poniedziałek, 18 stycznia 2010

Zimowo - Nietypowo dla CraftyStash

Zawsze, za każdym razem i każdego mojego scrapowego roku po przedświątecznej i śród-zimowej produkcji zostawały mi resztki papierów z zimowych i świątecznych kolekcji. W tym roku - nie inaczej! Ostatnio pokazałam mój pomysł na wykorzystanie resztek z zimowych kolekcji Webster's Pages - rewelacyjnie nadają się do kartek! Tym razem jednak pokażę mój pomysł na wykorzystanie całych papierów, a nawet kilku - również ze świątecznej kolekcji.
Trzeci zestaw od Crafty Stash pełen był zimowo - świątecznych dóbr i kiedy zaczęłam moje projekty z tego zestawu - było jeszcze za wcześnie aby scrapować świąteczne zdjęcia, za mało śniegu na zimowe harce po Lo, postanowiłam więc ugryźć temat inaczej. Wykorzystałam wszystkie papiery i dodatki zawarte w zestawie ( a była to linia Winter's Wings Webster's Pages) do stworzenia rzeczy nie związanych z zimą, śniegiem i Świętami.
Udało mi się zrobić dwa bardzo romantyczne Lo, kartkę i notatnik - pamiętnik.

Najwspanialsze jednak było to, że stworzyłam lekcje, szczegółowe instrukcje wykonania poniższych prac na warsztaty dla grupy kreatywnych Angielek, warsztaty te odbyły się w minioną sobotę w Welwyn Garden City i mam nadzieję, że były tak radosne i przyjemne jak moje uczucia kiedy tworzyłam te projekty i lekcje. Szkoda, że mnie tam nie było, ale niesamowicie cieszę się, że mogłam być zdalnie!

A teraz już tylko zdjęcia:

~~ My Angel ~~
Prawdziwy Aniołek /z różkami ;-)
Przypadkowe zdjęcie Róży dającej całusa :-)








Zachwyciła mnie ta gałązka "suszonej" róży, w rzeczywistości jest dużo bardziej bezpieczna w przechowywaniu, zrobiona ze sztucznego tworzywa i tkaniny. Anielskie skrzydła zrobiłam z gałęzi choinki, z jednego z papierów Winter's Wings.

~~ One Romantic Photo ~~
To zdjęcie kojarzy mi się niesamowicie romantycznie, już nieraz je scrapowałam,
obawiam się, że powstanie przynajmniej jeszcze jedna wersja!







Tutaj wycięłam wszystkie roślinne - nieostrokrzewowe motywy z papierów  z zestawu i spróbowałam zrobić kwietną kompozycję, jest to także jeden z moich ulubionych układów, w tzw. literę "L" - bardzo łatwy i bezpieczny dla początkujących.

~~ Notatnik - Pamiętnik ~~
w zależności od przeznaczenia jest sens jego istnienia ;)





Niewielki, za to słusznej grubości notes ozdabiają kawałki zimowych papierów, podobnie jak w powyższym Lo - wycięłam dodatkowe kwiatki, kropką nad "i" jest śliczny napis z kryształków by ZVA Creative.

~~ It's Your Day ~~ 
- mam nadzieję, że wspaniały! ;-)




Kartka - na prawie każdą okazję - tutaj też różana gałązka i klucz... życzymy sobie, aby był to klucz do szczęścia ;-)

Chwilowo to tyle na dziś, możliwe, że także na jutro, mam jednak nadzieję wrócić szybko z czymś nowym! Tymczasem ściskam ciepło a szczególnie zmarzluchy i chorych - sama opieram się choróbskom jak tylko można, ale niektórym nie sposób się oprzeć :-) Niestety! Trzymajcie się zatem ciepło i dziękuję pięknie za wszystkie miłe znaki, które po sobie zostawiacie! :*

30 komentarze :

Jowita pisze...

Cudne prace - podziw i poklony w Twoja strone

Mirabeel pisze...

"My Angel" zachwyca mnie totalnie!!! Piękne prace Kochana , jak zwykle!!

Ludkasz pisze...

rany, cudowności, zaniemówiłam!!!!

finnabair pisze...

jak zwykle cudnie - jesteś kobieto nie do przebicia!!!!

suebaru pisze...

Absolutely stunning!

Izabella pisze...

Jesteś niesamowita, tak jak Twoje prace, pokłony i pełen podziw!!!!!!!!!!

Rony pisze...

Все очень-очень красивое!)

Diamonlove pisze...

so cute! I love your creations, they're always so detailed, I'm getting really excited to look through all of them!

Barbara pisze...

Notatniko-pamiętnik zwalił mnie z nóg,jest przepiekny..delikatny i romantyczny,w sam raz do zapisywania swoich marzeń :)piekne są Twoje prace...detaliki,koraliki dodają im wspaniałego klimatu :) pozdrawiam-Barbara
http://barbara-scrapki.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Karola !!! jak zwykle super pomysly i rewelacyjny efekt , dziewczyno - Jestes Wielka !!!!- Jola T.

Fryne pisze...

ten pierwszy totalnie ukradł moje serce!!!!!!!

adda pisze...

Prze Twojego Anioła spać w nocy nie mogłam!!!

Obłędnie genialny!!!!!!!!!

Katharinka84 pisze...

Piękne!!! Piękne!!! Piękne!!!
Te wszystkie szczegóły... jestem pełna podziwu :)
W życiu bym nie pomyślała, że róża jest sztuczna ;)

Enthia pisze...

Świetnie wykorzystałaś te papierki. Scrapy są mistrzowskie.

princess-peaches pisze...

Piękny!Szczegóły są słodkie! Hugs! Lisa

Niebiesko_Oka pisze...

Karola- cudnie, cudnie, cudnie!!!
Idę się jeszcze ponatychać :D.

Oliwiaen pisze...

Gdybyś chociaż raz zrobiła coś "niefajnego", to można byłoby wykazać się większą kreatywnością w komentarzach :-DDD A tak wciąż to samo: cuuuuuuudnie!!
Nie przewidujesz przypadkiem takiej lekcji dla rodzimych podziwiaczek Twojego talentu?? Jakby co, jestem pierwsza w kolejce!!

cynka pisze...

niesamowite!!!

Pompi pisze...

Śliczności pokazujesz - jak zwykle :) !!!

domestic goddess pisze...

so so beautiful and dreamy Karola, I adore you work
anna x

phamil pisze...

Beautiful, beautiful creations! Each and every one is a stunning piece of art! Simply gorgeous!!!

Iwona Rutkowska pisze...

Ojej , te różyczki jak to śliczne skomponowałaś , jak ja lubię do Ciebie zaglądać:)

betty_boop pisze...

Obłęd!
Karolciu, Ty przecież wiesz, że kocham Twoje prace, więc moje komentarze będą zawsze jasne i niestety powtarzalne w przekazie.
Piękne!

Marta pisze...

глаз не оторвать, до чего прекрасно!!! любусь))

Jolanda pisze...

How sweet!
I really love it. It's so delicate.

Toodles,
Jolanda

Agata pisze...

Naprawdę piękne prace, takie urzekające! Wspaniale...

Ruth pisze...

I love your non christmas layouts...stunning!!

I also wished I livedin Welwyn Garden City then I would certainly take your class!!

Goha pisze...

Jak zwykle SUPER.
Zapewne będę nudna bo wyróżnień masz już bardzo ddduuużżżżooo ale i tak zaapraszam Ciebie do mnnie na blog po wyróżnienie, które Tobie Karola przyznałam.
Pozdrawiam

milena60 pisze...

Очень красивые работы от всей души поздравляю вот тут вы по рейтингу первая http://karolakraftuje.blogspot.com/

cendrillon pisze...

Coucou,

Bravo pour cette page qui est toute douce et pure comme un ange!

Ton carnet et ta carte sont une pure merveille.

Tu utilises très bien les papiers Webster pages.

Bravo!

Bises

LinkWithin

.