wtorek, 5 stycznia 2010

Sielskie Klimaty

Po TYM Lo moja wyobraźnia zaczęła dreptać w kierunku słodkich, sielskich, romantycznych i ciepłych kartek okolicznościowych. A pierwszymi okazjami jakie wpadły mi do głowy spoglądając w kalendarz były Dzień Babci i Dzień Dziadka. Dziadkowie poczekają chwilkę na dziadkowe kartki, a babcine już mam, całe 4 sztuki ;)
Zobaczcie co jeszcze poza scrapem udało mi się zrobić z kolekcji Biography - Little Girls Cosmo Cricket - jestem w niej absolutnie zakochana :)















Dziękuję pięknie za życzenia noworoczne i odwiedziny! Pozdrawiam ciepło!! :*


8 komentarze :

Ruth pisze...

Wow Karola this is such a beautiful card!!

I have no idea what "sielskie klimaty" means but it sure looks lovely..have you stamped it?

All the best for 2010
Ruth xxx

jelonkaa pisze...

Super karteczki....gratuluję!!!

Nora pisze...

Gorgeous Karola! Love the pretty flowers and lace ;)
Big hugs,
Nora

Zielona pisze...

Świetne!!

lena_wz pisze...

Piękne, romantyczne, cudne papiery! :-)

nimucha pisze...

Masz, Karola, swój styl i piękne kartki robisz w tym swoim stylu:)

Jolanda pisze...

I just love your work.
One card is more gorgeous than the other.

Toodles,
Jolanda

Daisy Vilela pisze...

Seu trabalho é maravilhoso! Vou estr sempre visitando seu blog, para buscar inspiração nos seus lindos trabalhos.

Parabéns!

Bjsssssss

Daisy Vilela

www.imagescrap.blogspot.com

LinkWithin

.