niedziela, 7 lutego 2010

1...2...3...Mapka!

Myślę, że mogę się otwarcie przyznać, że zakochałam się w tej kolekcji, daje tak wiele możliwości i jest... zwyczajnie radosna! Zaprojektowana po to, aby celebrować zwyczajne, codzienne wspomnienia, a ja w czeluściach dysku mam wiele takich zdjęć, wciąż czekających na swoją kolej...
365 Degrees nadaje się do tego wyśmienicie. ;-)
A jeśli doda się świetną mapkę Lisy Day, która jest gościem Pencil Lines w tym tygodniu - można uzyskać całkiem fajny rezultat. Przynajmniej mnie się tak wydaje... ;-))))
Z kolejną mapką z Pencil Lines pracowało mi się na prawdę super, w głowie natychmiast pojawiła się moja interpretacja i powstał Lo, jeden z tych "ekspresowych", kiedy dokładnie wiesz co i jak ma wyglądać i nie wstajesz od stołu dopóki nie skończysz:


~~ Rose 3 ~~ Pencil Lines sketch # 173 ~~
nie trzeba wiele tłumaczyć: Róża w wieku 3 lat ;-)







Użyłam tutaj nowej kolekcji Pink Paislee - 365 Degrees wraz z karteczkami z Flip Notes Journal Pad - u (rewelacyjna sprawa, bardzo ułatwiają życie), oraz rub-onsami, rewelacyjnymi ćwiekami i alfabetami i już sama nie wiem czym jeszcze. Dodałam do tego dziurkacz brzegowy Marthy Stewart - Floral Vine, który także zasłużył u mnie na jakieś głębsze uczucia, oraz - jak zwykle - farbkę 3d Pebeo Touch.

To chyba wszystko na dziś, ot, taki mniej rozmowny wieczór dziś mam, po 9 godzinach nieprzerwanego siedzenia nad jednym tajnym projektem, który na bardzo szybko, na przedwczoraj starałam się wykończyć, a który to projekt na światło dzienne nieprędko wyjdzie... Tak, ta niedziela nie należała do udanych, ale jutro będzie lepiej! :-) 

Pozdrawiam ciepło i bardzo, bardzo miłego początku tygodnia Wam życzę!

7 komentarze :

Fryne pisze...

ja po prostu nie wiem, jak Ty to robisz....
chapeau bas i tyle :)

konwallia czaruje pisze...

Przepięknie Ci to wyszło.

Ann-Katrin pisze...

Oh, so cute layout. Love all your details and the use of colors. Thanks for sharing.

kornelia pisze...

Nigdy nie osiągnę tego poziomu, co Ty w swoich pracach... no, może za jakieś 20 lat...

Dobrze, że choć popatrzeć mogę!

Podziwiam, po prostu podziwiam!!!

chwilka13 pisze...

dla mnie ta mapka jakaś taka dziwna jest; i doprawdy zaniemówiłam, jak zobaczyłam co Ty do niej wyczarowałaś!

Janet Perafan-Babar pisze...

absolutely stunning!

Oliwiaen pisze...

Szczerze powiedziawszy mapka nie jest porywająca - ale Twój LO już tak :-))

LinkWithin

.