapbookingu!!:)

Anonimowy pisze...

Gartuluję z całego serca, ale w sumie tego można się spodziewać gdyż Twoje prace to istne dzieła sztuki.... jestem w nich zakochana. Zachwyca mnie Twoj talent, poczucie piekna.... mogę godzinami ogladać prace które wyszły spod Twoich rąk. Zuziucha napisała że zaglada tu codziennie, no cóz ja też... to nałóg :)
A lift, przepiekny i stokroć piękniejszy od oryginału.
W końcu odważyłam się dodać komenmtarz....
Pozdrawiam
humusia

Wieslawa pisze...

Karolcia ja od zawsze (odkąd Cię znam) wiedziałam że Ty jesteś niesamowicie uzdolnioną artystycznie duszyczką!! gratuluje sukcesów i sukcesików i życzę następnych:))

k_maja pisze...

zakochałam się w tym scrapie!!!!! jesteś najlepsza :)))

Enthia pisze...

Scrap rzeczywiście piękny, a przede wszystkim za sprawą córeczki, która jest bardzo ładna.
Co do strony internetowej w sprawie pierwszej: Sama zaliczam się jeszcze do młodzieży i uważam, że stronka jest ciekawa. :)

Lynn pisze...

What a fabulous layout Karola!!
You did such a good job with the GDT lift. This is one of my favourite layouts of yours!! :)

Filka pisze...

A tu Różyczka wyszła przepięknie :)
Gratulacje za wszystkie kroki do przodu :*

Michon pisze...

This is an amazing layout! Wow! Your work is so inspiring! Thank you for sharing! :)

Katharinka84 pisze...

Gratuluję wyróżnień!!!
Piękny scrap!!!
:***

Birgit pisze...

Love your page, such a subtle and romantic style! And such an adorble photo of your beautiful daughter!

Synnøve pisze...

This is absolutely wonderful! you inspire me with your beutiful work!
Hugs:)

Mich pisze...

I just got to know your blog. I don't understand a word of what you are writing ;-)) but oh my god, you make the most fabulous things !!! I will be visiting you much more. Have fun scrapbooking !!

Julita pisze...

Nie wiem, czy widziałaś:
http://scrapbooking.craftgossip.com/inspiration-du-jour-karola/2010/02/03/

Gratulacje :)

Margaretka pisze...

Serdecznie gratuluję nagrody i wyróżnienia!!!:))
U Ciebie zawsze jest co podziwiać! Tyle wspaniałości:))

Moia pisze...

You make pieces of art, the most wonderful layouts and cards I have ever seen. Hugs from Moia

jazsutra pisze...

Lovely work Karola....

luv,jaz

injolie pisze...

Ton blog est super extra !!!
Tu fais des merveilles ...
Ingrid

Audrey Pettit pisze...

Congrats on your news, Karola! And what a stunning Webster's layout you've created. I so adore all the detail you pour into your work. Love how you used the lightpost here.

Brenda pisze...

OMGOSH this is soooo amazing!!! Sooo beautiful it takes my breath away!!
awww that photo sooo precious!
hugs
Brenda

chwilka13 pisze...

ech móc zmacać na żywo taką perełkę....

LinkWithin

.