poniedziałek, 4 stycznia 2010

Puk, puk...

Witajcie w Nowym Roku! :)))

Mam nadzieję, że Święta oraz dodatkowe dni wolne upłynęły Wam miło i sympatycznie, spokojnie i leniwie, a sylwestrowa zabawa była przednia! Z końcem roku każdy potrzebuje chwili wytchnienia, szczególnie,
że grudzień to taki szalony czas - dla mnie zdecydowanie był zakręcony, dlatego w ostatnim tygodniu starałam się korzystać z laby jak się dało. Nadejszła jednak wiekopomna chwila i czas zacząć roboczo - scrapowo pierwsze dni nowej dekady, z dziką radością zasiadam więc do scrapowego stołu a będę się odrywać czasem aby coś - mam nadzieję - ciekawego - Wam tu zaprezentować, choćby moje bla-bla-bla od czasu do czasu.
Bardzo Wam Dziękuję za miniony rok, za liczne odwiedziny i dobre słowo, które tutaj zostawiacie, za kontakt i za pamięć - to ważne i potrzebne, a ja mam nadzieję, że w tym roku uda mi się blogować bardziej interaktywnie i wnosić w to miejsce więcej i ciekawiej, w końcu to mój netowy kąt, w którym z każdym postem spotykamy się na nowo... Dziękuję jeszcze raz!
Nowy Rok - nowe wyzwania... Ja zaczęłam jeszcze w starym roku, ale dziś mogę pokazać: moją interpretację szkicu # 168 z Pencil Lines. Ogromnie się cieszę z tych mapkowych wyzwań, ale dotarło to do mnie całkiem niedawno, niezła frajda, nie ma co! Może nie powinnam się wcześniej tak opierać? :) Oto co udało (?) mi się zrobić z mapką zaproponowaną przez gościa Pencil Lines - Dinę Wakely:

Lato 2009
Zabawne miny Róży na łódce płynącej leniwie po Warcie.
fajnie się rozmarzyć, kiedy zima za oknem, hę? :)))
~~ tutaj także wałkuję Girl Friday Cosmo Cricket ~~





Myślę, że jeszcze dziś tutaj zajrzę, w międzyczasie pozdrawiam ciepło i życzę wszystkim, którzy po długiej przerwie wrócili do pracy - uśmiechu i dobrego obiadu :D Pogoda ducha i dobre jedzonko zawsze lepiej nastraja :))) A kto przypadkiem ma włączone głośniki i czasem się przełamuje aby posłuchać tej_straszliwej_muzyki_na _blogach ---> wie, co mam na swoim i wie, co mam na myśli ;)
A tak zupełnie z innej beczki : Szczęśliwego Nowego Roku! :*

13 komentarze :

Kulka pisze...

Karola, wszystkiego dobrego w Nowym
Roku. Lepszych prac nie życzę... bo czy mogą być jeszcze lepsze? :-)

Tessa pisze...

Beautiful layout, and a happy new year to you!

Rybiooka pisze...

Karolu niech się toczy, zdrowo, mądrze toczy ten 20 10 :) Dobrzy ludzie niech na Twojej drodze stają :)

Mucia pisze...

a ja życzę jeszcze bardziej kreatywnego 2010 roku.. (jeśli może być bardziej kreatywnie... :P)
i duużo miłości, bo tego nigdy za wiele.. :)

Kamilcia pisze...

i tobie kochana wspaniałego kolejnego roku !!!

Moriony pisze...

piękności jak zawsze; jak ja bym chciała tak pięknie wszystko komponować a u mnie zawsze takie nieskomplikowane skrapy wychodzą :D
przynajmniej mogę się ponapawać Twoimi

domestic goddess pisze...

totally gorgeous Karola!!

Darien pisze...

Gorgeous!!!! Thanks for the inspiration!

Oliwiaen pisze...

Wszystkiego najlepszego, nieustającej weny!!!

Ludkasz pisze...

Dobrego Nowego Roku:)
Śliczny scrap, jak zwykle:)

Katharinka84 pisze...

Na widok Twojego scrapa od razu doszłam do wniosku, że... CHCĘ LATO!!! :P
Praca jest cudownie ciepła i radosna :D

Audrey Pettit pisze...

Happy New Year, Karola! Love your bright and happy page. That Cosmo line is so much fun. It is nice to see some sunshine in the middle of winter. ;)

dul pisze...

Przepiękny scrap.

LinkWithin

.