czwartek, 28 stycznia 2010

WYNIKI Losowania - Victoriana Candy

Rety , jak szybko te 3 dni minęły - niedawno ogłoszone candy z okazji narodzin pewnych pięknych panien - sześcioraczków o nazwisku Victoriana :-) - dziś kończymy losowaniem i podsumowaniem.
Dziś o północy zamknęłam zapisy na Candy - Ogromnie dziękuję w imieniu swoim oraz całej naszej ekipy Złotych Rączek z Endim na czele - za tak liczny udział w zabawie, za tak ciepłe powitanie pierwszej kolekcji papierów marki Latarnia Morska - jesteście FANTASTYCZNE!
Jestem pewna, że gdyby się dało, wszystkie zostałybyście obdarowane papierami, niestety wygrywa jeden, jedyny komentarz. Nie odrzucałam żadnego komentarza - do pewnego momentu moderując jak zwykle, aż w końcu udostępniłam swobodne dodawanie komentarzy, bez oczekiwania na moderację. Kilka osób wpisało się więcej niż raz, ktoś skasował swój komentarz, ponieważ był podwójny - ale nie brałam tego pod uwagę w losowaniu - każdy miał szansę wpisać się raz, trzy razy albo 100 :) Nikt nie musiał podawać adresu swego bloga, niemniej Bardzo Dziękuję - ponieważ tą drogą poznałam twórczość mnóstwa osób, o których istnieniu nie wiedziałam, to taki świetny skutek uboczny tego candy :)
Ponieważ jest to pierwsze Candy jakie organizuję u siebie na blogu (ale nie ostatnie!) - odrobinę się stresowałam losowaniem, ale pomógł mi random.org , który spośród 250 komentarzy wylosował :



A wg moich wyliczeń - osobą która pozostawiła 117 komentarz jest.....

~~ MOLLIK ~~



SERDECZNIE GRATULUJĘ!!!
Droga Mollik - proszę o przesłanie swojego adresu na mój adres mailowy! :-)))
Przesyłka będzie wysłana bezpośrednio ze sklepu scrap.com.pl!

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie, poświęcili czas na dokładne obejrzenie całej kolekcji, aby móc wytypować swój ulubiony papier, oraz wpisać tu swój typ. Zwycięzca jest tylko jeden, ale pozostałe 249 osób - zapraszam serdecznie do scrap.com.pl na zakupy :) Victoriana czeka ;-)


Ściskam moooocno i do zobaczenia wieczorem, mam kilka nowości do pokazania, ale ciii.... ;-)
Miłego czwartku!! :*


7 komentarze :

Rybiooka pisze...

Molik gratulacje !!!

Doris pisze...

gratulacje dla zwycięzcy:)

Kardamonowa pisze...

Gratuluję! ;)

Nieznośna pisze...

Serdeczne gratulacje dla zwycięzcy! :)

Tusia pisze...

Mollik - gratuluję :) A ja nie mogłam się doczekać papierów i zamówiłam je - a dziś rano dostałam je pocztą do rączek własnych. Śliczne są :)

Mollik pisze...

AAAA!!!!!!!! wyrałam!!!!! ale się cieszę!! :)
Dziękuję bardzo :) moje pierwsze wygrane candy - i to jakie cudowne :)

krzysia pisze...

Też bym się cieszyła, ale mimo wszystko - serdeczne gratulacje !

LinkWithin

.