poniedziałek, 25 stycznia 2010

Wespół - Zespół...

...czyli razem, we dwie, na zawsze po wsze czasy :)
Scrapów z tytułem "Razem" lub "Together" zrobiłam do tej pory przynajmniej sześć sztuk, ale jak widać - to niekończąca się opowieść :) Tym razem ... także będzie "Razem" :-)))

Pokażę dziś scrap, który zrobiłam wg mapki Pencil Lines - sketch # 171, w tym tygodniu mamy na Pencil Lines kolejnego wspaniałego gościa, którym jest Kiyomi Kumagai. Prace mojej części DT są już dostępne na blogu PL, więc zapraszam do obejrzenia wszystkich interpretacji - moja jest (niestety!) jedną z tych wiernych :-))) Oprócz scrapa mapkę wykorzystałam także do kartki i oto co z tego wynikło:

~~ Razem~~
Róża i ja w kolekcji Everafter Cosmo Cricket








~~ Thanks very much ~~
dziękczynnie z Nutmeg Cosmo Cricket






Pozdrawiam ciepło i do zobaczenia - poklikania - niebawem! :*


20 komentarze :

Humorzasta pisze...

Jakie piękne! Jakie cudne kolory! Śliczności!

Fioletowe poddasze pisze...

Przecudne :)

Evgenia pisze...

i like all your works!

Sandra pisze...

What a beautiful layout and card! Really, really nice!

Диана pisze...

Witaj. Twój pracy, lubię to niezmiernie. Pracy jest bardzo piękne, delikatne.

Kamilcia_W pisze...

cudeńka!!!

Jowita pisze...

Wspanialy, pastelowy, delikatny scrap. Karteczka cudna

Nora pisze...

What a wide range of talent! You're amazing. Love the pearly touch and the card is impeccable.
Big hugs,
Nora

Pencil Lines DT Co-Ordinator pisze...

just beautiful, love how you used the everlasting CC papers

qlkowa pisze...

Karola, zajrzyj na bloga z wymianą albumów!

ScrappyBlueStones pisze...

Karola, ja już nawet czoła chylić nie mam gdzie (chyba, że pod podłogę)!!! Tyle cudnych prac, pomysłów, SUKCESÓW !!!

Annar pisze...

Cudowne prace !
Kartka jest naprawdę fantastyczna !

Brises pisze...

Nostalgiczno-sentymentalne - uwielbiam ten twój mglisty, romantyczny styl!

betty_boop pisze...

No i nie sposób się nie zachwycać :)
Boski lift i śliczna kartka!

dul pisze...

Super, zwłaszcza kartka - chyba wolę wyraziste kolory :).

Florens pisze...

Twoje prace rzucają na kolana. Nie wiem jak to robisz, ale efekt jest za każdym razem nieziemski. Masz niesamowite wyczucie koloru, kompozycji i w ogóle chyba dostałaś jakieś lepsze ręce :)

qlkowa pisze...

Cudowna kartka!!!!!!

cendrillon pisze...

Waouh, encore une page tout en douceur comme j'aime.

Bravo Karola!

Bises

Uspari pisze...

Śliczne. Piękne kolory. Odwiedzam pani blog już długo i podziwiam te śliczniasy :) Dodaję do linków.
Karolina

milena pisze...

Я восхищаюсь Вашим умением сочетать разные цветовые гаммы!!Вы отличная мастерица!!И я буду учиться у Вас!!

LinkWithin

.